Polini Evo Twins Zip 2010

Ziet er goed uit misha!

Toch zou een EPC stuur hem echt vet staan.

Je hebt wel een beest van een tank erin zitten :p. Kun je iig. lekker lang boeken O-).

Ben benieuwd hoe die eruit ziet met de carbon kap.
 
Ziet er goed uit misha!

Toch zou een EPC stuur hem echt vet staan.

Je hebt wel een beest van een tank erin zitten :p. Kun je iig. lekker lang boeken O-).

Ben benieuwd hoe die eruit ziet met de carbon kap.

Danku!

EPC stuur moet nog kijken, als ik hem nog steeds niet kan houden dan komt ie erop, maar na zoveel km's ermee te hebben gereden voelt het als thuiskomen als ik hem iedere keer vastpak :)

Tankje is idd 3.5L. Kan 20 km mee rijden bij een normale rijstijl. Maar helaas/gelukkig gaat dat niet meer gebeuren na al die nieuwe aanpassingen.

Wat carbon kap betreft ben ik niet geheel warm van omdat dit slechts een tijdelijke oplossing is waar even gewicht mee moet pakken. Je kunt iets bij voorstellen:

[ir]http://img15.imageshack.us/img15/5396/p0304101641.jpg[/ir]
 
Waarom haal je niet gewoon even de achterkap eraf als je hem wegbrengt, is toch veel makkelijker sleutele op de bank:+

ben benieuwd wat het zal geven:)
 
gooi er voor de gein eens een nieuw type E13 filter op. Ik heb al winsten van 0,2 Pk gezien door enkel de filter te veranderen naar dit nieuwe type E13 (zitten pasringen bij met een bolling die in de filter gaat)

vind de voorkap minder mooi als de kap die er nu op zit, maar zoals je zegt scheelt het wel gewicht en daar draait het om!
 
gooi er voor de gein eens een nieuw type E13 filter op. Ik heb al winsten van 0,2 Pk gezien door enkel de filter te veranderen naar dit nieuwe type E13 (zitten pasringen bij met een bolling die in de filter gaat)

vind de voorkap minder mooi als de kap die er nu op zit, maar zoals je zegt scheelt het wel gewicht en daar draait het om!

Zal eens een keer die filter door de flowbank halen, kijken wat het verschil is. Met die conische vorm van mij nu levert ie ook meer pee-ka dan een normale.

En idd, voorkap is :r, kees wou zelfs geen polyestershoppen sticker op plakken ;(. Maar dat komt goed, even naar de 140 kg ermee, en over paar maandjes iets moois bakken :)
 
Ini-mini fotoloze update, maar toch geen onbelangrijke.

Ben net gebeld door Twins, en ze hebben een winst van 1pk geboekt tegenover afgelopen jaar (nu 22.5).
Niet alleen vermogen, ook mijn vario is veranderd: M ipv P(ower One:+).

Grafiek komt van de week ergens zodra ik alles heb opgehaald.

Ooiz.
 
gooi er voor de gein eens een nieuw type E13 filter op. Ik heb al winsten van 0,2 Pk gezien door enkel de filter te veranderen naar dit nieuwe type E13 (zitten pasringen bij met een bolling die in de filter gaat)

vind de voorkap minder mooi als de kap die er nu op zit, maar zoals je zegt scheelt het wel gewicht en daar draait het om!

Ik ging van 13 naar 20 pk:p door alleen de filter eraf te halen.

Misha het ziet er wel weer strak uit hoor;)
 
Haha!
Dank je!

Morgen dingetje ophalen, maar kan dan nog niet aan werken omdat ik dan meteen door naar mijn werk moet. Donderdag/Vrijdag update :)
 
Danku!

Vorig jaar: Polini vario/halfpoulie/snaar | Malossi Poulies
Nu: Polini halfpoulie/snaar | Malossi Vario/Poulies

Tot zondag!
 
Kleine grote update.
Ik zal korter zijn dan normaal omdat ik over 4u weer mijn bed uit moet.

Dus, wat hebben we vandaag gedaan?

- Kap passend gemaakt (morgen nog vastzetten)
- staafje erop
- radiateur erop
- wat geborgd

Moet nog gebeuren (morgen)
- borgen afmaken
- voorkap vastzetten
- testrijden
- achterstaafje nog even nakijken.

Hier wat slechte kwaliteit fotos voor jullie, beoordeel mij niet te hard :)

928887554_6_RjTL.jpeg

928887679_6_d1nO.jpeg

928887796_6_2jr6.jpeg

928887902_6_sWD4.jpeg

928887988_6_4NCU.jpeg

928888112_6_mB8l.jpeg


Tot morgen en nog beter, tot zondag!
 
Toch valt de lelijkheid van de voorkap best mee Misha.

De onderkuip sluit idd niet echt aan, hoe kan dat?

Voor de rest moet ik zeggen dat het staafje em goed staat en natuurlijk ziet de rest er netjes uit, dat was vorig jaar ook al het geval ;).

Tot Zondag :).
 
Ja ik vind hem ook wel meevallen toen hij eenmaal eropzat.

Wat onderkuip betreft: SensorTerror!!!! Vandaar slechte aansluiting :) En moet zeggen dat het meer aan de voorkap ligt die niet op de onderkuip aansluit dan andersom:)

Tot zondag!
 
Nou ik ben er klaar voor.
Alles geborgd, alles vastgemaakt e.d.

Heb wat fotos, zondag is ie real-life te bewonderen (ook al vind ik dat de looks achteruit zijn gegaan, maar het gaat om het gewicht he).

929559134_6_hDlV.jpeg

929559247_6_bHhG.jpeg

929559362_6_G7-g.jpeg
 
Back
Top