Hard With Style - Max Tuned Polini Evo SR

HRT-0114

MaxTunedEvoSR
Hallo,

Ik zal me even voorstellen, Ik ben Killiam van der Windt uit Sint Jansteen (Zeeland) Ik ben 16 jaar en al vanaf mijn 12e bezig met scooters

De setup van me SR (oud model 2004, piaggio blok)
70cc Polini Evolution 1 - Max tuned by Twins
Stage 6 PVL Digitaal
MHR RHQ
MHR Team 2006 Uitlaat
MHR Overrange vario
MHR Overrange Koppeling
MHR Overrange poulie
MHR Overrange kevlar v-snaar
MHR secundaire vertanding (8.5)
MHR Primaire vertanding (8.5)
Malossi E13 powerfilter
Malossi VL13 TB-tuning
Malossi Spruitstuk
Twins wig
28mm Keihin (met seriecode)


Update: 7-1-2012

ff update :D

Hier de plannen voor het uiterlijk:
Blok: Piaggio LC DD Lang (moet nog wit gecoat worden)
Kappen: Candy Apple Red - Frozen White [zijn al gespoten, foto's volgen]
Kickstarterkap: Candy apple red
Teller: Koso vierkant (klein model)
Temp. meter: Stage 6
Verlichting: Voorlicht is van str8 en in de kap bewerkt! (maat van me heb alle kappen gespoten op zijn werk, hij is spuiter)
Achterlichten zijn ook van str8 ledjes chrome, er zitten knipper lichten op maar die sluit ik tog niet aan :p
Achterspatbord: Kiesler piaggio
Rempotdekseltjes: carbon SSP
Remhevels: Carbon look
Velgen: Hoogglans zwart (dit moet nog gespoten worden; Frozen white)
Voorvork: Candy Apple Red

Na genoeg gelult over de plannen..
Het begon met een kaal frame wat bij mekaar geraapte kapjes, orginele |( grijze velgen met een witte rand (oer lelijk gespoten)..
Ondertussen is hier al meer dan 7 maanden overheen gegaan.
Ik begon rustig met een 70cc MHR Replica 21mm c16 enzo. na een maand stront beu! SNELLERRRRRR {!
picture.php

Achjaa.. Dan maar uit elkaar halen
picture.php

ff pa vertellen wat ik ging doen :W
Bestelling kwam 2 dagen later binnen
70cc Polini Evolution 2 LC Piaggio:love:
Yasuni C20 kevlar
Stage 6 inlaat setje (wig+spruitstuk)
Stage 6 v-force
Stage 6 28mm PWK
Stage 6 Dubbellaags ovaal powerfilter zwart
MHR Overrange set 9||6
MHR RHQ :*

Alles op me blokje gezet, met orginele ontsteking en na wat afstellen..
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=S6v_vuSJGl8&feature=g-upl&context=G28037efAUAAAAAAABAA"]HRT-0114 70cc Polini Evolution 2 SR (onafgesteld) vs. 50cc Malaguti XSM - YouTube[/ame]

(ja ik weet dat ik me broek moet optrekken sorry :D)
Even een foto zonder velgjes
picture.php

Velgjes gestraalt en laten spuiten bij een maatje
picture.php


Dan maar eens naar de testbank (van hove motors, kemzeke BE)
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=g3bVOe3i8eA&NR=1

pffffff... 15pk;( Wat doe je dan?
Juist je belt scooterpower even op dat je je blok wilt opsturen om te tunen en een HPI eronder te knalle.. Wat gaat dit kosten?
Tunen: 140 euro (max tuned)
afstellen: 150 euro
HPI: GRATIS!! :love: (Had nog wat verkeerd gestuurde remklauwen waarvan ik geld terug moest krijgen, scheelde 10 euro ofzo te weinig maar kreeg netjes de HPI)

Ondertussen maar wat kapjes erop doen enzo tijdelijke..
picture.php


Nouwja dan maar je kabelboom maken zodat je verlichting heb (zonder lichtspoel op je hpi, accu gaat 20uur mee met lichten aan en tellers)
Kabelboom is al stukken netter dan hier heb het op me werk helemaal opnieuw gedaan en netjes gesoldeert!
picture.php


Midden in de zomer begin augistus ofzo :p
Scooterpower bellen, blokje er van onder halen! Alles in een grote doos en opsturen :D Paar weken later telefoon van scooterpower! Je blok is klaar 20pk! loopt op 14.600 toeren 9||6

EN DAN!! krijg je je blokje binnen :love:
picture.php


Je steek je blok eronder. En start godverdomme nie!!! |(
Alles nog eens na kijken, hmm.. hoe kan dat alles zit goed..
Bougie eruit. nat :? maar geen benzine, KOELVLOEISTOFF :| WTF..
Weer naar scooterpower bellen, want ze hadden die binneste ring eruit geblazen op de roller en geen nieuwe ingedaan.. von nog een nieuwe pakking set dus hele nieuwe pakking set erop gedaan. Scooterpower zou een nieuwe pakkingset opsturen (wacht er nogsteeds op :mad:, maar goed)

Paar keren kicken, NIKSS, ff laten staan en wat drinken, choke open kicken hoppaa aan! 9||6 Dik sprint geluidje eronder :love: even rustig warm laten worden (90 graden) en ff door de straat rijden.. wat krijgen we nou! hij kom gvd nie eens van de grond af! weer maar een scooterpower bellen. dan krijg je het antwoord: 'ja we hebben hem afgesteld dat je nog beetje fatsoenlijk over de straat kan'. Ja gvd daar heb ik geen boodschap aan da vroeg ik nie ;( Kickstarterkap eraf vario los en koppeling los schiete.. 2 ringen tussen me variobusje en graden plaat? je whatever.. dat kan er wel uit
Koppeling op de strakste stand zetten en niet op een na laatste.. Testen, Ja jongens hij trekt een beetje op zijn achterwiel weg maar nog niet goed!! Nja goed tijdelijk is het goed moest tog naar me vriendin, Tjaa en dan roept die sr je toch weer he, in plaats van op me derbi :D Dan kom je daar en vraag ze of je even terug wil rijden naar het dorp waar ik woon voor een accu te halen voor haar laptop, nja is goed he! hop terug knalle.. Accu ophalen, wil je terug rijden wor je tog wel aangehouden door die blauwe vriende :mad:. Goed die zijn ook zo slim als ze blauw zijn..
Werd gelijk geregistreed, Naam alles -.- Zwarte aprilia SR

Mocht verder zonder een boete had wel een waarschuwing voor me kenteken.. nja goed, dan rij je weg. trek je perongeluk op zijn achterwiel weg met je vriendin achterop :7 Gelukkig kwamen ze niet terug en kon ik als nog op de roller O-)
picture.php

Hier een foto'tje met me kenteken..
Oude foto van het kenteken hier was hij nog niet afgesteld maar goed, het gaat even om het kenteken
picture.php


nieuw malossi powerfiltertje gekregen van papss :p
Te hard over een drempel rijden met je maat achterop is geen optie met zoon grote ovale filter en te weinig ruimte :|

Paar dagen later kiesler underseat gekregen
picture.php


SR op de HEBO Racing vlag, op me werk gekregen van Glenn 8)
picture.php


Na een weekje maar is me maat opgebelt voor me kappen te spuiten. Schuren, plamuren, spuiten met verf 350 euro complete kappenset 2 kleurig (das geen geld dus)

Na een paar weekjes wachten kreeg ik al een foto:
picture.php


TELEFOONNNN: je kappen zijn klaar ik kom ze vanavond brengen
picture.php

picture.php

Mooi zo, weekend erna de kappen er voor een groot deel opgezet :D
foto'tje bij een maat thuis met malaguti van een andere maat
picture.php


En nog even op de foto met me derbi
picture.php

Dan maar is naar van hove op de roller, eenmaal onderweg begin het tog wel te regen zeker! {! filter begon al flink te drinken. snel door gereden naar van hove, Op de test bank gezet.. Wa een brol! 12.600 toeren 13pk

Je knijpt is goed in je filter en het water druipt eruit als een straal wat uit een kraan kom -.- oei.. Naja goed dan maar even me derbi op de rollerbank met 70cc DR 21mm Leovince v6 twv 15-48 stage 6 powerfilter
12pk top van 112 km/h Netjes al zeg ik het zelf 8)
Nog even staan praten met van hove, volgende gedachten:!
Yasuni c20 verkopen, yasuni c21 kopen rollen nog lichter
Vanaf scooterpower 3.5 en 4 gemengd, daarna is er 3.5 alleen in gegaan
Troktie gelijk stuiterend weg tot de 30. Toen ging de power op het achterwiel achteruit :mad:

Dan kom je thuis.. Ja fack net gespoten acherlicht kapje kwijt..
picture.php


Thuis gekomen gelijk scooterpower gebelt! Pissig als wa, ja ze gaan kijken wat ze kunnen doen. Oke fijn om te horen.

Na wat telefoontjes heen en weer en ook de schade aan me blok van de post.. (post verhaal nogsteeds niet opgelost) scooterpower heeft me mijn grafiek gestuurd van de test bank
picture.php


Nja ook gestuurd naar van hove.. Buiten temp van 33.5 graden, Van hove vroeg me al of de testbank daar in een sauna stond ofzo ;)
testrun bij van hove is begin december 2011 gebeurt..

Maar goed dikke schijt eraan Yasuni C20 met kevlar demper verkopen en een nieuwe c21 kopen! Iemand intresse mail maar: Killiam@live.nl
picture.php

150 euro mag je hem hebben compleet 6 maanden oud (200km)

Eergisteren nog bestelling binnen gehad:
Kiesler achterspatbord piaggio
Str8 led achterlichten chrome

Vandaag ff de achterlichten erop gezet. Het spatbord moet nog Candy Apple Red gespoten worden
picture.php


Hier nog even wat foto's met zoon beetje alle kappen erop zonder kiesler achterspatbord. (Aan de rechterkant zit de onderkuip half los weet ik was even voor de foto! Zit intussen vast. maar moet nog wel even de cdi en bobine van me hpi goed steken want die raken net.. nja klusje voor van het weekend)
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php


Van de week nog een mailtje gehad dat iemand me uitlaat wil kopen :D
Nja goed even afwachten wat hij doet. (Heb hem nogsteeds liggen dus je kan mailen, heb tog blackberry met mail)

25 januari 2012 me Yasuni C21 bestellen en een nieuwe powerfilter (ja weer band geraakt en kenteken naar de klote)

Update 13-1-2012:
Nog even van hove opgebeld over me sr :D 24e word me uitlaat besteld en de 25ste gaat hij naar van hoven om af te stellen.. Alles word even na gelopen. Timing van hpi, caba, Overrange enzoo.. Word hopelijk een 20+ aan pk's op zijn roller, hij heb motor roller en dat scheelt ong. 1.5pk met scooterrol door zwaardere rol ofzo zei hij tegen me toen ik met me sprint rox daar kwam 2jaar terug. SBO Kloosterzande 2009 21.7pk - Van hove 20.2pk Was MHR Speed blokje :love:

Ben nog bezig geweest met een project filmpje voor op youtube, Hij is nog niet helemaal klaar eigenlijk maar zal hem er al opzetten dan kan hij later wel geupdate worden als hij helemaal klaar is.

Na het afstellen bij van hove en als hij optisch ook helemaal klaar is zal er nog een fotoshoot komen met de sr! Nog geen idee wanneer dit zal zijn maar zal de foto's er ff opzetten als het gedaan is! Iemand met mooie sprint scooter in omgeving van Hulst/Terneuzen kan je ff melden als je mee wilt voor fotoshoot! Wrss @ Doel ;)

Owja vergeet het bijna :# Heb gistere avond nog een bestelling gedaan en ik zou het morgen binnen krijgen van josdijkman
Stage 6 Paddock universeel Achterwiel scooter
10 polini stickers 16x4cm
pakkingset 70cc polini evo LC piaggio
Carterboutset aluminium Rood (Is toch een mooi weer scooter, zou zelf die boutjes niet in me dagelijkse scooter steken want het zijn echt crack dingen schijnbaar.. Worden wrss ook alleen maar erop gedaan als er foto's worden genomen of op meetings)

Update'tje met de paddock de boutset komt er snel aan. Ook de Str8 opengefreesde carterkap wil ik binnenkort bestellen maar zit te twijfelen tussen wit of chrome dus laat even een berichtje achter wat ik zou moeten nemen. ook worden gelijk de carbonne Rempotdekseltjes besteld en de remhevels erop gedaan, Waarschijnlijk nog nieuwe handvaten want deze zijn blauw met zwart, Komt ook nog een vooruitstaande clamp op en wil het blok nog gaan polijsten maar zie er tegen op om hem te moeten afbouwen, dus dat is een klusje als het lekker weer is voor een middagje

Tot de volgende :W

Het beloofde update'tje 14-1-2012
Pieter Post stond van morgen om half 10 voor de deur, ik lag nog in coma :D Gelukkig is me zusje naar beneden gegaan en het pakje aangepakt voor me, toen ze me riep ff aangekleed gaan kijke en jahworrr :# me pakje van euroscooters stond daar

picture.php

En de Paddock met me sr :winner:
picture.php


Ziet er toch mooi uit al zeg ik het zelf, Ik was bezig in de schuur toen ik een mailtje kreeg dat ik een reactie had op me thread van Melv16. ben dus maar even gaan updaten, Ben even lekker me blokje schoon aan het maken vind ze vast lekker na zoon tijd in de garage te staan ;(

Daarnet even Tom gebelt :D 100km oude Keihin met serie! Wilde ik gewoon hebben voor hij afword gesteld bij van hove er even opzetten, sproeiertje even overzetten want wil niet met de kar naar van hoven rijden.. En deze 28mm pwk gaat dan naar me doos voor evt. een nieuw blok te kunnen bouwen

Update'tje 14-1-2012
Zo vanmiddag lekker me blokje schoongemaakt hij ziet weer zwart van de lak dan toch niet van de troep :D en een lekker blikje redbull erbij
picture.php


En nog een foto'tje van me inlaat excl caba
picture.php


En dan komt er een Seat Leon op je oprit gereden. Jaja :D Tom met de 28mm Keihin met serie ff een foto'tje :W

picture.php


Ik ben daarnet naar de bank gereden om te storten ja bank dicht om 12uur :| Anders had ik me uitlaat voor 4 uur kunnen bestellen bij scooterpower en had hij dinsdag op de post gekunt en woensdag hier, dat valt weer tegen.. maandag nog een poging wagen in terneuzen als ik naar school moet en dan gelijk savonds bestellen, hopelijk dat hij dan nog mee kan met de post van dinsdag dat ik hem alsnog woensdag heb! Savonds eronder even testen als hij beetje netjes draait en dan vrijdag op naar van hove!

Zo dat was het even ik ga weer de schuur in om die ooohh zo mooie keihin is op me blok te gooien :#

Update 25-1-2012:

Weer even een update van mijn kant. Ik heb een aantal dingen gedaan de laatste week..
Zaterdag 21-1: JS Evo flens besteld op JS-Tuning.nl (nog niet binnen gekregen)
Dinsdag 24-1: MHR TEAM 2006 Piaggio Uitlaat besteld (Verwacht ik morgen)
Woensdag 25-1: Van hove opgebelt en nieuwe Malossi 8.5 vertanding besteld voor 150 euro.

Even afwachten wanneer alles binnen is en op me blok zetten, en even kijke welke dikte ik moet voor me vertandings deksel van Polini de evolution versie.

Vandaag nog even in de schuur geweest en me vertanding eruit gehaalt.. STOCK :'(

De zwarte verf die de vorige eigenaar van het blok erop heb gedaan is helaas al helemaal naar de zak. heb geen tijd meer om alles uit elkaar te halen en te stralen en coaten dus dat komt volgende winter of hoogst waarschijnlijk een nieuw vers blokje! (Dit blok is van 2008)
picture.php


Original shit:
picture.php


Vertanding eruit
picture.php


Dit was het even voor vandaag. Hoop snel me onderdelen binnen te hebben en even het binnen werk van me blok schoon maken deze week dus even wat bussen remmenreiniger van het werk meenemen :p

tot de volgende :W

Update 28-1-2012:

Gistere avond kwam me maat af met me spatbordje die gespoten is, echt mooi gelukt :winner:
picture.php


Daarna maar ff naar de stad tot half 6 smorgens en de pakket dienst met 2 pakjes missen |( Me uitlaat en vertandingsdeksel.. Vertandings deksel is nu allemaal in het orgineel gezet paste dus toch wel.. nja dan maar terug sturen en een malossi whoop disk bestellen voor achter :p

Vanmorgen maar even om me vertanding gereden bij van hove :# Hier even wat foto'tjes
picture.php


8.5 :D En hij heb ze gelijk even geperst voor me

picture.php


Dan maar wachten tot maandag tot me uitlaatje binnen komt en het vertandingsdeksel terug sturen.. Volgende week hopelijk afstellen :# De JS evo flens heb ik nog altijd niet binnen gehad :| heb hem een week geleden al besteld en diverse mails gestuurd maar krijg geen reactie of wat dan ook x|

De vertanding zit netjes in het blok nu maar even wachten op de pakketjes die nog moeten komen.. Maandag na school maar gelijk even het vertandingsdeksel terug sturen en even euroscooters op bellen dat ze de malossi whoop disk sturen..

Momenteel wat er staat te gebeuren:
MHR TEAM 2006 uitlaat binnen krijgen
Wit racegaas binnen krijgen (+4pk 8P)
Polini Evolution D.12 vertandings deksel binnen krijgen terugsturen en wachten op de whoop disk
Nieuwe remschijf erop steken
Wiel er terug op en de uitlaat erop zetten..
Even achter een reich waterpompje ofzo aan (heb de mijne net verkocht aan een maatje :p) hij wordt me toch iets te warm.. (trekt door tot 130 graden en gaat daarna op de 90-100 hangen)

Dit was het voor vandaag ik ga nog even wat slapen want die paar uurtjes slaap doet de mens nie goed xD en dan zit je ook nog is met een schijt familiefeestje :(

Tot de volgende jongens :W

Update 2-2-2012

Dan kom je tussen de middag thuis om even wat te eten van je werk staat daar eindelijk een door van Malossi met daarin:
picture.php


Nog even uit de doos :W
picture.php


Ook een smsje gehad van Joel (JS-tuning) dat de flens op de post zou gaan, helaas is het vandaag niet gelukt maar gaat hij morgen op de post bij een of andere business point op de post dus hoop ik dat ik het zaterdag binnen heb dan kan de uitlaat eronder :# Kreeg er ook iets extra's bij door de vertragingn enz. enz. mooi opgelost vind ik zelf :)

Morgen tot 3 uur gaan werken en dan alles klaar maken zo dat de uitlaat er onder kan en natuurlijk even testen (ben benieuwd met de keihin heeft nog niet gedraait op me sr) en de vertanding gelijk ff testen.. Volgend weekend naar van hove brengen om hem af te stellen als alles mee zit.

De whoop disk gaat niet door zou niet passen.. dus krijg me geld terug gestort. Dan eerst maar even me achterrem met me orginele remschijf maken want de remklauw past nogsteeds niet.. Piaggio blok (SR) nieuw model van 2008 met grote opening tussen de remklauw.. ik heb de klauw wel maar hij paste met de velg adapter van een runner. de remschijf van een sr is iets groter.. Dus ik ga even de maat opmeten en kijken of ik een iets kleinere kan bestellen zo niet van hove er maar gelijk naar laten kijken

Iemand nog intresse in een nette Yasuni C20 met kevlar demper (200km) 125 euro mag je hem hebben evt nog wat spullen erbij voor piaggio.. PM maar

Update 3-2-2012

Met dank aan Estefano een getunde 70cc Polini Evolution 1 door twins (heeft tussen de 23-24pk gescoort bij misha)
Ik zoek ook achter een PVL Onsteking voor me sr dus als iemand nog wat heeft liggen compleet, PM :)

Ook staat de hpi te koop van de zomer nieuw gekocht bon aanwezig (206 euro en een beetje) is 200km mee gedraait.. Doe een leuk bod? foto's PM :)

Kijk even op het forum onder marktplaats ik zal even een post maken van onderdelen en spullen die ik nog heb liggen (Piaggio & Minarelli horizontaal)

Update 5-2-2012

En dan kom je smorgens beneden en zeg je pa ineens dat er een pakje (van gistere) in de fietsenstalling stand.. JS-Tuning :#
picture.php


Nja dan maar ff aankleden enzo en de schuur in. De evo eraf beunen want de evo 1 zal maandag 6-2-12 binnen moeten komen, morge dus :#

ff wat zooi eraf bouwen :p
picture.php


Evo 2 max tuned Scooter-power (for sale 150 euro 20pk)
picture.php


MHR RHQ Asje :D
picture.php


Sjaa dirtydirty blokje :L
picture.php


ff het blokje schoonmaken en wachten tot Pieter Post morgen komt met de evo 1 :~

Ook nog even goed na gedacht over hoe het verder gaat..
- Achterremschijf opmeten en kijken voor een kleindere
- Vertanding proberen om te ruilen bij van hove
- Evo 1 binnen krijgen en eropzetten
- JS-Evo flens monteren met MHR Team 2006 uitlaat
- HPI eraf halen verkopen en nieuwe PVL digitaal kopen
- Reich waterpompje kopen en monteren
- Afstellen bij van hove of Twins

Dit was het voor zo ver, tot de volgende :W

Update 12-2-2012

De evo 1 is ondertussen binnen gekomen en zit er al onder met flens en uitlaat.. Ben je bezig kan je hem bijna starten scheurt je facking spruitstuk ;( Nja.. dan maar ff naar van hove bellen die had nog een wigje met spruistuk liggen van stage 6.. Onderweg word je aangehouden aan de grens.. :| En word je van top tot teen gefoeieerd de verrekte belgse woute.. Nou dan kan je van hove nog is opbellen om te zegge dat je iets later komt aangezien hij om 3 uur dicht ga. hij kon blijven tot kwart over 3 dan moest hij weg.. maar oom de agent hield mij en me maatje dus daar mooi 20min staan in de kou :mad: dus te laat.. Gelukkig geen rollerbank met me derbi maar wel hoop gezijk en op onthoud voor niks.. ze deden een drugs controle :?

Nja hier even foto'tje van de evo 1 en alles op me sr :W
picture.php


Beetje onduidelijk :X
picture.php


Njaa na dat gezijk met die k*t inlaat maar even een mooi setje bij Estefano gekocht namelijk:
Malossi VL13 aangepast dood TB-Tuning
Twins Wigje
Malossi Membraam
Twinair filter

Dinsdag zal het binnen zijn *D dan gaat het er gelijk onder en zo snel mogelijk de pvl digi bij van hove ophalen hij lig nog te wachten :W

Update 14-2-2012

Even weer een update'tje..
Ik heb vandaag het inlaatsetje van estefano binnen gekregen. En als extra'tje een shirt van the saints 9||6

picture.php


En op het blokjee :*

picture.php


En na het starte :p beetje rook :W

picture.php


Nog even een filmpje gemaakt op verzoek :W

http://youtu.be/ZbtPiaiug64

Volgende week denk ik is even de PVL Digitaal ophalen bij van hove, erop steken en afstellen!

Alvast een fijne carnaval iedereen :W

Update 25-2-2012

Pfff.. het is al weer ff geleden een update.. Nou het zat allemaal ff flink tegen :mad: Als eerste mn pa vond het niet zo leuk toen ik zei dat ik weer is een nieuwe ontsteking ging ophalen dus moest maar ff wachten en mn aerox sprint blokje weg doen (iemand intresse PM lig ook evo 1 op mist ontsteking). Nou goed ff alles bij elkaar gepakt maandag even om nieuwe lagers en het blokje in elkaar zetten :) dat het verkocht kan worden kan evt ook nog mn sprint frame eraan hange dus als je iemand weet of intresse.. let me know

me sr is dus nog NIET afgesteld kut zooi :'( Heeft al paar keer lekker gedraait zit een te grote sproeier in want hij dondert er nogal wat zooi uit.. en iets te veel olie de laatste x bij het tanken 8PIk hoop binnekort wat spullen weg te hebben of dat mn pa niet zo facking moeilijk ga doen met zn gezeur over dat ik er te veel geld in stop :?

Toch maar in wat delen gaan pinnen en zo snel mogelijk de pvl halen bij van hove en erop steken :# Hier en daar komen er op mn facebook nog wel is wat mooie foto's van me sr erop :W

Tot de volgende! :#

Update 28-2-2012

Even een klein updatje 9||6

Allereerst heb ik een kleine bestelling gedaan op josdijkman.nl
Namelijk een Lagerset C4 voor minarelli (even het sprint blok van me aerox in elkaar flanzen, staat te koop)
MHR AJP Remblokset voor me derbi'tje was bijna ijzer op ijzer :p
Reich 12volts waterpomp voor de sr :#

Ennnn..:D Gistere van Ajairos#87 van het forum een Stage 6 PVL digitaal gekocht. Is vandaag op de post gegaan dus verwacht hem morgen. Gelijk eropzetten foto's volgen :#

Morgen gelijk maar even naar van hove bellen in mijn pauze wanneer ik me sr kan brengen :W even kijken om tussen door mn Conti op te gaan halen voor mn derbi en netjes polijsten.. ff helemaal strak zetten voor de verkoop :#

Heb ook nog een filmpje geupload dat hij toch wel lekker draait met de hpi. Gas reactie is nog wel erg traag.. Ook zag ik dat er langs de rand van de demper (bij het tuutje zegmaar..) lekt! dus even de demper open draaien en kijken wat er is. Geeft wel een mooi geluid nu met die MHR Team 06 pijp stukken beter dan dat jankerig geluidje van de c20 :) Evo 1 doet et um ook :W

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=b4Am1JbuTJo"]HRT-0114 - Twins Tuned Evo 1 SR Starting up - YouTube[/ame]

Dit was hem weer! de volgende keer meer :#

Update 29-2-2012

En de beloofde update :p
Vandaag 2 pakjes binnen gehad. 1 van Josdijkman en de andere van Ajairos#87

picture.php


En nog een foto'tje van de Stage 6 R/T PVL Digitale ontsteking :#
picture.php


Gelijk savonds maar gaan beune. De ontsteking zit erop maar start niet. Krijgt geen vonk zou niet weten hoe die draden moeten dus dat ga ik morgen maar even op mn gemakje uitzoeken. Hier is nog een foto van de PVL op het blokje :D

picture.php


Hopelijk dat hij morgen weer draait en dan gelijk even naar van hove bellen! mocht ik de draden niet goed krijgen bel ik van hove op die rij er zelf ook mee die weet het vast wel. :p

Update'je 2-3-2012

En hij staat bij van hove om af te stellen na volgende week zal hij klaar zijn!
Huidige setup waar hij mee word af gesteld:
Carters: Piaggio Lang LC DD *Bewerkt op evo*
Cilinder: 70cc Polini Evo 1 *Twins*
Krukas: MHR RHQ
Uitlaat: MHR Team 2006
Ontsteking: Stage 6 R/T PVL Digitaal
Vario: MHR Overrange
Koppeling: MHR Delta Clutch
Poulie's: MHR Overrange
Snaar: MHR Kevlar
Vertanding: MHR RF: 8,5
Membraam: Malossi VL-13 *TB-Tuned*
Wig: Twins
Spruitstuk: Malossi Recht 28-32mm
Filter: Malossi E13 Recht

Ik ben benieuwd naar de prestaties en zal de grafiek inscannen en posten! Hij heeft een motorbank en pk's scheelt dus met een scooterbank zei hij zelf al :p

Update 27-3-2012

Na lang niks van me gehoort te hebben toch weer een update'tje met SLECHT nieuws.. :?

Kreeg weer een mailtje van van hove motors aangezien hij daar staat om afgesteld te worden. Nu blijkt dat heel de waterpomp aandrijving er niet in zit! Vandaar dat hij veel warmer werd en pas laat ging koelen.. Ook weer is opgelicht door scooterpower, je besteld een MHR Overrange poulie gebruikt, En krijg een of andere andere poulie die niet eens geschikt is voor mijn blok.. Weer 100 euro eraan.. Net een mailtje eruit gedaan dus hoop op iets positief anders is het einde scooterpower voor mij, al te veel gezijk mee gehad wat niet nodig had geweest :mad: Ook de koppeling was versleten dus gelijk maar een nieuwe delta clutch besteld! Waterpomp reviesie setje erbij gedaan hopelijk alles snel binnen zodat het erin kan en afgesteld kan worden..

Alles zit weer lekker tegen :rolleyes:
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

plannen klinken leuk, alleen graag wat meer info over het optische gedeelte en even wat foto's plaatsen.
dan maak je je page net ff wat project waardiger;).
 
ook nog plannen voor het uiterlijk ect?, als je foto's wilt posten moet je eerst 10 posts hebben, misschien een handige tip voor je.

edit/ Verdomme ron je was me voor!:D
 
update, dit keer met foto's moest even kijken hoe dat nou werkte met die foto's
Maar goed toch gevonden!

Hopelijk vinden jullie het wat
Ik wacht nog op een kort filmpje dat ik met me sr voorbij ga hoe die nu staat (Vanmiddag rond 12uur)

Een maat van me gaat die doorsturen dan zet ik hem op youtube en uiteraard komt hij hier ook bij!

25jan 2012 yasuni c21, nieuwe malossi powerfilter en rempotdekseltjes carbon ssp bestellen op josdijkman en afstellen bij van hove

Chrome str8 carterkap komt later eerst de edelstalen s6 monsterdisk
 
Pffff wat een praatjes zeg :rolleyes:
(verhaal ontmoeting politie etc.)

Zijn geen praatjes ;) die agent is gewoon zo lomp als wat en heb totaal geen verstand van scooters die weet net hoe die hem moet starten en mee rijden (orginele scooter dan wel te verstaan)

En hier rijden al bijna geen agentjes rond, dus dat is al een voordeel met de pak kans enzo. Ook rijden hier geen snelle scooters rond (bedoel ik mee scooters boven de 100)

Op uitzondering van me derbi en sr, 1 gast met een tzr

Eerst mijn groep ook maar zijn allemaal al 18 of ouder en sommige hebben hun scooter weggedaan omdat ze bijna 18 zijn die net wat boven de 100 lopen, 1 maat is bezig met het opbouwen van max tuned 70cc Metra kit pro race 2 rieju met alles erop en eraan
 
als je nu eerst dat geblaat achter wege laat en alleen informatie over de scooter zelf en foto's van de opbouw van je project neerzet lijkt het misschien ook nog op een project..
 
Volg het project niet echt? Plots heb je (volgens mij) een prachtig rode kappenset maar verneuk je het door dat wit.. maar je brommer een keer voledig poetsen als die toch uit elkaar ligt? of mss eens die kabelboom tegoei steken?

Daarbij al dat gepraat over hoeveel geld het kost.. Laat dat
 
Zou een andere kleur velgen nemen.
Ziet er denk ik beter uit met witte of chrome velgen ipv zwarte.
Succes ermee!

Was eerst de bedoeling om hem zwart met lime groen te doen zo als eerst.. maar aan gezien ik werd aangehouden en gelijk opgeschreven als zwarte aprilia sr dacht ik slim te zijn met rood - wit te nemen.. velgen waren eerder gespoten dan de kappenset. Door verzending met scooterpower is me achtervelg flink beschadigd :'(

Ben aan het kijken of om er netjes een witte velg lint op te plakken wat me ook mooi lijkt.. of ze opnieuw laten spuiten

Maar eerst me yasuni c21 kopen en dan word hij 26e naar van hove gebracht en op de testbank weer afgesteld. En hopen op een goeie score van 20+ bij hem op de testbank, hij heb een motorbank dus geeft minder aan dan scooterbank door een zware rol zei hij tegen me toen ik me vorige aerox erop zette (sbo kloosterzande 21.6pk bij hem 20.1pk)

ps even voor iedereen ik ga ff me 'project page' opnieuw doen :) Sorry melf heb geen foto's van de opbouw me pc is gecracht geweest |(Heb nu een nieuwe, ben ook bezig met een clipje voor op youtube met het rijden enzoo, Ik plaats wel een link als hij erop staat, Scooter is nog niet helemaal klaar ook niet qua uiterlijk, mist nog race gaas en kleinigheidjes en de monster disk
 
Volg het project niet echt? Plots heb je (volgens mij) een prachtig rode kappenset maar verneuk je het door dat wit.. maar je brommer een keer voledig poetsen als die toch uit elkaar ligt? of mss eens die kabelboom tegoei steken?

Daarbij al dat gepraat over hoeveel geld het kost.. Laat dat

Is idd een mooie Candy apple red kappenset, het wit vond ik persoonlijk er super mooi opstaan, heb niet veel tijd om hem voledig te poetsen ik werk ook 4 dagen in een week en maandag naar school en dan nog is een vriendin.. die je weer moet onderhouden:X Me kabelboom is helemaal opnieuw getrokken op me werk (automonteur) en netjes gesoldeert, is een oude foto.. Ik vind het kut dat me pc is gecrasht met al de foto's van de opbouw deze foto's kon ik nog van mijn blackberry halen.. Anders had ik veel meer foto's
 
Back
Top