Ac PuRe StyLe Optical Project

Status
Not open for further replies.
Tprobleem is , alles is ier negatief.

Ik heb bijna nog nooit iets goe gehoord !!!

Jullie zitten ier te zagen , van dit is lelijk en dat .

MAAR ZEG DAN TEMINSTE WAT IK KAN VERANDEREN !!!!!

OMG

Alles is hier negatief? Ben je emotioneel instabiel ofzo :rolleyes:...

Ik heb al meerdere reply's gegeven hier, en de meeste waren toch echt opbouwend kritisch. Net als andere reply's die ik hier heb zien staan.

Jou probleem is dat je je alles aantrekt alsof je bankrekening net is geplunderd. Ik heb er helemaal geen belang bij om jou hier weg te zien gaan, het enige wat ik zeg is dat je je niet zo moet aanstellen.
 
haha over dat blokkeren op msn ,,

zie ik mijzelf als de volwassenste van de twee hoor klein kind ,,

en hopelijk kom je hier niet meer met je project want je zit toch heel de tijd nutteloos je page te kicken !

Kicken, haha ik kick alleen men pagina als ik update heb of reageer op iemand zijn reactie.

Kzal straks u is kicken mongool
 
Het is een projectpage en geen babbelbox.

Hij doet het zoals hij het wil, houd gewoon je smoel verder ofzo? Lekker makkelijk om zo een page te verneuken met dat ikbenstoeropinternetmetmijnpraaty0 gedrag.

Als jij jezelf nu beetje beheerst en gewoon de rest negeerd en rustig verder gaat blijft deze page tenminste open.

Je hebt al 3 sterren :*
 
Alles is hier negatief? Ben je emotioneel instabiel ofzo :rolleyes:...

Ik heb al meerdere reply's gegeven hier, en de meeste waren toch echt opbouwend kritisch. Net als andere reply's die ik hier heb zien staan.

Jou probleem is dat je je alles aantrekt alsof je bankrekening net is geplunderd. Ik heb er helemaal geen belang bij om jou hier weg te zien gaan, het enige wat ik zeg is dat je je niet zo moet aanstellen.

Ik stel mij ni aan , ik zeg gwn dat ze opbouwend kritiek geven dan hè.

Als je bv. zegt hij is lelijk of iets anders.

Zeg jij je mening , en zeg wat ik kan veranderen ?

Greetz
 
Jij wil horen wat ik vind dat JIJ moet veranderen? Komt het:

* Aerox zadel weggooien, geen gezicht zo'n groot zadel in combinatie met zo'n slanke achterkap. Beter het zitje die bij de kap hoort.

* Of 2 Aerox velgen, of 2 sr velgen monteren. Dit ziet er niet uit, het staat rommelig, je zet op een auto ook niet aan elke kant andere velgen.

* Je achterkap inkorten, (makkelijk gezegd dan gedaan maar jij wou horen wat ik ervan vind) zoals je het nu hebt klopt het qua verhoudingen niet. De slider voorkant is te klein voor de rest.

* Voorkant omlaag gooien.

* Geen motoronderkuip gebruiken, volgens mij is deze te groot en lijkt je voorkant hierdoor alleen maar kleiner wat het totaalbeeld nog meer schade doet.

Moet je meer horen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top