Ac PuRe StyLe : Custom R1 Stunt

Vind het allemaal wel super grappig om te lezen :D
Maar ja ooit komt hij wel in orde denk ik.
Hopelijk binnen week of twee zien we de kappen eens fatsoenlijk in orde.
succes

Fatsoenlijk?
Normaal tegen volgende week is hem gespoten , als ik weet oe ik het ga doen ..
Ben nog ni aan de lijnen uit enz , ma toch merci da ge super grappig vindt xD

Grtz
 
zeker netjes jongen.

ik zelf heb 2 jaar geleden ook geprobeert een motor achterkap in mijn scoot te verwerken (kawazaki zx600) maar met minder succes:(

mijn NRG frame is te breed voor zulke smallen kappen.

ik vind het bruut geworden en je gaat de goede kant op!

keep up the good work.
 
zeker netjes jongen.

ik zelf heb 2 jaar geleden ook geprobeert een motor achterkap in mijn scoot te verwerken (kawazaki zx600) maar met minder succes:(

mijn NRG frame is te breed voor zulke smallen kappen.

ik vind het bruut geworden en je gaat de goede kant op!

keep up the good work.

Thxx man , als de kap niet past pas je gwn je frame effe aan ofzo ^^

Grtz
 
Heb je nou nog dat metrakit logo er ook nog inzitten? Vind ik echt niet mooi als je ook nog is een Malossi logo er in hebt (wil je soms ook nog polini en hebo ;))
Die R1 kap is wel tof gedaan.
 
Heb je nou nog dat metrakit logo er ook nog inzitten? Vind ik echt niet mooi als je ook nog is een Malossi logo er in hebt (wil je soms ook nog polini en hebo ;))
Die R1 kap is wel tof gedaan.

Nee dat metrakit logo heb ik niet meer , spatbord is kapot ..
Wordt vervangen door aerox voorspatbord ..
Thxxx

Wordt erg vet, maar ik blijf dat 'R1' in de kap onderaan echt niet staan ;)

Thxx , ma ik vind het wel iets hebbn :p

Netjes man :W

Ben benieuwd als het lak laagje er opzit :)

Thxxx Gast , zal ni lang duren hoop ik.
Is nu kwestie van tijd , dak men kappen weer krijg.
Zijn nu binnen voor mallen van te trekken , de rest wordt morgen in grondverf gespoten ^^

Grtzz
 
Dacht dat we hier al lang een update gingen krijgen,
ale ja zo zei je toch zijn nu toch weer paar weken verder en weer niets ervan gezien.
spijtig kijk er wel naar uit. +ralf+ +pippi+
 
Dit is een hopeloze zaak mensen, meer dan twee jaar bezig al en steeds zien we hetzelfde.

Vind het wel spijtig, want er zit potentie in!

grtz
 
die jongen doet zijn best,

wie weet werkt hij wel heel veel net zoals mijzelf ik werk ook 6 dagen per week en heb heel weinig tijd.

ik vind zijn scooter te erg en als er mensen zijn die steeds hetzelfde zien dan kijk je toch lekker niet.

greetzz
 
@ Aprilia Rs: Denk dat het logische is dat mensen op de duur er niet echt meer wat aan vinden. Moest er bij een update dan echt een goede vooruitgang zijn dan zou dit positief overkomen maar dit duurt gewoon eeuwig lang en als er dan een update is dan is er zga niks veranderd. Als hij het druk zou hebben weet hij toch ook dat hij aan zo iets niet moet beginnen of dan af en toe eens wat update als er dan ook werkelijk werk is verzet, dingen die klaar zijn enz.

@ Starter: Ik hoop echt dat hij binnenkort klaar is hoor! Had er toen je er enkele jaren geleden mee begon zeker een goed oog in maar nu zijn we idd een goede 2jaar verder en is er tegen over toen je mij die foto's stuurde nog niet echt heel veel veranderd buiten een stelletje velgen en de kappen die "bijna" klaar zijn.

Ik wens je iig veel succes en hopelijk is de volgende update wel nuttig en leuk om te bekijken.
 
Foto-PRHGKGLX.jpg


Geintje man, vind het netjes dat je zo veel tijd en moeite in die kappen stopt want daar heb ik het gedult niet voor :# succes met de rest van je project en hou indd de update's wel intressant...
 
Wanneer komt er weer eens een update :(..
telkens te spotten naar nieuwe upgrades of leuke kleurtjes :eek:?
hoop weer eens wat te zien

greetz :D
 
Back
Top