Ac PuRe StyLe Optical Project

Status
Not open for further replies.
Jaloers ofso:L als je het allemaal zo goed weet, maak het maar waar, ipv die mooie praatjes, en jij bent 20:|zeker je natuurlijke leeftijd, want als je je gedrag moet volgen, lijk je eerder net 16 ofso..

iig verpest zijn page niet, en ga ergens anders vervelend doen!

Merci , Mee eens.

Verpest men pagina ni

Greetz
 
gastje toch, denk jij nu echt indruk op mij te maken met zo'n geween?

sorry ze, ik verlaag mij echt niet tot mensen die denken dat ze alles aankunnen, geef gewoon toe dat je dingen zelf niet doet zoals inwerken en polieren enzo!

Meer mensen gaan u waarderen wnn je dat zegt dan dat je zo zit te lullen over zulke zaken. Je hebt me toen zelf nog gezegd dat je dat allemaal niet kan en geen tijd voor zou hebben!

Laat me dan nu niet effe lachen dat je nu plots alles kan. Sorry, bij mij doet ge echt serieus af in u geloofwaardigheid. Je hebt niet eens vervoer tot op een meeting, beetje stoer doen met je scooter die ieder moment uit elkaar kan vallen als je erop straat mee gaat rijden, want dat is je bedoeling!

swat, ik stop hier me mijn gezever want de mensen hier die wel deftig bezig zijn met een PROJECT! vind ik wel iets leuker om te bezien dan hier mijn tijd aan de verkl*ten.

Dit is voor mij niet echt projectwaardig, mijn eigen idee, maar denk dat er mij wel nog zullen volgen hierin.

PROJECT! = motorisch en optisch totaal alles veranderen, zodat er niet echt veel te herkennen is van een legale straatscooter!
Iedereen die hier bezig is heeft wel deftig wat centen eringestoken en die hopen dan ook waardering ervoor te krijgen!
Mijn waardering en respect gaat daarom enkel uit naar mensen die het zelf doen en die tenminste er eerlijk voor uitkomen als ze andere iets laten doen!

greets en hopelijk nooit te zien op een meeting, want bij mij meote niet komen zeveren !
 
gastje toch, denk jij nu echt indruk op mij te maken met zo'n geween?

sorry ze, ik verlaag mij echt niet tot mensen die denken dat ze alles aankunnen, geef gewoon toe dat je dingen zelf niet doet zoals inwerken en polieren enzo!

Meer mensen gaan u waarderen wnn je dat zegt dan dat je zo zit te lullen over zulke zaken. Je hebt me toen zelf nog gezegd dat je dat allemaal niet kan en geen tijd voor zou hebben!

Laat me dan nu niet effe lachen dat je nu plots alles kan. Sorry, bij mij doet ge echt serieus af in u geloofwaardigheid. Je hebt niet eens vervoer tot op een meeting, beetje stoer doen met je scooter die ieder moment uit elkaar kan vallen als je erop straat mee gaat rijden, want dat is je bedoeling!

swat, ik stop hier me mijn gezever want de mensen hier die wel deftig bezig zijn met een PROJECT! vind ik wel iets leuker om te bezien dan hier mijn tijd aan de verkl*ten.

Dit is voor mij niet echt projectwaardig, mijn eigen idee, maar denk dat er mij wel nog zullen volgen hierin.

PROJECT! = motorisch en optisch totaal alles veranderen, zodat er niet echt veel te herkennen is van een legale straatscooter!
Iedereen die hier bezig is heeft wel deftig wat centen eringestoken en die hopen dan ook waardering ervoor te krijgen!
Mijn waardering en respect gaat daarom enkel uit naar mensen die het zelf doen en die tenminste er eerlijk voor uitkomen als ze andere iets laten doen!

greets en hopelijk nooit te zien op een meeting, want bij mij meote niet komen zeveren !

Als ge me dan ni gelooft komt zelf kijken , ik polier wel degelijk en ik durf teminste polieren , ik koop geen NOOBSTRIPS voor op men scoot.

Wannebee , je bent gwn jaloers.

Kom dan gwn kijken hè ? kzal voorproefje geven op u velgen.

Kan je het dan is zien , jij stomme loser

Greetz en stop mee men pagina te verneuken , als je je wil bewijzen kom het hier dan doen en laat je gaan :s
 
Na deze post geen gezeik meer, anders ga ik warnings uitdelen.

Btw is het tegenwoordig nogal lastig om iets ''nieuws'' te doen met een scooter, er zal altijd wel ergens een project zijn wat er op lijkt / het zelfde is. Als het je niet bevalt, stuur je maar een PM naar de topicstarter... en ga niet de rest lastig vallen met je commentaar. (@blue twins rox dus)
 
Na deze post geen gezeik meer, anders ga ik warnings uitdelen.

Btw is het tegenwoordig nogal lastig om iets ''nieuws'' te doen met een scooter, er zal altijd wel ergens een project zijn wat er op lijkt / het zelfde is. Als het je niet bevalt, stuur je maar een PM naar de topicstarter... en ga niet de rest lastig vallen met je commentaar. (@blue twins rox dus)

Er zal altijd wel een verschil in zitten op de manier hoe jij je scoot maakt.

Maar daar zijn er sommige mensen niet mee eens , maarJa ik zeg het nogmaals iedereen zijn eigen smaak en eigen doe en laat wijze

Kblijf gwn mijn ding doen

Ciao Thanx voor alle reacties al
 
leuk gedaan voor met spuitbus gespoten te zijn :lame:

Haha ier de man gaat gaan zeggen , als da spuitbus is è.

Ist wel een duure spuitbus ze.

Als je toch zo stoer wil doen en vechten.

Vecht dan tegen men broer is LOL :p ij is ook 18.

Tegenwoordig is het de mode , als ge ouder zijt :p u Grote meneer te voelen en beginnen tegen mensen die jonger zijn dan hun .

LoL wat een klein kind, blokeren op msn is echt wel goed van u, voor u leeftijd

Ciao
 
Ik vind je een grote jankert. Fuck it dat je weetikveel hoe jong bent, je rammelaar is als het goed is al een paar jaartjes uit je hand verdwenen, net als je speen uit je mond.

Als jij iets mooi vind, en dat zo wil houden moet je ook zo'n vent zijn om schijt te hebben aan kritiek, en niet van elke negatieve reactie een drama te maken.

beter zorg je dat we binnenkort een vette update van je zien :)
 
Negatieve punten kun je ook heel anders oppakken en deze juist verbeteren of met meningen onderbouwen hoe jij ertegen aan kijkt ;)

Ik vind je helm trouwens afgrijselijk :p
 
Ik vind je een grote jankert. Fuck it dat je weetikveel hoe jong bent, je rammelaar is als het goed is al een paar jaartjes uit je hand verdwenen, net als je speen uit je mond.

Als jij iets mooi vind, en dat zo wil houden moet je ook zo'n vent zijn om schijt te hebben aan kritiek, en niet van elke negatieve reactie een drama te maken.

beter zorg je dat we binnenkort een vette update van je zien :)

Tis gwn afgelopen dit project voor ulder , ik stop ermee met posten enz ...

Ik ben er al lang over aan het nadenken , en als jullie dat er van vinden.

Zal ik het bij deze laten hè :s

Alè deze zie je op meetings , de leute nog hè
 
Ik vind je een grote jankert. Fuck it dat je weetikveel hoe jong bent, je rammelaar is als het goed is al een paar jaartjes uit je hand verdwenen, net als je speen uit je mond.

Als jij iets mooi vind, en dat zo wil houden moet je ook zo'n vent zijn om schijt te hebben aan kritiek, en niet van elke negatieve reactie een drama te maken.

beter zorg je dat we binnenkort een vette update van je zien :)

Tprobleem is , alles is ier negatief.

Ik heb bijna nog nooit iets goe gehoord !!!

Jullie zitten ier te zagen , van dit is lelijk en dat .

MAAR ZEG DAN TEMINSTE WAT IK KAN VERANDEREN !!!!!

OMG
 
Je gedrag :+

Hij is tof! Heb gewoon schijt aan dat ''commentaar'' dan, het is toch JOU apparaat! Toen ik met me Runner bezig was deed ik wat ik mooi vond en wat ik wou.. lekker boeiend wat andere denken. Het gebeurd zoals ik/jij het wil.
 
Je gedrag :+

Hij is tof! :W

Maakt me niks meer uit.

Niemand kent me hier , dus zeggen jullie gwn NOOB.

Kheb zelf maar 2 sterrekes :p dusJa iedereen vind het lelijk zeker.

Wa nut heeft het , men mening wordt ni gerespecteerd :L

Maar kzou het appricieren , als ge zegt verandert da of da .

Ciao
 
haha over dat blokkeren op msn ,,

zie ik mijzelf als de volwassenste van de twee hoor klein kind ,,

en hopelijk kom je hier niet meer met je project want je zit toch heel de tijd nutteloos je page te kicken !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top