gastje toch, denk jij nu echt indruk op mij te maken met zo'n geween?
sorry ze, ik verlaag mij echt niet tot mensen die denken dat ze alles aankunnen, geef gewoon toe dat je dingen zelf niet doet zoals inwerken en polieren enzo!
Meer mensen gaan u waarderen wnn je dat zegt dan dat je zo zit te lullen over zulke zaken. Je hebt me toen zelf nog gezegd dat je dat allemaal niet kan en geen tijd voor zou hebben!
Laat me dan nu niet effe lachen dat je nu plots alles kan. Sorry, bij mij doet ge echt serieus af in u geloofwaardigheid. Je hebt niet eens vervoer tot op een meeting, beetje stoer doen met je scooter die ieder moment uit elkaar kan vallen als je erop straat mee gaat rijden, want dat is je bedoeling!
swat, ik stop hier me mijn gezever want de mensen hier die wel deftig bezig zijn met een PROJECT! vind ik wel iets leuker om te bezien dan hier mijn tijd aan de verkl*ten.
Dit is voor mij niet echt projectwaardig, mijn eigen idee, maar denk dat er mij wel nog zullen volgen hierin.
PROJECT! = motorisch en optisch totaal alles veranderen, zodat er niet echt veel te herkennen is van een legale straatscooter!
Iedereen die hier bezig is heeft wel deftig wat centen eringestoken en die hopen dan ook waardering ervoor te krijgen!
Mijn waardering en respect gaat daarom enkel uit naar mensen die het zelf doen en die tenminste er eerlijk voor uitkomen als ze andere iets laten doen!
greets en hopelijk nooit te zien op een meeting, want bij mij meote niet komen zeveren !