Henk's too hard to handle sprinter

Bedankt voor de leuke reacties.

Dit jaar willen we het begin van het seizoen 'voorzichtig' beginnen. Aankomend weekend gaan Henk en ik eens goed testen met de nieuwe band, de betere powerband.
Eens kijken met GPS of de beoogde tijdswinst ook werkelijkheid wordt. Zodra we zo ver zijn, zal ik paar AIM grafieken van vorig en dit jaar neerzetten, zodat mensen die deze software niet kennen een impressie krijgen van wat het doet.
 
fapjpw.jpg


28wnmnc.jpg


we hebben ook nog een bandenwarmer aangeschaft, om zo onnodig burnen van de band te vermijden. Ook plakt hij nog iets beter!
 
Deze machine is zeer netjes uitgedacht. Ik vind dit projecten altijd wel mooi om door te lezen. Komen jullie 22 april ook naar etten-leur want ik twijfel erover om te gaan kijken.
 
Nieuw persoonlijk record

5.94
5.96
6.01 met een keer van het gas af.....

Conclusie is nu wel, dat er overal gassen uit komen zetten...langs uitlaatflens, bougie. Paar dingetjes goed maken en dan gaan we op Kloosterzande voor een serieuze poging het NL record te verbreken!
 
erg tof heiko!
leuk dat het werk eindelijk begint te lonen nu :)

Als je die dingen verbeterd krijgt dan moet het dus nog wel een stuk harder kunnen..
 
erg tof heiko!
leuk dat het werk eindelijk begint te lonen nu :)

Als je die dingen verbeterd krijgt dan moet het dus nog wel een stuk harder kunnen..

De harde tegenwind, duitsland waar we altijd zachter rijden en de reactietijd zijn op zich al voldoende dingetjes waar het harder door kan gaan. De kleine lekkages worden afgedicht. De gebruikte rollen waren gister 4,67 x9 stuks!
 
Back
Top