UPDATE:
Omdat de lasser ziek was en daarna 2x zo druk hier wat later de foto's met de tussenstand;
- nog te doen: aluminium zitje met tank erin maken...volgende week gereed.
- pulsoid van de nos nog een plaatsje voor zoeken en monteren
- nieuwe Bosch pomp vervangen voor de huidige Motoforce (deze is te koop en is 2011 nieuw aangeschaft)
- vacuümpomp ophanging lassen
ignitech positie verbeterd, tevens 3 schakelaars (ontsteking/water/noskit)
fles tussen 2 radiateurs gehangen ivm reglement.
tevens 2 stuks Y-verloopbussen gemaakt om de twee radiateurs te koppelen, meteen ook temperatuursensor van de AIM erin vermaakt.
vaccuümpomp, zodat met de felle acceleratie er altijd voldoenden druk op de carburateur ingang en benzine pulsoid komen
de dikke 38mm carburateur met electronische powerjet aansturing + venom injectors
en de totaalplaatjes:
We zitten nu ietsje boven het vermogen van vorig jaar en gaan volgende week nog 1x zonder gas testen, de rest volgt daarna uiteraard zsm!!!!
Ow ja, iedereen nog de beste wensen en dat we dit jaar maar weer heel hard mogen gaan (en tevens record verbreken)
zo nu mag Henk hem mooi komen oppoetsen.