Polini Evo Twins Zip 2010

je kan ook stukken van 10x10m kopen, maar boeie ziet er wel geinig uit:)

Jij krijgt van mij 100 euro als je dit weefsel in 1 laag gelamineerd krijgt zonder vacuum en overige hulpstukken behalve een kwast en ontluchtingsroller ;)

Daarom vacuum binnenkort, dan is de kap een stuk mooier denk ik!
 
Jij krijgt van mij 100 euro als je dit weefsel in 1 laag gelamineerd krijgt zonder vacuum en overige hulpstukken behalve een kwast en ontluchtingsroller ;)

Daarom vacuum binnenkort, dan is de kap een stuk mooier!

Ontluchtingsroller? :p

We gaan er wat van maken keesie!
 
Ja dat ding loopt, maar ik moet op de fotos wachten van andere mensen.

Hier een filmpje van de eerste keer starten, met een fantastisch einde :+

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=b1IEgDv9XSs"]YouTube- Evo Zip 2010 Eerste keer starten.[/ame]

In ieder geval, wat hebben we eraan gedaan?

- Frame bijgeslepen (achterkant/ophangpunten)
- Blok eronder
- Rijden geak!

Dat laatste ging wat minder in het begin, ook al voelde dat de nieuwe zuiger ECHT veel uitmaakte toch ging het temperatuur na een tijdje richting 70 graden en ik voelde dat ie begon te trillen zodra ik gas gaf. Toen naar huis gereden, kvs level gechecked - was oke. Dan maar afstelling veranderen. Sproeier veranderd van 165 (!) naar 160 (alsnog veel maar even testen, zit normaal 152 in) en rollen van 2.9 naar 3.2. Daarna nogmaals gereden en de temp bleef op 45-50 graden. Maar het getril was er nog steeds, waarschijnlijk komt het omdat ik de achterkant van het frame heb afgeslepen en niks met overtoeren oid.

Dalijk proberen fotos bij elkaar te rapen en dan post ik hoe die er nu bij staat.

P.S. Wheelies zijn zo leuk met een nieuwe voorband, lijkt net een vliegtuig dat landt als ik neerkom.
 
Enkele fotos:

919787164_6_e7mb.jpeg


919788239_6_bfnj.jpeg


919789382_6_06ov.jpeg



Zo komt ie niet @ SBO te staan, voorkap wordt vervangen en er komt een kleine radje bij mijn cilinder (oude van kees ipv de dikzak malossi).
 
je had beter de achterste ophangpunten erop kunnen laten zitten, en de 2 voorste stangetjes eraf slijpen.

verder is het weer het vertrouwde glitter zipje:p
 
Ziet er echt heul veel beter uit met deze voorband man!

Onderkuip hangt er ook goed bij daar:+
Thnx, achterband/velg is ook beter ipv brede zip 2000/michelin ding.
Onderkuip blijft nog een maandje of langer hangen:p

je had beter de achterste ophangpunten erop kunnen laten zitten, en de 2 voorste stangetjes eraf slijpen.

verder is het weer het vertrouwde glitter zipje:p

Mwa, kan nog altijd. Er kon veel meer af, maar als ik dalijk meer kappen van texalium ga maken dan moet er juist gewicht bij. Geen punt, dan eet ik wat meer :)

Thnx verder.

haha einde van filmpje :p koelvloeistof, oja wooow wooow
hij ziet er weer goed uit!

Haha idd, die gast zegt het ook zo droog: "Maakt het wat uit als er geen kvs bij zit?"

Thnx, ik weet nog dat jij mijn zadel geshopped had :p
 
Miniupdate:

923715212_6_mU7w.jpeg


Scootie mag daar even overnachten, waarschijnlijk morgen alweer ophalen en beginnen aan laatste beetjes:

- achterstaaf monteren
- voorkap monteren (hoe lelijk het ook is :) )
- kleine radje monteren
- borgen
- ??? boeken ???
 
Back
Top