Verslag van Etten-Leur van mijn kant:
Om te beginnen avond van zaterdag ervoor:
Lekker aan het oefenen:
Vervolgens, na nog geen 5 min rijden groot fiasco:
Dus met achterstaafje over 10 van zulke gaten vliegen:
Toen ik uiteindelijk thuis was, had mijn temperatuur al 90 graden bereikt. Zonder te veel stilstaan bij de gevolgen ervan, scooter in de bus geladen en gaan slapen.
Volgende dag Etten-Leur.
Mooi op tijd aangekomen, netjes gekeurd en meteen als een van de eersten aan de startlijn. Iets rond de 8 gereden.
Vervolgens mijn voorkap getuned met een sticker, toen zag het niet meer zo lelijk uit (special thanks to stickerspersms.nl)
Daarna nog een run en een 7.9.
Vervolgens wat met de shims gekloot en een 7.8 gereden. Daarna bleef ik op 7.8 hangen en toen was het tijd voor de pauze waarin ik en Jesse (goede vriend van me uit mijn stad) even een kleine stuntshow hebben gegeven:
Met dank aan Melv16 voor HD-verslag:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=KPc2EvDHmqA"]YouTube- SBO Etten-Leur Stuntshow[/ame]
Genoeg gespeeld (temp raakte de kookpunt) en het was tijd om te chillen en door te gaan met tweede helft. Daarvoor heb ik de sproeier 2 maten kleiner gepakt en wat andere taktieken geprobeerd (burnen of niet burnen).
BlaBlaBla ben uiteindelijk 9e geworden, net 1 plek tekort voor de finale met snelste tijd van 7.7658, reactie van 0.0704 (ex reactie 7.6954) en de top van 105.1709 km/u.
Wat te doen voor de volgende keer?
- Gewicht eraf (momenteel 148 kg)
- langere vertanding (nu niet tegen de wheelies maar voor hogere top)
- misschien cilinder nakijken
Hier nog fotos van mij van Etten-Leur: