Polini Evo Twins Zip 2010

Volgens mij verwar je mij met Oscar, Denna:D

Komt door de lichtinval, in het echt is ie meer lichtblauw-zilver oid. Je ziet het zondag wel :)

Zeg, mini voorproefje voor in de toekomst:
928912222_6_6Xwn.jpeg
 
Verslag van Etten-Leur van mijn kant:

Om te beginnen avond van zaterdag ervoor:

Lekker aan het oefenen:


931768795_6_I-95.jpeg


Vervolgens, na nog geen 5 min rijden groot fiasco:
930307778_6_VgWe.jpeg

930307826_6__zee.jpeg


Dus met achterstaafje over 10 van zulke gaten vliegen:
930327186_6_P7JO.jpeg


Toen ik uiteindelijk thuis was, had mijn temperatuur al 90 graden bereikt. Zonder te veel stilstaan bij de gevolgen ervan, scooter in de bus geladen en gaan slapen.

Volgende dag Etten-Leur.
Mooi op tijd aangekomen, netjes gekeurd en meteen als een van de eersten aan de startlijn. Iets rond de 8 gereden.

Vervolgens mijn voorkap getuned met een sticker, toen zag het niet meer zo lelijk uit (special thanks to stickerspersms.nl)

931147933_6__ltZ.jpeg


Daarna nog een run en een 7.9.
Vervolgens wat met de shims gekloot en een 7.8 gereden. Daarna bleef ik op 7.8 hangen en toen was het tijd voor de pauze waarin ik en Jesse (goede vriend van me uit mijn stad) even een kleine stuntshow hebben gegeven:


931383035_6_JXPr.jpeg

931383464_6_pDUq.jpeg

931383820_6_oHYh.jpeg


Met dank aan Melv16 voor HD-verslag:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=KPc2EvDHmqA"]YouTube- SBO Etten-Leur Stuntshow[/ame]

Genoeg gespeeld (temp raakte de kookpunt) en het was tijd om te chillen en door te gaan met tweede helft. Daarvoor heb ik de sproeier 2 maten kleiner gepakt en wat andere taktieken geprobeerd (burnen of niet burnen).
BlaBlaBla ben uiteindelijk 9e geworden, net 1 plek tekort voor de finale met snelste tijd van 7.7658, reactie van 0.0704 (ex reactie 7.6954) en de top van 105.1709 km/u.

Wat te doen voor de volgende keer?
- Gewicht eraf (momenteel 148 kg)
- langere vertanding (nu niet tegen de wheelies maar voor hogere top)
- misschien cilinder nakijken

Hier nog fotos van mij van Etten-Leur:
931162880_6_sCrl.jpeg

931162657_6_iu0Z.jpeg

931159672_6_Y_WE.jpeg

931159518_6_8_Lb.jpeg

931155878_6_YolD.jpeg

931154724_6_2l4x.jpeg

931152835_6_MKxf.jpeg

931381875_6_2i8M.jpeg
 
Gewoon heel die voorkap eraf halen zeg ik, ziet er echt de fuck niet uit zeg haha!

Vind het een beetje zonde...stop je zoveel tijd en geld in de looks van je scooter, en hij zag er echt wel heel vet uit,doe je dit :D Zo'n enkele carbon voorkap zie ik eerlijk gezegd ook de meerwaarde niet echt van in, doe het of helemaal, of helemaal niet. Maar dat is mijn mening heh...weet niet of je echt voor het kampioenschap rijd in je klasse? Maar zoniet dan zou ik lekker die kap er weer aftrekken!
 
nix aan het handje :D
gewoon trappen en lopen...

zijn hart ging alleen tegen de 14k / min tekeer na de achtervolging
 
Dat ding kan makkelijk 90 graden hebben man!

M'n zip was zondag ook 105 graden geworden doordat een draadje van de waterpomp los was gegaan, boekte daarna weer gewoon 7,5;)
 
mooie set up ben zelf ook evo 1 fan
Thnx :)

ziet er mooi uit misha allen is mijn mening haal die sticker eraf

Nee joh is mijn trots! :D (Wapen van Rusland)

Nee lekker erop laten zitten :p
Ziet er goed uit hoor.
thnx :)

de voorkap is het begin.. de rest van de kappenset komt eraan denks :+
Klopt, maar dan in andere kleur :)

nix aan het handje :D
gewoon trappen en lopen...

zijn hart ging alleen tegen de 14k / min tekeer na de achtervolging
Hoe weet jij dat, alsof jij erbij was :+

Dat ding kan makkelijk 90 graden hebben man!

M'n zip was zondag ook 105 graden geworden doordat een draadje van de waterpomp los was gegaan, boekte daarna weer gewoon 7,5;)

Maar er zit verschil tussen 7.5 seconden 105 graden knallen en 10 minuten.

En ik reed ook 7.7 mee, en ook nadat ie 100 graden was geworden tijdens mijn wheelie-pauze.
Maar alles komt nog!
 
je was dus ontkomen?:D

Ik was ook aan het vluchten totdat me cillinder warm liep ook evo

Jup:)
Normaal gesproken zou ik nog een stukje met ze spelen toen ik mijn Malossi rad had + achterveer, dan werd ie nooit warmer dan 50-55.

Maar nu was het vluchten op een tijdbom!
 
Whaha ik moest echt lachen met dat verhaal over die eend , toch weer wat extra pk's zo te horen , misschien dat ik ook eendenpower aan ga schaffen. S33 ya at the next meeting Misha , We Dont Need Guardian Angels Couse We Are The Saints .
 
Back
Top