Polini Evo Twins Zip 2009

Je hebt een eindsnelheid van 90 km/h per uur he? Ik snap echt niet wat je tof vind aan stnd vertanding.

7,919 s 107,0155 km/h 0,0441 s 68,5723 km/h 7,8749 s

107 met een errrrg slippende koppeling..

Maar de volgende sprint voor mij is pas Nijmegen, dus ik ga kijken of ik iets daarvoor nog ga doen of voor volgend seizoen pas, want ik ben binnenkort op vakantie.

Edit: oja:! Er zit een langere vertanding in dan toentertijd bij Maik.
 
Verslag Kloosterzande:

Eenmaal bij de keuring maakte Marco een grapje over mijn kruisje wat aan mijn stuur hangt:
[ir]http://94.100.113.105/558750001-558800000/558776201-558776300/558776221_6_Nx9N.jpeg[/ir]
- Wat is dat nou weer?
- Mijn beschermengel
- Die heb je toch niet nodig, je hebt voldoende aan een helm man.
- Je weet maar nooit:p

Ik was niet Marco, ik ben Thijs. Het is wel extra gewicht aan de voorkant, dat heb jij wel nodig.
 
Marco begon erover, jij ging er verder op in:)

Jup, TOTAAL origineel. (weet niet wat voor rf dat is bij een zip?)

Edit: Net koppeling gehaald en mee geknutseld... Dus dat is alvast opgelost.


Mja ik vind dat nogsteeds raar, dat ik volgens antony orginele vertanding had?
want robbert reed op mijn zip net zo snel als op de carbon zip toendertijd? dus dat wil zeggen dat er in antony zijn eigen blok(van carbon zip) ook orginele vertanding zat? want robbert had het eens door gemeten door de slagen te tellen, en het was gewoon het zelfde?
naja goed nevermind :D al vaker over gehad:p
 
Zeer geile zip :) Binnenkappen mooie kleur ook!
Thnx
Mja ik vind dat nogsteeds raar, dat ik volgens antony orginele vertanding had?
want robbert reed op mijn zip net zo snel als op de carbon zip toendertijd? dus dat wil zeggen dat er in antony zijn eigen blok(van carbon zip) ook orginele vertanding zat? want robbert had het eens door gemeten door de slagen te tellen, en het was gewoon het zelfde?
naja goed nevermind :D al vaker over gehad:p

Tja, ik weet het ook niet, Ant belde me op toen hij nieuw blok voor mij aan het bouwen was en zei dat jouw blok nog standaard vertanding had. Toen maar gelagerde malossi gepakt met IETS langere rf. "Je zult hem nu makkelijker aan de grond kunnen houden dan voorheen" zei hij. Maand later toen het ding van de bank afkwam: "Je zult nu problemen hebben om dat ding aan de grond te houden." +pippi+
 
Back
Top