LC Evo Zip vriend!!

Status
Not open for further replies.
Haha nou, jij hebt ze zelf gekocht, ik liet alleen zien waar;)
Geef toe, veel van het goede voor dat geld!

Tot zondag.. als het weer het toestaat:mad:

Handschoenen waren inderdaad perfect. En dat voor 36,- in plaats van 120,- 8).

Het weer ziet er idd wisselvallig uit, maar laten we hopen op het beste :)

Super begin heb je al :W

Ben benieuwd hoe het gaat rijden zondag, ik rijd zelf ook std klasse dus moeten we maar eens een sprintje doen ofzo :#

Jaa jullie geloven het of niet. Maar na 30 uur wakker zijn heb ik het voor elkaar gekregen om het hok te starten. Ik had geen remmen of koeling, maar ik probeerde hem voor de lol te kicken en dat ding startte dus gewoon gelijk +ralf+ +ralf+ +ralf+.

Nu laat ik het voor vandaag even rusten. M'n rug en nek zijn aardig naar de klote en ik ben kapot. Morgen gaan we weer verder :W:W:W

[IR]http://i39.tinypic.com/10ole93.jpg[/IR]
[IR]http://i39.tinypic.com/33c9nkn.jpg[/IR]

Mensen... bedankt voor de reacties weer :winner:

@ Thijs: We moeten maar even kijken wat mijn hok tegen de jouwe op kan brengen :D.

Zozo, ziet er goed uit jonge. Beter als dat hok waar je paar jaar terug mee bezig was.

Binnekort even buurten. * krijgt kriebels *

Ah wat vet!:o
Lekker oldskool evo+HR 2 en 24mm.
Gegarandeerd veel plezier!
Geniet van je nachtrust, je hebt het verdiend!

Ik had je echt totaal anders ingeschat :P,

wel gaaf dat zwarte/rode en witte kappen, mooie originele look.

Wit is gewoon blank toch? Hij had geen tijd om ze af te hebben voor zondag dacht ik. Maar ziet idd dik uit.

Zozo, ziet er goed uit jonge. Beter als dat hok waar je paar jaar terug mee bezig was.

Binnekort even buurten. * krijgt kriebels *

Toen ik de topic titel zag dacht ik ook van, *god no*.

Maar je hebt het tegendeel bewezen, erg vet mooi netjes opgebouwde zippa! :love:

Ik zou alleen eerst eens goed af gaan stellen voordat je naar een sprint gaat ;)

Even nog een fotoloze update voor Hengelo

Allereerst wil ik me neef Martijn en me zwager Remy bedanken voor vandaag. Die hebben zich echt uitgesloofd om mij de scooter helpen op te bouwen. Zonder hun had ik nooit zo ver kunnen komen vandaag.

De scooter is bijna klaar. Helaas miste ik nog wat dingen (m6 klemmetjes voor de kappen bijvoorbeeld) waardoor wat dingen vast zitten met ty-wraps. Iets wat ik bij deze scooter eigenlijk niet wil, maarja tijdnood was echt een probleem. M'n grootste sproeier was 210 en die is dus veel te klein. Ik heb dus nog geen testrit kunnen maken, maar het blok liep wel al goed stationair en klom lekker in toeren. Er kwam wel een klein beetje water uit de voetpakking helaas. En sommige dingen heb ik niet meer kunnen borgen.

Ik ben bij Hengelo wel met scooter aanwezig. Ik zal dus ook proberen op een of andere manier nog te fixen, maar zoals jullie waarschijnlijk al lazen is dat nog best veel. We zullen zien wat het gaat worden.

Dude check pm!
Ik heb zowiezo sproeier 250 voor jou, en nog een handjevol andere, maar daar moet ik naar kijken eerst!

Ik heb nog helemaal geen tijd gehad voor de foto's/update. Laat staan om even met de scooter te kunnen rijden :P. Vanaf maandag ben ik in ieder geval vrij, dus dan gaat alles weer beginnen.

@ Rens: Ik vroeg me inderdaad al af of jij dat was. Die racer van jou ziet er ook goed uit. En ik maar denken dat je niet serieus was over de races. Ga zo door gozer ;)

Status
Not open for further replies.
Back