AC evo zip Vriend

Status
Not open for further replies.
M@ste®foo®t said:
he wijsneus als jij een scoot met een wijf gaat vergelijke ben je echt ver heen.
maja als jij het zo zegt, stap je niet ope js coot vooordat die grondig schoon is, omdat je dat bij je "wijf" ook niet zou doen.
redelijk tot best wel logisch ja
maja smoel nu en ontopic

He ASO,, moeilijk he typen :D

RonaldV said:
Smoel nu? tegen mij?

Waarom zou die het niet tegen JOU zeggen... Jij bent helemaal de Bom natuurlijk :rolleyes:

Verder netjes, hoor ben benieuwd, wat er voor Score uit komt rollen.

Erik. said:
Waarom zou die het niet tegen JOU zeggen... Jij bent helemaal de Bom natuurlijk :rolleyes:

Verder netjes, hoor ben benieuwd, wat er voor Score uit komt rollen.
Zie jij ergens staan dat ik de ''bom'' ben:?
Nee, maar hij hoeft niet gelijk te praten alsof hij me vader is, want dat istie niet.

RonaldV said:
Zie jij ergens staan dat ik de ''bom'' ben:?
Nee, maar hij hoeft niet gelijk te praten alsof hij me vader is, want dat istie niet.

hahaha altijd dat gezeik over het carter stralen. Boeie of iemand het wel of niet doet!

Project ziet er allemaal netjes uit (AC power:D)

Ja ok... vecht maar weer verder @ PM. Of open een "ik mag je niet"-topic ofzo.

@ BAS@DNA: waar ben jij mee bezig? Bemoei je ff ergens anders mee yourie :L

ja stelletje youries :P

ps robin, waarom zet je niet de hakfrees in je carter voor je het inelkaar zet ?

Omdat mijn haakse slijptol (dremel) helaas bij de eeuwige grasvelden is :'( (kapot is dus).

Ik ga gewoon op deze manier rijden @ SMP. Daarna gaat het blok weer uit elkaar, en dan begint het echte werk }).

RobinL said:
Omdat mijn haakse slijptol (dremel) helaas bij de eeuwige grasvelden is :'( (kapot is dus).

Ik ga gewoon op deze manier rijden @ SMP. Daarna gaat het blok weer uit elkaar, en dan begint het echte werk }).

Dat is ook een mogelijkheid :)

ik zou gewoon geduldig wachten en geen onzinnige dingen kopen
in de tussentijd zoals een computer of kikkers :!

mja das mijn manier hoe ik het ga aanpakken ;)

Word weer netjes ro...
Is het trouwens nog gestart het weekend??

@Pinda88 : Ghehe of wat nutteloos als rennert verkaufen en een zip kaufen... :P:P

Spreek jullie weer...

OOi

Viperd said:
Word weer netjes ro...
Is het trouwens nog gestart het weekend??

@Pinda88 : Ghehe of wat nutteloos als rennert verkaufen en een zip kaufen... :P:P

Spreek jullie weer...

OOi

wie doet dat dan ? 8P
das best doelloos, hebbie een mooie runner en dan verkoop
je hem en haal je een zip en begin je een project maar om voor
robin te antwoorde.... nee het is nog niet gestart aangezien onze
Freund het te druk heeft met school etc :henko:

Tja, ik ga jullie gewoon even om raad vragen. Ik weet nu al dat ik SMP niet kan halen. Ookal moet ik alleen nog maar een pakkingset + afstel-shit. Ik heb helemaal niks meer tot SMP. En moet nog een telefoonrekening betalen van 60,- :X terwijl ik dus niks heb :X.

Dus nu vraag ik jullie ook ff voor de keuze:

1. Scooter toch verder in elkaar zetten zodat ik over een maandje kan vlammen
2. Scooter weer helemaal uit elkaar halen, blok + cil naar tuner brengen en een ECHTE carb aanschaffen. En dan bij Klaaswaal 2006 gewoon gelijk goed beginnen.

Op smp gewoon proberen te knalle

Anders heeft het toch geen nut meer aangezien er niet/bijna geen meetings daarna meer zijn , dan kan je het beste alles weer uit elkaar halen en in 1 x goed opbouwe :)

Ik ben het ook met remco eens :)

na SMP kan je altijd je dinki toy uit mekaar halen en alles naar de tsjoener brengen en ander pretspul te halen, maar dan hebbie iig gereden met je ding @ een meeting *D

Status
Not open for further replies.
Back