AC evo zip Vriend

Status
Not open for further replies.
Gewoon in mekaar zetten, na smp heb je toch alle tijd om er verder aan te beunen. En volgens mij heb je alles toch? op zo'n foto waar je alles had uitgestalt liggen miste alleen de uitlaat volgens mij... En wat voor carb heb je nu dan?

Kheb nu een 21mm DO. Maar jullie lezen ook echt scheef he, ik kan SMP helemaal niet halen. Dan moeten jullie niet allemaal gaan zeggen dat ik gewoon naar SMP moet gaan 8P.

RobinL said:
Kheb nu een 21mm DO. Maar jullie lezen ook echt scheef he, ik kan SMP helemaal niet halen. Dan moeten jullie niet allemaal gaan zeggen dat ik gewoon naar SMP moet gaan 8P.

Dan het in 1x goed verder opbouwe voor volgend meeting seizoen

En in de winter als het af is zijn er altijd droge dagen waarbij zonnetje schijnt , kan je even de polder pakke :P

RobinL said:
Als ik stop ben ik nooit begonnen 8P

je gaat echt no way stoppen hoor.. hadden soort van belofte gemaakt he

toen we in de tuin zaten en zo ff over de toekomst gingen praten *D

Dus gewoon spul uit mekaar en naar tuner brengen met de tijd en dan cilind0r ook en dan rustig opbouwe dat spul van je.

de kans dat ik ga stoppen is ook 0,0 :D. Dinsdag nog ff met Carly (Viperd) gepraat (die toevallig net jarig was :)) en die zei het dus ook al. Beter vlammen met een goeie setup dan dat je met een kut setup komt en straks je cilinder verrot rijdt ofzo.

Robin ?!?!

waar haal jij opeens die wijsheid vandaan :P
mja cil vern**ke zal wel niet... je zal wel bedoelen
niet het maximale eruit halen :!

mja goed om te horen ;)

Robin is al een tijdje soort van gestopt met deze zip... tenminste een pauze waarvan hij zelf niet hoelang het nog duurt... misschien wat duidelijker om hem ff te laten reageren of die nog eens begint...

Status
Not open for further replies.
Back