kuit@nrg black and white

Status
Not open for further replies.
Zorg gewoon dat je weet dat alles goed zit, dus dat hij absoluut nergens valse lucht trekt, goede massa heeft enz. en ga dan goed je carburateur afstellen ,dus niet zomaar ff naar de bougie kijken. Maar volgas ==> contact uit en daarna kijken.Daarna pas goed naar het transmissie gedeeltje kijken...
Even kijken of de snaar wel bovenin komt enzo.

En dat gekloot met sproeiertje hier lenen ,en sproeier daar lenen :P , gewoon kopen wat je nodig hebt.Heb je zo'n setup en ga je besparen op de afstelling ;).Dan kost het maar wat rollen en sproeiers maar dan haal je wel het maximale eruit.
Desnoods ga je op een doordeweekse dag om 9.00 naar leertouwer en koop je daar een testrollen set enzo en stel je hem daar op het industrie terrein af.Dan kan je gewoon sproeiers wisselen steeds.

Zit zeker potentie in je NRG maar dan moet je het gewoon ff hard aanpakken kwa afstelling ! :W , suc6 verder ermee.
 
En desnoods wil ik je wel een keertje helpen als je er niet uitkomt. En trouwens als je met std onsteking blijf rijden, plak er ff een oud type vliegwiel op, kan je vertellen dat het anders niet lang blijft lopen.

Maar voorderest ziet het er wel leuk uit, en kom je NRG is een keertje showen @ Leertouwer!!
 
ik denk ook niet dat het door gaat die team en ja pro race 2 krijg ik toch wel betere gedachtes over.
maar ik ga dit eerst effe goed laten lopen.
dennis ik heb dat vliegwiel niet nodig want ik ga een HPI 2004 kopen. })
volgende week heb ik het geld en dan die week erna effe naar jos dijkman om hem op te halen.
maar kwa afsteling : als ik 3 setjes rollen haal en 4 sproeiers ben ik net zoveel kwijt als laten afstellen.
en ik heb al de ballen verstand niet van dat afstellen. :s
kijk naar rolf die rox loopt perfect maar nog niet het uiterst van die setup toch? :p
En bas ik leen haast noooit sproeiers mijn sproeiers liggen bij rolf in dat kleine doorzichtige bakje een stuk of 8 :);)
 
Originally posted by Kuit@NRG
ik denk ook niet dat het door gaat die team en ja pro race 2 krijg ik toch wel betere gedachtes over. Bla Bla Bla Bla. Die rox loopt perfect maar nog niet het uiterst van die setup toch? :p

Dus je gaat nu voor die Pro Race ipv Team:?. (wat heeft scootercare aangericht met hun pro race ziekte). Wat betreft mn rox klopt. Loopt lekker maar idd niet het uiterste.
 
Originally posted by holfg
Dus je gaat nu voor die Pro Race ipv Team:?. (wat heeft scootercare aangericht met hun pro race ziekte).

Ja echt , jezus...als je 280 euro wilt uitgeven kan je ook een Overrange kopen en je Cilinder wat leuker laten tunen.
 
wie zegt dat ik voor de pro race ga ik koop nog geen andere cilinder cilinder wordt getuned na dat ik de HPI gekocht heb
 
hey zeer vette nrg heb je, en uhhh je koop toch geen pro race he?
maar verders vidn ik hem er erg vet uit zien
 
Originally posted by Kuit@NRG
wie zegt dat ik voor de pro race ga ik koop nog geen andere cilinder cilinder wordt getuned na dat ik de HPI gekocht heb

Dus nu ga je deze NG laten tunen? En dat verhaal met die team/pro race is ook over? Nou ik zou zeggen neem een voorbeeld aan 3BR 19,1 PK met NG;)
 
ja dat is zeker netje's 19,2 pk dan gaan we daar maar voor :)

heb trouwens ook maar effe snelgas gehaald en andere handvaatjes:)
 
zo ben vandaag jarig dus maar effe met me pa vanaf soest naar jos dijkman gereden (110km ) en effe wat leuks gehaald zoals een koso rmp + temp
een HPI 2004 })
en had al aardig wat gedaan de afgelopen tijd heb een aan/uit schakelaar voor licht en gewoon voor de scooter in me stuur.
me buddyfilter afgemaakt.
snelgas gehaald en gemonteert
met nieuwe gaskabel en me 7854674546 ste bougie

het zooitje zonder bougie en gaskabel
zooitje.JPG


de HPI close up })
hpi.JPG


de koso close up :)
koso.JPG


me schakelaar
scooterschakelaar.JPG


buddyfilter af
buddyfilter.JPG


snelgas;)
snelgas.JPG


handvaatjes :)
handvaatjes.JPG
 
gefeliciteerd kerel
hpi ziet er ook netjes uit hoor
laat trouwens nog is wat horen over die pm die ik je stuurde naar aanleiding van een pm over een speed rep die jij mij stuurde (snap je het nog )
mzzl
 
oh ja maar heb me bedacht sorry dat ik niks meer van me liet horen ik laat deze cilinder gewoon stage 3 tunen is leuk genoeg
maar bedankt
 
Gefeliciteerd mafketel8). Als je nou nog is leert mooie foto's te maken komt het helemaal goed!! haha nee word wel wat zondag ff verder met beunen aan je onsteking;)
 
maar effe een update het is niet een hele belangrijke maar ja . :p

ik heb nu de koso en HPI 2004 }) netje geinstaleert.
moet nu alleen effe een mikuni 24 vlak met rechtspruitstuk regelen (is denk al geregeld).
en heb op deze pijp geboden maar weet iemand wat de invoer kosten zijn van slovenia naar nederland? (pm me dan effe)

dit is de pijp dus :)
speeduitlaat.JPG
 
ja ik krijg hem niet goed raar :s
maar hier pica's van de mikuni + spruitstuk
netjes he :) ;)
mikuni.JPG
 
Last edited:
zo begon het.
ik was een beetje me carberateur aan het afstellen en ineenkeer begon ie raar te doen, en toen kreeg ik een terugslag en rolde hij weer door stationair dus ik hem snel uit gezet.
als ik er mee liep dan hoorde ik een snerpend geluid, :s dus ik dacht al dit is niet goed.
toen haalde ik thuis me carterdeksel los en toen lagen er allemaal rode stukjes verf in me carter en stak er een ijzer puntje uit me koppeling.
maar gelukig was dit het alleen:) ;)

dit is wat ik allemaal uit me carter haalde :S

rood= trekveren
geel= stukje carterdeksel (die ribben aan de onderkant)
blauw=drukveer

carterzooi.JPG
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top