kuit@nrg black and white

Status
Not open for further replies.
thanks maar ik heb dus wel gereden maar wat een kutweer en die gasreactie is ook beter geworden, door dei lichtspoelen te verwijderen
 
een deze weken gaat ie naar scootercare en wordt ie afgesteld dan kan ik het vermogen gaan voelen hhaahh:p binnenkort weer een update
 
ik kijk wel hoe ik het doe met afstellen maar hier een paar pica's van me scoot met de kappen erop

zijkant ;)

zijkant.JPG


zijkant1.JPG


achterkant

schuinachter.JPG


voorkant

schuinvoor.JPG


en uiteraard me vervoer voor naar school enz maarja dat kut ding rijd weer te hard gister een bekeuring van 45,- voor te hard en 25,- voor geen ORANJE stickers :| 8P

vervoer.JPG
 
ik laat hem nog maar niet afstellen.
ik heb vandaag effe een standaard en een nieuwe bougie en bougiedop gehaald. en een kilswitch hebben ze niet in soest dus die bestel ik wel mee met me...............HPI 2004 binnendraaier }) daarom laat ik hem dus nog niet afstellen, het kan beter in een keer.
maar ik moet dus nog doen en kopen:
een kilswitch kopen
een HPI 2004 kopen })
een rechtspruitstuk (want me homemade is niet alles :| )
het buddyfilter af fixen
aan en uit schakelaar voor me licht fixen

dus nog aardig wat te doen .
me deadline was eigenlijk oisterwijk maar dat wordt nu lelystad van scootercare dat is ergens 28 maart
 
Last edited:
spatbord kan er niet af want dan kijk je tegen een oerlelijke tank aan en een ander stuur komt nog maar ik vindt deze ook wel vet
 
ik heb vandaag maar effe gebeund:
ik heb me licht gefixt.
aan en uit schakelaar gefixt (soort kilswitch).
ik heb me homemade spruitstuk goed gemaakt die hoef ik dus ook niet meer te kopen.
en ik heb alles effe opgepoetst en gepolijst
me buddyfilter weer aangesloten nu alleen nog effe isolatiemateriaal erin proppen.

Het zooitje inlaat;)
inlaat.JPG


spruitstuk.JPG


buddyfilter:)
buddy.JPG


eindelijk een standaard:p
zijbok.JPG


me carterdeksel weer gepolijst
carterdeksel1.JPG


dus nu alleen nog effe snelgas halen en een HPI })
en afstellen maar ik ben al een heel eind:p
 
Last edited:
heeeeeel mischien gaat de NG plaats maken voor een TEAM ;) :Wcilinder maar dat is nog niet zeker.(daarover horen jullie nog)
Ik ben bezig met me carterdeksel en me uitlaat te polijsten foto's komen als het klaar is.
ik kan ook niet naar oisterwijk met me scoot want hij is nog niet goed afgesteld :'( dus ga ik daar maar kijken maar er gaat een minibike mee die is trouwens ook niet helemaal lekker afgesteld:(
 
Hoe je buis nu zit lijkt me nou niet echt bevordelijk voor de prestaties :P
Wat is de diameter en wanneer laat je een goed kelkje draaien die ook mooi conisch loopt ? :)

Ik zou eerst dit maar eens goed laten rijden voor je aan een Team / Pro race 2 gaat.
 
Ach jeetje wat een ramp van die minibike8P 8P. Ik zou eerst maar is dit zooitje op orde krijgen:). Maar ja dat heb je al vaak zat van me te horen gekregen, maar ja je bent toch zo eigenwijs:p Koop lekker die Pro Race 2 maar kerel:W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top