kuit@nrg black and white

Status
Not open for further replies.
Als ik mag Vragen waar zit die pRop in de luchtfilter van een piago scooter dan :S kan hem nie vinden of ik kijk er Over heen :S alvast bedankt laterzzzz
 
Originally posted by MHRntt
Spuiten is wel goed gelukt, alleen had je kappen wel wat mooier af kunnen werken.
Voor rest ziet het er goed uit.

ik heb ze netjes afgewerkt maar dat rooster is mislukt dus effe een andere halen :|
 
effe een update me scoot staat er nu zo bij moet alleen effe afstellen en dinsdag effe me veer ophalen

me scoot nu rijdend ;)

scoot_nu.JPG


c20 :)

c20.JPG


stuurtje kaal wel vet

stuur.JPG
 
ja ik ben er nu eindelijk achter waarom die zo verot reed (het lag aan de luchtoevoer) want zonder luchtfilter rijd ie gruwelijk ;)dus vandaag of morgen effe een powerfilter halen ik denk een twin air of malossi en is een keer kijken of die honden van de plaatselijke dealer die veer al een keer bestelt hebben :@ !
als ik het filter heb maak ik wel een pica :)
 
nou nu moet ik dus een veer van internet halen want hier in soest hebben ze hem dus niet.
een vriend van me heeft een rechtspruitstuk gelast maar moet effe wat beter afgwerkt worden want het ziet er niet uit als het af is dan zet ik wel en pic hier neer.
endan kan ik ook een buddyfilter maken .
maar ik ga morgen eerst effe me velgen er onder uit halen en naar de coater brengen , wit worden ze uiteraard.
 
heb net effe een sebac veertje besteld die paars witte en een mallosie powerfilter dan ga ik zo effe me velgen eraf halen en wegbrengen . ;)
 
ja me computer was kapot dus nu maar effe een update:
ik heb me velgen terug de banden er ook al omheen
en zoals rolf zegt een homemade spruitstuk gemaakt die kan ik morgen op halen
en ik heb me lichtspoelen verwijderd van me onsteking en me draadboom eraf getrokken.
ik heb ook nog een filter en veer besteld en binnen gekregen maar de verkeerde veer dus die moet ik nog effe terug sturen morgen effe fotos
 
Hier Kuit een paar leestekens: .,"?!: Gebruik ze zou ik zeggen leest wat makkelijker:p. Maar je velgen zien er netjes uit)na 6x gecoat te zijn:P) Morgen anders samen ff pics knallen?
 
wit gecoat stuurtje :)

witstuur.JPG


gecoatte velgen ;)

velgen.JPG


filtertje ook wel grapig

filter.JPG


filter2.JPG


vanmiddag effe kappen erop knallen zover als dat kan en dan meer pic's
 
zondag maak ik nog wel eef foto's van het buddyfilter en home made rechtspruitstuk.
en als het lekker weer is ga ik rijden met holfg en bas met zijn evo nrg dus dan wel filmpjes.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top