kuit@nrg black and white

Status
Not open for further replies.
me kappen
dikke voorkap ;)
voorkap.JPG


geile achterkant

achter.JPG


kijkje achter de schermen :)

alles.JPG


binnekapen wit *D

kappe.JPG


kapje wat gefreest :p

koelingskapje.JPG
 
Last edited:
ik heb laats effe gaas achter de gaten gedaan echt een vet gezicht hij is klaar om te rijden maar heb nog geen uitlaat en carberateur
dus als iemand nog een hr2/3 of team of iets in de richting heefdt liggen pm me dan effe
 
he dieselmaniac kan jij ze niet effe resizen dan :p
maar ik heb nu van me ouders een 21mm en een vl11 membraam gekregen dus nu alleen nog effe een uitlaatje halen doe ik oook effe deze maand dan kan ik hem gaan starten;)
 
update:
heb me blok eronder en teller aangesloten als de winkels weer open zijn (2 jan) ga ik effe een gaskabel en veer halen
en me uitlaat (hoop ik) monteren en 21mm
dan kunnen me kappen erop.

update setup:
hebo ng twins tuned
21mm
VL11 membraam
evo vario
hebo verstelbaar
doppler as c3 lagers
c20
 
Last edited:
ik heb dinsdag me c20 binnen gekregen ik heb hem effe gepolijst en me flens op me cilinder gedraait zodat asl ik morgen me gaskabel heb dat ik dan kan rijden (testen) ;) effe pics maken
 
Spuiten is wel goed gelukt, alleen had je kappen wel wat mooier af kunnen werken.
Voor rest ziet het er goed uit.
 
ja is wel redelijk gelukt

maare denn1s de foto s kunnen maar een paar keer per dag bekeken worden en dan zijn ze weer down
 
vandaag effe testruns gemaakt maar hij mag wel is afgesteld worden 8p maar reed wel leuk maar vreselijke dip ik heb filmpjes maar zijn te groot om erop te zetten, ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top