NRG

Thx voor de reacties mensen.

Zoals een paar keer in de update staat, hij is niet af zo, er moeten nog zat dingen gebeuren. Er ligt ook een laag stof op van hier tot tokio en er zijn nog veel dingen niet netjes gemaakt. Alles op z'n tijd, want ik heb tijd genoeg, want dat ding hoeft inprincipe nooit af te zijn :W.

Ik ga ook SBO rijden, ja. Maar natuurlijk niet met deze zware bak, daarvoor hebben we een zipje. Daar komt later heel misschien een pagina voor, nu sowieso nog niet.
 
het carbon zipje is op een paar foto's te zien:)

erg vette nrg, goed laag en de velgjes staan hem goed

Klopt ja, zo staat hij nu nog ongeveer.

De onderkuip ligt nu 1 sigarettenpakje hoog van de grond af ongeveer.

Ziet er wel leuk uit zo met die 10''!
Wat voor uitlaat zit er nou op?;) c30 of c21 ofzo?

Thx, er zit een DPR C30 op.

toffff :W

Thx

haha Denna, kwam je net terug van de mac ofzo:p ik heb hem al in het egt mogen bewonderen. en hij is gewoon vet:W

Ik ging net daarna richting de mac :p. Ik vind hem in het echt ook veel mooier, de flitser zorgt er idd voor dat je alle krasjes vetvlekken, roest en stof zeer duidelijk gaat zien.

Ik vind m tof :)

good luck dennis!

Thx Wiegy

In het echt vind ik hem net wat mooier als op de foto's ;).

Kut flitser ook altijd :p.

Idd ja. Zonder flits worden de foto's zo onscherp, das helemaal niet fijn.

hij lijkt een beetje op kees z'n hok (toen die nog blauw was):p

wel vette kappenset trouwens

Hij heeft er idd wel wat van weg, dat zei [Nelis] laatst ook al.

Kappensetje is oldskool :+.
 
Goed bezig Denna, je zit nog steeds nog niet stil :p

Die 10inch blijft mooi staan op zo'n NRG en die kappenset is ook nais :)

Later
 
ziet er goed uit man..

wel leuk zo'n low budget project
wat heb het nu totaal zo'n beetje gekost buiten de onderdelen om wat je al had liggen?:W

of mag ik dat niet vragen:p
 
Thx boys,

@ Paul: Dat zou ik een keer uit moeten rekenen, dat weet ik zo niet. Daarbij moet ik ook ff bedenken wat ik ook alweer voor alles betaald heb, das een tijdje geleden namelijk :X.
 
Update 14-03-2010:

Toch in de tussentijd nog tijd gehad om aan de NRG te werken. Er waren wat dingen waar in niet tevreden over was, bijvoorbeeld het koelsysteem. dat zat eerst vast met tyraps (nu nogsteeds:p), maar het zat onder spanning, kappen stonden daardoor ook onder spanning, dus dat schoot niet op. Met dat ik de kappe eraf trok, sprong ook de rad uit de tyraps. Het ding is helemaal uitelkaar geweest en daarna weer netjes inelkaar gezet.

Ik heb de speedfight radiateur een kwart slag gedraaid, waardoor de aansluitingen veel fijner uit kwamen. Eerst duwde het kroonstuk met naar rechts sturen tegen de slangen op, dat moet je natuurlijk niet hebben, het moet allemaal mooi vrij lopen. Dus alles netjes aangesloten en de slangen fijn op de plaats getyrapt. Daarna de vuldop in de binnenkap gemaakt (waar origineel de vuldop ook zit) en dat ook netjes vast gezet. Daarna de rad vast getyrapt aan mijn frame en binnenkap en nu zit het als een huis. Ik ben er wel 3 uur mee bezig geweest, maar dan heb je ook wat :D.

Ipv de achterveer is er nu een achterstaaf gekomen wat ik bij een frame had gekregen van een zip. Deze is een stukje korter als de nrg achterveer, waardoor hij lekker sprintstylo laag staat. Het nadeel is alleen dat mijn achterremkabel nu te kort is, dus even een runner model fixen.

Hier 2 foto's van de NRG in huidige status:

[IR]http://i315.photobucket.com/albums/ll455/Denoize/Nrglaag.jpg[/IR]

[IR]http://i315.photobucket.com/albums/ll455/Denoize/nrglaag2.jpg[/IR]

De 1e foto komt het meest overeen met de echte kleur.
 
Back
Top