NRG

Komt wel goed met dit hok hoor! AC evo erop en knallen haha ben benieuwd hoe hij uiteindelijk word!
 
Hoi dennis,

word vast weer wat moois met al die spullen die je hebt. succes met mijn oude frampje en zorg er maar voor dat ie weer lekker gaat knallen. Ben blij dat me kappen en frame ene goede eigenaar hebben gevonden.

Groet bassie
 
wordt een zeer leuk projectje!
anders ging je je toch maar vervelen :p

Klopt, ik verveel me altijd zo snel. Ideaal zoon scooter :D.

Ziet er tot nu toe goed uit :)!

Thx!

Ziet er goed uit man.:)

Kappen blijven geel?:p

Er word btw echt heel weinig gereageerd de laatste tijd dus het ligt niet aan jou:D

Thx!

Kappen worden de paarse die in de beginpost staan.

Laatste tijd is het wel erg rustig ja!

Haha, vette straatsjeezer!
Goed bezig Denna, ik hoop dat je hem lekker old skool maakt :*!

Komt het vorkje nog lager?

Thx!

Het word een sprinter, geen straatbrommer;).

Het vorkje word nog lager ja, zodat de band de kap net niet raakt ongeveer. Dan is hij ook laag zat, want de onderkap staat al vrij dicht bij de grond.

Komt wel goed met dit hok hoor! AC evo erop en knallen haha ben benieuwd hoe hij uiteindelijk word!

Thx!

Ik moet even kijken wat ik doe met de cilinder. De AC speed heeft al een stel flinke putten in de kop en de zuiger. Bij Niels is er een stuk zuigerveer in zijn carter blijven liggen. Inprincipe zijn de zuiger en de kop imo weer afgeschreven, dus die cilinder is voor op de plank. Niels zal er ook de rest van het jaar mee blijven rijden, dan is voor mij het speciale eraf. Ik denk ook niet dat een ac evo erin zit, is toch best duur als je hem nieuw moet kopen en dan ook nog eens moet laten tunen.

Hoi dennis,

word vast weer wat moois met al die spullen die je hebt. succes met mijn oude frampje en zorg er maar voor dat ie weer lekker gaat knallen. Ben blij dat me kappen en frame ene goede eigenaar hebben gevonden.

Groet bassie

Thx!

Ik zal er voor zorgen dat het toch nog netjes van de plek komt. Je frame en kappen zijn in goede handen ;).
 
thx man, kom binnenkort maar checken ja. Ik heb hem nu toch met de achtervelg en alle kappen enz in elkaar staan.
 
Tof ding man ! Knal er gewoon een stage 6 cilinder op ofzo, die is goed te betalen ! Ik spreek je de volgende meeting weer, en leer je aub dat brabants spreken af :p
 
nee, et word zeker geen stage6 racing oid:p. Ik heb nog een evo liggen, maar moet ff wat ik doe. Ik doe volgend jaar miss weer mee met de sprints, dus dan wil ik wel weer iets hebben wat een beetje van de plek komt, niet zoon cilinder met std 16 pk :p. Ik moet ff beslissen welke het word, maar dat komt wel goed;).

Houdoe :*
 
Denna jij hier nog?,

trouwens ik hier??

hmmm grappig om mijn oude voorkap te zien op de iniminiminniemi zip, geinig dat je nog steeds niet gestopt bent met deze hobby.

Succes Den ;)
 
Tof dat je volgend jaar weer mee gaat rijden:W Als het goed is tot Heerenveen idd:)

Misschien he, moet ff kijken hoe alles situaties hier gaan lopen. Tot dan :*

Denna jij hier nog?,

trouwens ik hier??

hmmm grappig om mijn oude voorkap te zien op de iniminiminniemi zip, geinig dat je nog steeds niet gestopt bent met deze hobby.

Succes Den ;)

Ik ben er nogsteeds, ja :p.

De zip, dat voelt alweer lang geleden :+. Maar thx iig.
 
Hey Yannick,

Ik blijf rustig aan doormodderen idd. Ik ben er zo af en toe wel eens aan bezig en dat bevalt me goed. Geen stress om het op tijd af te hebben enz, ideaal :D.

Ik zie jou idd de volgende sprint!!
 
ik mag niets tikken van mijn baas. als ik werk

Edit* forum stond open en ja me baas die ging ff posten!
Sorry :p

Ontopic:

Denna!! mooi project :D ik volg hem tot in de puntjes
 
Back
Top