TFL6
Word geen Dinges
ThxFast malaguti said:Ziet er echt vet uit man veel suc6 verder met het kappen werk
Laters
BedanktJorneP said:Heel netjes allemaal ! succes ermee !
ThxFast malaguti said:Ziet er echt vet uit man veel suc6 verder met het kappen werk
Laters
BedanktJorneP said:Heel netjes allemaal ! succes ermee !
ik kijk ook wel bij andere scooters maarja ik ben geen miljonair dus ik kan niet alles kopen om er dan achter te komen dat het niet pastTFL6 said:Ik heb een race ontsteking gevonden op www.scooter-attack.com en dan
moet je naar shop gaan, maar als ij naar een goede scooterzaak gaat en je vraagt naar een begrenzer of onsteking voor je scooter zouden ze je misschien ook kunnen helpen.
Stond bij mij op de blok, er stond daar 89 dat is de bouwjaar en een kennis werkt bij de officeel bedrijf van peugeot scooters en heeft via me frame nummer gekeken wat voor type het was en bouwjaar.
De onderkant van de buis bij de rode cirkel zit de frame nummer.
suc6
Edit: Bij mij komt er een andere cilinder op van een peugoet Speedfight of peugeot trekker 50 en koop daarbij gelijk een goede krukas ivm krukas lengte en de onsteking maar er zijn tering weinig onderdelen verkrijgbaar voor de sc50 dus vandaar dat ik bij andere types scooter zoek misschien dat ij dat ook moet doen.
Ach iedereen zijn dingExteem_Malaguti said:velgen zijn netjes geworden, net zoals je motorblokje. Alleen het model scooter zou niet mijn keuze geweest zijn.
Haha de vorige eigenaar racede nog met de scooter en had hem kapot gereden en daarna in een hoekje gezet.Speedyrules said:heel appart ding ! doet me gelijk denken aan een van die achterlijk verlaagde & snelle japanse sprintertjes , maar vind het ook fijn dat je hem 'gewoon' weer restaureerd
suc6 ermee iig !
BojT said:Je band zit verkeerd om..
Kan ook een fout zijn van de fabriek en anders vraag je je geld terug.gabber said:hey ik heb die snelle cdi gekocht maar mijne gaat nogsteeds 50 maar mischien komt het omdat hij immitatie kwaliteit is
en slim plan van je om je band om te draaien(moet ik ook nog doen)want ik ben daardoor onderuit geschoven ik had speciaale banden voor extra grip en snelle waterafvoer maar ik had hem verkeerdom
Ow kerl in de laatste update staat dit geschrevenVincent.. said:Ziet er goed en netjes uit!! :W
Alleen als je alles zo netjes spuit vind ik wel dat je wat moet polyesteren.. voor paar tientjes ken je leuke dingen ermee doen
Succes verders
idd kan beter zonder kappen rijden ziet ie er veel beter uit maar ik ga toverenunkie said:extreem lelijke scooter 8P
maar wel mooi werk qua frame, velgen, blok etc!
ziet er goed uit..
Wist trouwens niet eens dat deze scooter bestond 8P
Ik hoop dat je er wat moois van maakt
succes