- Xtreme Dragster 180cc NX -

Eh.. je hebt de stuurinrichting gespoten zonder deze te demonteren?
Dat bladerd bij de eerse paar stuur- en veerbewegingen dus meteen af rondom de montagepunten :(
 
Een rode buddyhoes erbij doen en je hebt een 'grote smurf' thema :+. Vind de kleur helemaal niks, en airbrush hou ik ook niet van.

Ben benieuwd of het totaalbeeld mijn mening verandert. Wel complimenten voor de toffe gadgets en nette manier van werken :).
 
Voor de mensen die het plotseling allemaal niet mooi vinden. (is er één schaap over de dam, dan volgen er meer) heb ik nog wat blauwe foto's.

Wat je zegt.. precies maar kvind het bruut worre allemaal :D ben ZWAAR benieuwd naar het eindresultaat en hoe het rijdt.. ken je wel leuk filmpje make :D?
 
Er zal altijd één iemand tegen de stroom in zwemmen...


Respect voor deze machine doofus. 180cc + NX is nog een vrij onbekende combi op nederlandse grond ;)
 
Respect voor deze machine doofus. 180cc + NX is nog een vrij onbekende combi op nederlandse grond ;)

Helemaal mee eens! -:-
Maak me alleen zorgen over de paint. Helemáál nadat ik ineens merk dat je er zelf ook niet helemaal zeker van bent.... Hoop 100% dat het tof uitpakt zoals die dragster die je op de vorige pagina liet zien. :W
 
erg mooi gespoten allemaal. maar ik denk ook dat het iets te word.
Is het niet een idtje om het op een paar stukken met een donkere lak te onderbreken zoals zwart oid?
 
Fred motoren is op die plaats gedaan wegens het carbon kapje dat over de moer heen komt. (zie beginpost)

@Dennis001:

Zwart:
Velgen
Frame (over de blauwe binnenkappen heen)
Buddysits beide
Verstevigingsplaat motorblok
Handvatten

Dan hebben we dus ook nog een hele rits carbonfibre onderdelen + een hele rits alu en chromen delen. Er komt dus genoeg spul op wat het blauw gaat verbreken. daarom draait het om het inedresultaat. als alles gedetailleerd is.
 
het Fred motoren er op is niet echt op een nette manier/plaats gedaan. :X

Verder wacht ik op het eindresultaat :W

Mee eens, de letters staan ook een beetje scheef enzo :W beetje jammer, aangezien details de special af maken vaak.

Ziet er voor de rest wel goed uit, alleen ben ik ook niet zo te spreken of het spuitwerk.
 
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat er niet gezeurt mag worden, want over een ding zijn we het allemaal eens, Dragsters zijn sowiezo spuuglelijk :p Maar dat zegt niets over het project, alles wordt tot in de puntjes verzorgd, de ideeen zijn leuk etc, en wat dat betreft ziet het er allemaal super uit!
 
Als ik heel eerlijk ben vind ik dat er niet gezeurt mag worden, want over een ding zijn we het allemaal eens, Dragsters zijn sowiezo spuuglelijk :p Maar dat zegt niets over het project, alles wordt tot in de puntjes verzorgd, de ideeen zijn leuk etc, en wat dat betreft ziet het er allemaal super uit!

daar ben ik het niet mee eens:p
 
"aangezien details de special af maken vaak" ben ik het mee eens. en als er een project is waar op de details word gelet dan is het deze wel. Ik kan best tegen kritiek. en dat is ook welkom. maar sommige overdrijven wel een beetje hoor. Ik bedoel. als ik met een spuitbus een zip sp in een toffe combo spuit dan vind iedereen het mooi. nu word dit gespoten in een speciale kleur, 1 iemand zegt dat het niet mooi is en gelijkt volgt iedereen. en als je gaat letten op een lettertje die scheef staat dan weet ik het ook niet meer. (wat overig niet eens het geval is want de tekst staat in de bolling van een carterkap). zou het komen omdat het een 180cc is ipv 50 of 70??? ik weet het niet. maar als iedereen ineens zo extreem gaat opletten dan zijn er misschien maar 5 mooie projecten ofzo. want overal is wel iets op aan te merken. zelfs op een mercedes mclaren slr ofzo.

Maarja. hoe dan ook. voor ons in iedergeval de taak om te bewijzen dat het helemaal niet zo spuuglelijk is als sommige denken :p en daar gaan we hard ons best voor doen ook. :D
 
Gaat er toch om dat je et zelf netjes vind of hoe zit het ;). Ik vind em iig erg vet worden en ben super benieuwd naar de rest van het plaatje :~

5 sterren erbij btw ;)
 
het is allemaal zeker vet(en ik weet het want ik zie het allemaal in het echt)
mensen kunnen zeuren maar zolang hun project maar geen kritiek krijgt
hou gewoon je mond en geef afentoe een helpende hand
niet "het is net een smurf"
ik kan je vertellen dat je een van de vetste projecten heb als je deze eigend,toch kenneth......?
kom morguh weer lekker een paar asjes vervange:p:p en groeten aan martijn
 
het is allemaal zeker vet(en ik weet het want ik zie het allemaal in het echt)
mensen kunnen zeuren maar zolang hun project maar geen kritiek krijgt
hou gewoon je mond en geef afentoe een helpende hand
niet "het is net een smurf"
ik kan je vertellen dat je een van de vetste projecten heb als je deze eigend,toch kenneth......?
kom morguh weer lekker een paar asjes vervange:p:p en groeten aan martijn

Als je je project op het forum plaatst ,krijg je nou eenmaal ook negatieve dingen.
Moet iedereen dan maar een positieve reactie plaatsen ,iedereen heeft zn mening.
Ik zelf vind het ook maar afschuwelijk eruit zien ,maarja dat is mijn mening.
Als je niet tegen dat soort reactie's kunt moet je het niet hier op een forum plaatsen.

Verder succes met je dragster het ziet er allemaal op en toppie verzorgt uit .
 
ik snap wel wat er bedoeld word met die reactie's
je kan indd ietslelijk vinden maar dan kan je ook zeggen ik hou hier absoluut niet van.. staat anders als.. afgrijselijk ofzo
dat komt soms heel egoistisch over

overigens vind ik dragster bruutjes worre
 
Back
Top