Xtreme X8R with green laser

**FF voor de duidelijkheid**

Ik heb alle respect voor jullie, en zoals ik al zei 'ik hou van opbouwend kritiek'....

MAAR...keep in mind, dit is een 'party scoot' dus..'rustig' is geen optie. Ik ga al 20 jaar naar feesten, en ik heb nog NOOIT een 'rustig' feest meegemaakt. Dit is een scoot, i know, maar het 'thema' vereist dat nou eenmaal.

Op een SKULL scoot ga je ook geen barbie's zettuh TOCH?!! Begreip me nie verkeerd, ik vind het nice wat jullie te zeggen hebben, ik krijg erg veel ideeen uit het kritiek. Maar als je op een feest loopt is het niet 'rustig' .....er lopen 40.000 man!!! ALLES behalve RUSTIG whehe

Catch my drift?? Ok cool

Wou k ff kwijt. Ik ben airbrusher voor beroep, en haal daar een riant uitkomen uit... De klant IS koning!!! Wat IK wil boeit niet....VOORAL niet als het de BEST betaalde DJ van NL is!
 
dude, ook alle respect voor wat je kan doen met airbrush, maar de mening van iemand (en dus ook die van mij) kan zijn dat dit ding gewoon lelijk is.

zit weinig tot geen samenhang in alles wat je eropspuit, ongeacht wat voor feest het is.
 
in tegenstelling tot anderen vind ik dit spuitwerk Juist tof/netjes/vet enz.

Ik hou juist alleen van airbrush met strakke lijnen en niet dat doffe met doodskoppen, bloote vrouwen, horror typjes enz. vind ik juist afschuwelijk..

en dat drukken valt wel mee aangezien het idd een opvallende en duidelijke scooter moet zijn.


Alleen wat wel netter kan is de afwerking van de scooter zelf.

wat ik anders zou doen is:

- stnd achterlicht monteren of de aerox licht mooier afwerken
- andere velgen of strakker brushen
- andere uitlaat of opknappen
- ander blok
- minder race gaas

maja mijn mening ;)
 
in tegenstelling tot anderen vind ik dit spuitwerk Juist tof/netjes/vet enz.

Ik hou juist alleen van airbrush met strakke lijnen en niet dat doffe met doodskoppen, bloote vrouwen, horror typjes enz. vind ik juist afschuwelijk..

en dat drukken valt wel mee aangezien het idd een opvallende en duidelijke scooter moet zijn.


Alleen wat wel netter kan is de afwerking van de scooter zelf.

wat ik anders zou doen is:

- stnd achterlicht monteren of de aerox licht mooier afwerken
- andere velgen of strakker brushen
- andere uitlaat of opknappen
- ander blok
- minder race gaas

maja mijn mening ;)

Thx voor je mening.

Over de velgen ben k het ook wel eens. Het racegaas 8er is om me cdi / bobine te verbergen. Het blok....di's al me 2e whehe. Uitlaat ga ik idd verchromen. En t 8erlicht....pfff. Had ik 6 maanden geleden al besteld, maar kwam maar niet, daarom heb ik deze op maat gemaakt. 8P

Grtzzz
 
Last edited:
minder druk en meer alles als een geheel, bijvoorbeeld een grote tekening over verschillende kappen overlaten lopen.

om het af te maken zou ik andere velgen monteren.

Zoiets heb ik nog nergens gezien, is ook erg lastig. Een 8er grond kan k wel laten overlopen, maar een portret in 3en splitsen is echt niet mooi....
 
zou je special paint ook in opdracht willen doen voor andere scooters? wil namelijk nog graag een tekst en een tekening op me booster kappen hebben... zal je dadelijk ook een pm erover sturen :)
 
Zozo dat ziet er heel netjes uit!
ik vind je airbrush stukken er heel netjes uit zien.
het totaal plaatje is wel wat druk ,maargoed op zulke feesten is het ook juist lekker druk!.

Zeer netjes gedaan hoor!

Ondanks dat is het alleen niet mijn smaak, van wat ik op mijn scooter zou willen hebben!

Maar wat anderen al zeggen, zet er andere velgen op, maak die velgen zwart, en zet op die velgen nog een mooie paint/brush.
dat zal hem zeker goed staan
 
Whehehehe, ik ben 28, toen was ik idd 9. Me maatjes die ouder waren namen me vaak mee onder viaducten. Busje vol drank, busje vol met speakers. Was nog VOOR de 'scene' zoals we dat nu kennen.
W88 op t telefoontje 'de wouten komen!!!' whehehe

Dikwijls ook wel de reden dat ik van me 14e tot 19e in internaten en jeugdgevangenissen gezeten heb whehe (k was ECHT erg LOL)

Thx voor de complimenten.
 
Last edited:
Je ideeën zijn zeker vet, en aan het spuitwerk zie je zeker dat je het brushen onder de knie hebt, het is zoals meerdere mensen hier, ik vind 'm persoonlijk niet mooi, maar dit is geen gewone scooter zoals je zei.Dit is een scooter die eruit moet springen en aandacht moet trekken, Ik denk persoonlijk dat dat zeker lukt:).. en aangezien ikzelf ook groot Hardstyle-fan ben, kan ik dit project alleen maar bewonderen:)
 
Kerel,

Ik vind het spuitwerk echt nice gedaan, vriend van me doet ook aan airbrush (beginnend) en ik zie nu het verschil tusse jou en hem..

De boel ziet er echt tof uit en ik zou graag meer werk van je willen zien, :) (dit kan ook eventueel via pm)
 
Damn dit ding is echt geil. Buitenom dat de radio kast zelf met die knoppen daar hangt zegmaar en je zadel. Verder echt ziek. Ga zo door ! :D
 
Damn dit ding is echt geil. Buitenom dat de radio kast zelf met die knoppen daar hangt zegmaar en je zadel. Verder echt ziek. Ga zo door ! :D

Radio gaat in de buddy, k ben al bezig.... Zit nu ook psp op mijn stuur.

Velgen komen eraan....

3753.jpg
 
Back
Top