Xtreme X8R with green laser

is echt een ziek project! zit wel veel geld in heb ik de indruk!

doe zo verder man! nice bezeg!

Yup...al meer dan 2500 zonder aanschaf scoot. (& zonder psp)

Thx voor je compliment.

K werd vanaaf 8erna gezeten door een snor, kon net op tijd wegkomen naar me huis (was in de buurt GELUKKIG) whehe
 
dat bedrag lijkt me nogal overdreven. Ook ik ben niet echt gecharmeerd van het spuitwerk. Het lijkt mij dat de beelden wat scherper kunnen. Het ziet er ook naar uit dat je erg veel plakt en mallen gebruikt, en vrijwel niks freehand doet.
Verder vind ik het ook wat druk, maar zoals je al eerder aangaf, is dit de wens van de klant:)

Ik ga donderdag weer een rox brushen, die zal wel te zien zijn op mijn project pagina en in het uiterlijk topic:)
 
In dit geval was het idd bijna onmogelijk om dingen freehand te doen. T bedrag klopt. Zow goed als alles is custom. Je herrinerd mij eraan waarom ik niet meer op NL forum's zit, maar alleen in de usa (airbrushtech, onder de nickname Crazy dutch Man & op CCL van Craig Fraser onder de naam Crazyair) Op mijn site kun je freehand airbrushing zien (www.jrgraphics.nl)

Jammer dat je geen positieve punten te melden hebt.....

Grtzzzz
 
ik vind het serieus prachtig ik ben ook hardstyle fan en ik heb 1 vraag:wat is de waarde van alleen het spuiten (dus als je spullen naar jou brengt en je spuit het hoeveel ben je dan kwijt?(ongeveer hè)):)
 
damn..
echt ziekelijk mooi!
zeer netjes

zoals je al meer hebt gehoort, niet echt mijn stijl maar ik vind het wel een super vette scooter, super netjes hoe je alles hebt gedaan:|
mischien voor je volgende project (omdat je mijn stijl wilt weten, denk ik:p) is het wel leuk om de stijl te doen die ze ook op oude americaanse auto's doen, of juist iets in de underground zine, of ook wel iets met 'illegal streetrace's'.

lataar
 
dat bedrag lijkt me nogal overdreven. Ook ik ben niet echt gecharmeerd van het spuitwerk. Het lijkt mij dat de beelden wat scherper kunnen. Het ziet er ook naar uit dat je erg veel plakt en mallen gebruikt, en vrijwel niks freehand doet.
Verder vind ik het ook wat druk, maar zoals je al eerder aangaf, is dit de wens van de klant:)

Ik ga donderdag weer een rox brushen, die zal wel te zien zijn op mijn project pagina en in het uiterlijk topic:)



Niet iedereen is zo goed als jou natuurlijk ;)
 
damn..
echt ziekelijk mooi!
zeer netjes

zoals je al meer hebt gehoort, niet echt mijn stijl maar ik vind het wel een super vette scooter, super netjes hoe je alles hebt gedaan:|
mischien voor je volgende project (omdat je mijn stijl wilt weten, denk ik:p) is het wel leuk om de stijl te doen die ze ook op oude americaanse auto's doen, of juist iets in de underground zine, of ook wel iets met 'illegal streetrace's'.

lataar

Dat kan zkr HEEL mooi uitpakken ja...

Thx voor de tip!+ralf+
 
dat bedrag lijkt me nogal overdreven. Ook ik ben niet echt gecharmeerd van het spuitwerk. Het lijkt mij dat de beelden wat scherper kunnen. Het ziet er ook naar uit dat je erg veel plakt en mallen gebruikt, en vrijwel niks freehand doet.
Verder vind ik het ook wat druk, maar zoals je al eerder aangaf, is dit de wens van de klant:)

Ik ga donderdag weer een rox brushen, die zal wel te zien zijn op mijn project pagina en in het uiterlijk topic:)

You were saying?????

3867.jpg
 
Als je alleen maar positieve reacties wilt hebben moet je op die amerikaanse fora blijven lijkt me?
Ik heb gisteren op je site gekeken. Je vlammen vind ik erg mooi gedaan (Waar die skull bij gespoten is)
Alleen ook bij die skull zie ik erg goed dat het veel plakwerk is geweest.
Ben wel errrrug benieuwd naar je Xtreme horror theme. Ik hoop daar wat meer freehand te zien:)

Ik geef alleen maar een kleine mening:)
Niet zo boos worden he:*
 
Ow....k ben ook niet boos. Ik hou juist van opbouwende kritiek. Maar als t 99% negatief is....tja. De skull met die flames is freehand gedaan, op de hoorns na...die zijn met shielding gedaan. Persoonlijk vind ik dat de flames ook te overstenciled zijn....maja voor een 1e keer flames not bad... En 'the horror theme' ligt ff still, ik heb het erg druk nu met een SR. Word camelion zwart/rood. Zodra ik tijd heb ga ik verder met mijn project.

Heb je zelf trouwens ook een site?
 
Last edited:
heb ff snel zitten kijken op je project page hier, je bent aardig druk bezig geweest zie ik al wel gaat aardig wat tijd inzitten. Het thema waar je mee werkt is idd een druk iets dus hoe je zoiets gaat combineren is altijd maar de vraag, ik vind dat je het wel leuk voor mekaar hebt gemaakt. Die laser is btw ook ubervet! :D op evenementen is het ook altijd te gek om te zien.
Het enigste wat ik dan minder vind is de achtervelg waar meerdere mensen het over hebben en ik ben meer van de orginele ''soft'' buddyseats maar dat is mijn smaak , of jij er iets mee doet moet je zelf maar zien :p succes met je project ! grtzzz Frank;)
 
Vleugetje brushen en erop doen, andere achtervelg en een andere uitlaat en de demper dan standaard laten... En velgen maybe verchromen ofzo, want vind de velgen niet mooi...

Voor de rest vind ik het ID echt heel vet, alleen de afwerking moet misschien nog (dus niet je kappen maar de rest ;))

Kappen zijn erg dik :*

Suc6 ermee en ik blijf hem trouw volgen :)
 
Back
Top