Speezkeesz
Zilhouette Z4 cup!
8P knettergek
wel feth in het scantraxx / Q-dance / Qlimax thema
wel feth in het scantraxx / Q-dance / Qlimax thema
Als tip zou je kunnen gaan zoeken voor 2 Vivacity/Speedake 12 inch velgen.
is echt een ziek project! zit wel veel geld in heb ik de indruk!
doe zo verder man! nice bezeg!
dat bedrag lijkt me nogal overdreven. Ook ik ben niet echt gecharmeerd van het spuitwerk. Het lijkt mij dat de beelden wat scherper kunnen. Het ziet er ook naar uit dat je erg veel plakt en mallen gebruikt, en vrijwel niks freehand doet.
Verder vind ik het ook wat druk, maar zoals je al eerder aangaf, is dit de wens van de klant
Ik ga donderdag weer een rox brushen, die zal wel te zien zijn op mijn project pagina en in het uiterlijk topic
damn..
echt ziekelijk mooi!
zeer netjes
zoals je al meer hebt gehoort, niet echt mijn stijl maar ik vind het wel een super vette scooter, super netjes hoe je alles hebt gedaan:|
mischien voor je volgende project (omdat je mijn stijl wilt weten, denk ik) is het wel leuk om de stijl te doen die ze ook op oude americaanse auto's doen, of juist iets in de underground zine, of ook wel iets met 'illegal streetrace's'.
lataar
dat bedrag lijkt me nogal overdreven. Ook ik ben niet echt gecharmeerd van het spuitwerk. Het lijkt mij dat de beelden wat scherper kunnen. Het ziet er ook naar uit dat je erg veel plakt en mallen gebruikt, en vrijwel niks freehand doet.
Verder vind ik het ook wat druk, maar zoals je al eerder aangaf, is dit de wens van de klant
Ik ga donderdag weer een rox brushen, die zal wel te zien zijn op mijn project pagina en in het uiterlijk topic