- Xtreme Dragster 180cc NX -

Jongens, wacht gewoon ff af tot het in elkaar zit :), Kenneth kennende komt het allemaal wel goed ;). Kenneth ik kom binnenkort wel weer is een keer langs.
 
Ik geef jullie groot gelijk. het lijkt allemaal erg druk enzo. maar als het in elkaar zit dan is het allemaal wel wat beter. En zoals ik vermeld. Dit zijn de eerste 2 lagen lak alleen.

Kijk deze dragster.... Als je de kappen los bij elkaar zou leggen dan zou je gaan kotsen. maarja, het gaat uiteindelijk om het geheel.

freak12bg.jpg


freak04bg.jpg
 
Ik vind niet dat je dat met die van jou kan vergelijken. Hier worden gebroken vlakken gebruikt van verschillende kleuren. Bij jou lopen je kleuren door elkaar heen en zijn het 2 tinten blauw. Over het geheel gezien heb je dan een compleet ander beeld dan de dragster die je laat zien.
 
Kenneth. Mocht je de fles op de kop monteren, dan moet je de stijgerbuis wel verwijderen. Anders kan de fles niet naar behoren functioneren. De druk die in de fles staat, zorgt er onder andere voor dat het vloeibare gas naar buiten word geperst. Doordat jij de fles andersom monteerd, hangt de stijgerbuis niet meer in het vloeibare gas, en spuit dit er dan ook niet uit.

Wat wel erg jammer is, is dat je nu de fles open moet schroeven. Daar gaat ws. je paint :X
 
Kijk! TNX voor de info D.J

Gelijk maar even de airbrusher bellen dat hij moet wachten met de tekst.

@ BojT Het gaat erom dat dingen die los van elkaar heel druk zijn stukken mooier kunnen zijn in het geheel. ik begrijp dat die van ons niet te vergelijken is met deze. maar het gaat om het princiepe
 
Ik wou net het zelfde als DJ over de NX fles.

Maar kappen zien er apart uit, alleen de kap lijkt op sommige plekken niet echt strak... Maar komt vast goed ;).
Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Oi
 
ik vind je kappen wel "grappig" weet niet ofk dat zo kan noemen maar het ziet er leuk uit ze laten me denke aan die gast van scary movie..:p magoed suc6 verder ltrzzz
 
Voor de mensen die het plotseling allemaal niet mooi vinden. (is er één schaap over de dam, dan volgen er meer) heb ik nog wat blauwe foto's.

carterkapje wat verder:
3yrzgib.jpg


schakelaars en roosters:
2s0off6.jpg


Voorvorkje:
4413pnd.jpg


4ie6byf.jpg
 
Ik vind het wel netjes worden 8) Maar dat kan je eigenlijk nu toch niet beoordelen? Maargoed, je maakt het toch ook voor je zelf ;) dus niet voor andere..

Ben benieuwd hoe dit MONSTER! rijd!

Succes.
 
is bij jou die ''voorvork'' wel of niet demontabel? zeg maar de stuurstang, bijmij is dat wel, en vraga me af of dat standaar is. Zeg maar dat koppelstuk achter de koplamp kan los bij mij. Dit gaat ook de speling tegen die bij alle dragsters zo fameus is.

verder vind ik die paintjob wel echt mooi gedaan, maar wat er is gedaan echtniet mijn stijl... maar fak it.. 180 cc maakt alles ok


ik heb nog een complete dragtser 50 cc te koop staan...:)
 
Vind de paint ook goed tof... :)

Is nu alles in blauw tinten gespoten dan? of komt er toch nog een andere kleur doorheen/naast (op andere kappen/velgen oid)? Als alles blauw is ben ik érg benieuwd naar het eindresultaat. Ik ga niet weer mijn standpunt herhalen. :p
 
Alles is inderdaad in deze tinten gespoten. alleen de "buiten"kappen zijn veel drukker zoals ze al waren. we zijn het er namelijk mee eens dat als de binnenkappen net zo druk zouden zijn als de "buiten"kappen dat we gek zouden worden. Maarja. Wieweet ziet het er inderdaad niet uit. zolang het niet in elkaar zit is en bijft het een gok. Het vervelende is namelijk dat ik niet eens een voorstelling kan maken van hoe het eruit zal zien. Morgen trouwens ff thomas mailen en vrijdag langs gaan. daarna dus motorisch hoogst waarschijnlijk een update. tot die tijd misschien nog een airbrush update. wait and see!
 
Ik denk ook dat je het als geheel plaatje moet zien, en niet individueel.. en al helemaal niet op foto... ik denk dat velen toch van gedachte zullen veranderen als ze het gehele plaatje in het echt zien..

imo beloofd het wel wat:)
 
Back
Top