- Xtreme Dragster 180cc NX -

Niet dat ik weet :)
Als jij er meer over kan vertellen, hoor ik het graag ;)

Maar volgens thomas is er niet veel aan die carters te doen. Het enige "speciale" wat onderhand dan eigenlijk niet meer speciaal is. Dat is het v-force membraan wat er in komt. (sst niet doorvertellen:))

Het enige wat we ons nog afvragen is hoe we dat ding gaan starten. electrisch kan niet meer. en bij de 1e kick schop je volgens mij je kickstartronsel er al uit.
 
Lol :P

Als het zo makkelijk was. de koppeling zit vast aan de buitenkant van de deksel soiezo al. dus dat is al kut om steeds los te maken. en je moet denk ik een flinke boor hebben om te handelen met deze compressie.

Misschien kunnen we een kickstart maken van 3 meter. hefboom effect :P
 
best wel mooi gestraald die naaf :P en de rest ziet er natuurlijk ook dik uit haha suc6 verder kenneth.
(ps ik gaat wel ff een beetje met squash over die half poelie heen wordt ie nog wat gladder) mzzl
 
Doe dat maar ff niet barry! Jij hebt zeker squash gedronken met je gladde praatjes. Schenk al je aandacht maar op het stralen, daar ben je tenminste goed in.
 
Dat Pm tuning ding in het 3e magazine word trouwens gestart met een externe startmotor. wat ze daar precies mee doen durf ik alleen niet te zeggen. Schijnt uit de kart wereld te komen. Ik heb er alleen geen ervaring mee.
 
Leuke update kenneth!

Ding gewoon aan kicken joh! Beetje kracht en gewicht derachter en gaan!
Mijn Nrg 180 starte ook zonder electrische start! En die had ongeveer dezelfde setup!

Dennis
 
Lol :P

Als het zo makkelijk was. de koppeling zit vast aan de buitenkant van de deksel soiezo al. dus dat is al kut om steeds los te maken. en je moet denk ik een flinke boor hebben om te handelen met deze compressie.

Misschien kunnen we een kickstart maken van 3 meter. hefboom effect :P

Harley's worden ook aangekicked dus dit moet ook gaan!!

Maar wel een tof projectje!

Mooie detailspullen ook
 
Poulie is gestraald. tnx to athenarox. Hij straald mooi. Dus als jullie nog een parelstraler zoeken. pm hem. Ons blok heeft hij ook gedaan.

Mja. Geen gelul. Hier de foto's:

34njji1.jpg


2eebrd5.jpg


Volgende week meer!
 
Harley's worden ook aangekicked dus dit moet ook gaan!!

Maar wel een tof projectje!

Mooie detailspullen ook

Tja en waarom komt een aardig dikke omgebouwde startmotor van een auto dan niet door de compressie van mijn 75cc puch maxi vraag ik me dan af :W
In de kart wereld zijn ze inderdaad te koop+dat ze ervoor gemaakt zijn dus je ze niet sloopt na 3 keer starten wat met diverse boormachines wel eens wil gebeuren.
 
je moet gewoon zorgen dat je zuiger op het bovenste punt staat, dus net voor de kop, dan moet je een goede trap geven en dan start die. Dé truc op supermotard/quads etc aan te trappen, anders lukt het ook gewoon niet.
 
Kicken als je zuiger op het bovenste dode punt staat? hoe krijg je dan je zuiger op het bovenste dode punt? enige wat je kan doen is met je vingers aan de rotor draaien. maar dat gaat nog moeilijker dan kicken neem ik aan...
 
Kicken als je zuiger op het bovenste dode punt staat? hoe krijg je dan je zuiger op het bovenste dode punt? enige wat je kan doen is met je vingers aan de rotor draaien. maar dat gaat nog moeilijker dan kicken neem ik aan...

gewoon een ratel op je rotor hoor, je draait dan niet met compressie, die voel je pas als je erdoor moet gaan, dus de slag naar onder gaat maken. maak je moet dus niet erdoor gaan maar net ervoor, en dan moet je 1 trap geven, maar ook een harde goede trap, dan schiet die 150% aan.

@ victortje, zeg dan niks :|
 
Back
Top