- Xtreme Dragster 180cc NX -

Maar ik heb dus een Minarelli 50 cc Dragtser, past daar dan Moeiteloos die 180 blok onder, aanpassingen wil ik best maken, maar voordat ik halsoverdekop een 180 blok aanschaf... (i)
 
Maar ik heb dus een Minarelli 50 cc Dragtser, past daar dan Moeiteloos die 180 blok onder, aanpassingen wil ik best maken, maar voordat ik halsoverdekop een 180 blok aanschaf... (i)

Nee dat kan niet.... Maar maak daarvoor voortaan zelf een topic aan ofzo :rolleyes:

Ontopic weer.
 
Helaas geen foto update zoals beloofd.

Krukasje en lagers zijn gemonteerd.
Op dit moment word er malossi vertanding in gelegd.

Vrijdag gaan we weer een zooitje met spul ophalen en dan zal ik zeker foto's maken.

Vandaag hebben we een telefoontje gehad van de verchromer. Het frame met remklauwen verchromen kost 580 euro. we hebben besloten het niet te doen omdat dit te ver gaat. Toch net iets te veel geld voor een frame. Het frame zal nu blauw gemaakt worden. dezelfde kleur blauw als in de kappen.

De dag voor kerstmis zullen de delen die gespoten moeten worden naar de spuiter gaan. één a twee weken later zullen we dan dus onze spullen terug hebben en beginnen we met opbouwen.
 
Verchromen is gewoon duur, redelijk normale prijs wat ze ervoor vragen...

Maar super vet project, ben benieuwd naar het eindresultaat :)
 
Paar reacties verwijderd.

@ swinz: gebruik de mail/pm om je persoonlijke problemen op te lossen met doofus, niet zijn projecttopic.

Post het svp niet nog een keer. Ontopic weer.
 
TNX Jasper.

@ Cra-c-c we willen dinsdag die aim op komen halen dus dan bellen we ff.

Verder had ik een update beloofd. Helaas was Thomas ziek donderdag en vrijdag dus hebben we onze spulletjes niet op kunnen halen. volgende week vrijdag zullen we nu dus de spulletjes halen. die dinsdag daarna gaan we het blokje dan voor zover het kan opbouwen. heel de aandrijving kant word dan in elkaar gebouwd.

Wat is jullie mening over de half poulie? aangezien dit het enige standaard onderdeel nog is zouden we dit graag ook anders willen hebben. al gaat het alleen om het idee. Zou het qua prestaties volgens jullie zin hebben om er een afgedraaide half poulie oid op te monteren. lijkt me wel. Tenzij je betere ideen hebt. laat ze dan even weten.
 
Hey kenneth,

Die halfpoulie gaat zeker schelen, ding weegt enorm veel! Afdraaien die hap! Naar mijn weten is er (nog) geen andere voor te krijgen! Als die er wel is kopen dat ding!

Succes!

Dennis
 
Eindelijk een update.

Wat betreft de half poulie. Zo gezegd zo gedaan!
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's maar hij is nu bij de parelstraler. dus vandaar.

2ivfigk.jpg


2h2h1jt.jpg


Zoals hierboven vermeld wordt hij nu geparelstraald.

Het blokje in elkaar zetten:
33wxh21.jpg


4h25eso.jpg


2i0dvgw.jpg


Voor de show een beetje in elkaar gezet:
4bge0ly.jpg


4005hl4.jpg


2ppy6u9.jpg


Carbon Fibre Achterspatbord:
30j1onb.jpg


Het Speelgoed uit duitsland:
33lz8yc.jpg


Hebo Koelpijpje Aluminium:
4bey0s1.jpg


Blokje nogmaals:
35mgq2v.jpg


2vjd4p2.jpg


49idkp4.jpg


Polini Koppelingshuis. Hij is groot :p
3zrrqsw.jpg


4g5hhg9.jpg


Firefox Radiateur. Deze komt onder de treeplank. Hij is nu nog lelijk maar wordt binnekort weer mooi zwart:
47nl9ic.jpg


Volgende week vrijdag gaan we weer een zooitje spullen halen. (ontsteking,Achterpoulies met koppeling enz enz)

Binnekort dus meer.
 
Back
Top