- Xtreme Dragster 180cc NX -

Nice, Italjet *D

Maar wist niet dat er voor maar een 11 inch velgje zat? Op een Formula50 zijn voor en achtervelg namelijk wel even groot :?
 
Ik maak hem inderdaad samen met martijn.
Bij een normale dragster zijn de velgen ook even groot dacht ik. het is iedergeval een aparte maat. ze hadden beter 12" kunnen nemen.
 
Kun je er geen 12" inhangen dan? (nu beetje laat aangezien de bandjes er al omliggen maar ja :p) Is de arm verder wel gelijk aan het 50cc model?
 
Doofus said:
Ik maak hem inderdaad samen met martijn.
Bij een normale dragster zijn de velgen ook even groot dacht ik. het is iedergeval een aparte maat. ze hadden beter 12" kunnen nemen.

Wrong :)

Bij een standaard dragster is de voorvelg ook 11"
 
Eindelijk was het vandaag zo ver. de 180 malossi krukas kwam binnen :p Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt nog wat spulletjes aan te schaffen. Carters zijn ook goed naar wens geworden en zien er weer als nieuw uit. Morgen Malossi 180cc binnenrotor, malossi 180cc achterpoulie bestellen en dan maar wachten op de rest. Begin komende week komt er een mooi echt carbon fibre achterspatbord binnen die ook zeker direct geupdate zal worden. we hebben overigens ook voor een paar eurotjes ;) spulletjes in engeland besteld maar daar gaan we niet meer over vertellen. Genoeg informatie voor vandaag weer, hier volgen de foto's:

4fz7gwo.jpg


2u4jalc.jpg


449gkki.jpg


3zrrdde.jpg


34sihom.jpg


Binnekort meer!
 
Eeey Kenneth,

Vet man ik wist het niet eens joh :O dat je dragster had gekocht :D hehe mooi ding hoor kappen vind ik ook echt super :)...

Blok ziet er ook mooi uit en de nx natuurlijk ook altijd leuk D:


Ik kom binnenkort ff speed 06 halen voor de sr :)

Veel suc6 man
 
Altijd leuk motorscoottuning, maar nu las ik dat je dus wel je licht wilt behouden enzo, ga je dit dan gewoon op je accu schakelen?.. hou deze zeker in de gaten :)
 
Doofus said:
Bij een dragster 180 gaat de verlichting al op je accu standaard. Dus hier hoeven we geen aanpassingen voor te verrichten.

Aha ;) weer wat geleerd :p, maar dat wordt dan wel na iedere rit de accu aan de lader hangen he :)
 
@ Rydah: I don't know what the top speed is. The dragster have never started.

Gisteren blokje weg gebracht en geinformeerd.we laten er namelijk de sterkste drukveer en trekveren in zetten. en geloof me.... Die zijn HEEL sterk :p dus dat kan je beter uit handen geven ;). Als het hele handeltje af is komt er waarschijnlijk een DPR uitlaat onder die apart berekend word. Ze gaan ook kijken wat de beste oplossing is om de 34mm keihin op het blokje te monteren.
 
Hier trouwens een lijstje met spulletjes die volgende week uit engeland komen:

Gouden buitenkop van pm tuning (standaard is het een plastic ding)
skullpm996-fp.gif


Binnenkop van PM Tuning met betere prestaties dan de originele. (zeggen ze;))
PM998-INSIDE-fp.gif


Echte Carbon fibre achterspatbord
pm6008-fp.gif


Echte carbon fibre remklauw bescherming
pm6014%20FP.gif


Echte carbon fibre afdekkapje voor de koppelingsmoer
PM8004A-fp.gif


PM Tuning voetplaatjes
pm9400-fp.gif


PM Tuning Frameplaatjes
pm9401-FP.gif


Bitubo schokbreker voor tussen frame
BISC148WAB01-fp.gif


Bitubo Schokbreker achter
BISC157YZB01-fp.gif


Na hockenheim krijgen we het pakketje binnen. dus we gaan met smart wachten :p
 
Last edited:
Back
Top