Xtreme X8R with green laser

1ste kappenset vind ik zelf ook erg druk
Maar voor op HC feesten wel vet

2de kappenset vind ik zeer gaaf al houd ik zelf niet van doodshoofden enzo

Respect, And keep up the good work8)
 
Ik vind die 2e kappenset veel beter.!! ik heb er allemaal niet veel verstand van maar ik vind die 1ste kappenset een beetje overdruk en nou niet echt super eruit zien....

2e kappenset daarentegen vind ik er wel vet vet uit zien :D
 
Demper & carterkap gedaan. Same style.

4304.jpg


4289.jpg


4288.jpg
 
Echt wel vet werk dat je daar leverd :W kvind zowel de eerste kappenset als de tweede zeer knap gedaan.

lijp projectje al is de scooter niet echt mijn smaak.

Grtz
 
nou wil ik niet alleen maar de klootzak uithangen hoor, maar waarom zijn te tanden van die schedel nou geplakt? als je die in freehand had gedaan had ie echt super mooi geweest. tevens zou ik bij het vlammendesign wat ik wel erg strak vind, tussendoor wat andere handmallen gebruiken. Nu zie je vrij veel dezelfde hoeken terug komen. Maar vooralsnog ziet het er niet verkeerd uit, op de tanden van de schedel na:)

Nu nog de velgjes chroom ofzo. Je kan als achtervelg misschien een velg pakken van het nieuwe type NRG? deze heeft vrijwel hetzelfde design als de voorvelg van Honda:)
 
De laser gaat in de nieuwe kap. Hou k uiteraard voor op de weg.

De skull z'n tanden zij gedaan met een stencil. K weet....de 2e is minder qua afwerking.

Velgen zijn nu ook zwart.
 
Thx allemaal. Ik heb besloten om het verlengstuk tussen frame en blok te verwijderen. Was te onstabiel in de bochten. Me nieuwe vering is verlengd. T bovenste alu deel is vastgelast aan t frame. Met de tijd komt er een Malossi vering op. Vanmiddag komt me MHR 2005 vario binnen.

4443.jpg
 
kijk zo ziet het geheel er al een stuk beter uit eerst niet:p

mooie kappenset-lelijke velgen
leuke toys-lelijke uitlaat


nu ist al stuk beter mooi gedaan!


wrom staat je kickstart naar benede?:p
 
Kappen zijn wel erg druk... En daarbij zal het een stuk mooier staan als je de afwerking van de rest van de scooter aanpakt. Nu zijn je kappen mooi, maar je uitlaat is een roesthok.. :p
 
Back
Top