SR Stealth Black&White

Hej kan je ff uitleggen hoe je die blauwe lampjes in je knipperlichten gebouwd heb? Ik zie je trouwens nooit in Bodegraven rijden op je scooter!
 
Wilfred said:
Hej kan je ff uitleggen hoe je die blauwe lampjes in je knipperlichten gebouwd heb? Ik zie je trouwens nooit in Bodegraven rijden op je scooter!

Jawel, zijn 2 powerleds (3000mcd). Daartussen zit een plastic buisje (gordijntrekker) en aan een kant van dat buisje groefjes geslepen. Dit zit gewoon geklemd in het chrome binnenkapje van het knipperlicht. Hoe het helemaal precies gaat is lastig uit te leggen, maar ik zal nog wel ff een keer foto's maker ervan en hier neerzetten :)

Het klopt dat ik niet zoveel rijd. Als ik reed reed ik op m'n Neo's. Had geen tijd gehad om de sr te laten rijden weer. Nu rijd ie weer en hopelijk komt er tijd om aan de achterkappen/monoseat en 2e blok bezig te gaan.
 
MarposTuning said:
foto's in 1e post zijn dood:S (bij mij dan)

Volgens mij is dit zowat de eerst keer dat ze het s'avonds allemaal nog doen :p Hier doen bijna alle foto's het?

Zie je de foto's hierboven wel? Die heb ik nl. op scooterbase gehost, de rest bijna allemaal op wanadon't.

EDIT: huh, nu doen nog minder foto's het :? Snap er niks van, morgen host ik ze wel ff op andere webruimte of scooterbase als dat past :)
 
Kontje:

poly6.jpg


Vorm is er. Alleen nog op sommige plekjes kleine "gleufjes" opvullen met spuitplamuren.

Monoseat was ik ook aardig ver mee, maar vond 'm toch te hoog geworden. Heb de zaag er overheen gehaald en nu opnieuw begonnen -:-
 
Back
Top