Blue Stealth

Heb een tijdje niks ge-update, vanwege stage lopen, maar ben ondertussen wel verder gegaan. Volgende dingen gedaan:

- scoot helemaal gestript, zodat het frame netjes gecoat kon worden.
- cilinder opnieuw laten afwerken bij JS-tuning.
- stalen remleidingen aangeschaft.
- Velgen + rempotjes, remhendels aflaten polijsten bij een bedrijf.
- Op speelmansplaten vorig jaar een PVL-rotor aangeschaft.
- Keihin TA-09 gekocht die netjes afgewerkt is door Rolf. Kelk zelf afgewerkt...

Foto's van het spul:

Frame:
frame.jpg


PVL Digitaal:
PVL-digitaal.jpg


Keihin TA-09 afgewerkt:
ta-09.jpg


Velgen afgepolijst:
velgen.jpg


Het stuurtje heb ik verkocht, en daarvoor komt een tnt stuurtje in de plaats. Dit zal waarschijnlijk mooier staan. Verder zijn de voorvorkpoten gepolijst, en zal die een paar cm verlaagd worden.
Ben nu weer rustig aan begonnen met het opbouwen. Ik blijf voorlopig nog rijden met me PWK, omdat het andere subframe nog omgelast moet worden en wil kijken watvoor score ik hiermee zet.

Stephan
 
Last edited:
He stephan, die velgen zijn echt super dik geworden! dacht dat je het hart blauw zou maken. Maar dit zal em ook zeker super staan..

Spreek je binnekort wel weer
 
jeuzus wat een mooie spulletjes allemaal! :D
maar lijkt het nou zo of zit er een beetje ruimte tusse carb en gasschuif...lamme schuif?? hoop t niet nt dat zou goed gefokt zijn.
ga dit beestje zeker volgen!!
greetz ken
 
Tering die velgen zien dr zeer netjes uit mean!! echt netjes gedaan :W en de rest van je scoot natuurlijk oowk :) ga zo door!!

Greetz,
 
Netjes Stephan, nu ik nog :+
Ziet er goed uit! en succes :p

Als het weer weer wat beter is komen methew en ik wel weer ff op de motor naar je toe :)
offtopic (nog allemaal goedgekomen met behangen O-) )
 
spiky said:
Netjes Stephan, nu ik nog :+
Ziet er goed uit! en succes :p

Als het weer weer wat beter is komen methew en ik wel weer ff op de motor naar je toe :)
offtopic (nog allemaal goedgekomen met behangen O-) )

Hahaha, ja alles hangt (nog) :p
 
Back
Top