gilardonipuch
OVC Sprint-Team
Ik ben Jannes, 19 jaar, ik zit hier al een tijdje op het forum.
Mijn project stond hier al, maar was ook een beetje on overzichtelijk.
ook kan ik em niet meer vinden, dus maak ik ff een nieuwe pagina.
seizoen 2006:
setup:
74cc Gilardoni FvdV Tuned
Carters FvdV tuned
Rito krukas
21mm do
FvdV berekende uitlaat
HK Race Koppeling
HPI 2004
Vermogen: 12,5 PK 9,33 NM
Snelste tijd: 9,2 Seconden
nog ff een paar foto`s van 2006:
Jubbega:
Damwoude:
Genemuiden:
*************************2007***************************
setup:
74cc Gilardoni FvdV tuned
24mm Stage 6
Twinair filter
Rito as
Verse HK koppeling
HPI 04
Nieuwe FvdV uitlaat
Uiterlijk:
Nieuwe EBR voorvork
Nieuwe alu achterbrug (Zelfbouw)
Clipons
nieuwe uitlaat
nieuwe voorvork met clipons
achterbrug delen:
achterbrug erin gefixed:
10-04-2007
FF een update`tje..
Ik had het blok van een kameraad ff inelkaar gezet, en die lag hier nog in de schuur.
Dus ik d8, laat ik dat blok ff onder mijn sprinter hangen, om te kijken hoe mijn nieuwe uitlaat staat.
hier ff een paar foto`s met LvDoni zn blok en mijn uitlaat en kickstartkap (moet nog gepolijst worden)
Ik vind het er zelf zeer vet uitzien 8)
Mijn eigen blok ligt nog bij fokko, hopen dat die snel terug komt.
update 15-04-2007
gister de compressor weer even aan de rit geslingerd en
mn velgen even opnieuw gespoten.
zit er mooi in al zeg ik het zelf.
UPDATE 08-05-2007
vandaag kwam de postbode bij de deur, met een grote doos.
hierop stond geschreven:
yeaaahh... dat zou natuurlijk mn blok moeten zijn
doos open gemaakt en ja hor, mn blok zat erin
met het blokje naar de schuur toe gelopen, waar mn frame al trouw stond
te w88 op zn nieuwe paddock stand 8)
kickkap en ontsteking gemonteerd (moet nog gepolijst worden)
blokje ff onder het frame gemonteerd:
hier trouwens nog ff een foto, van hoe ik mn paddock passend heb gemaakt, voor mn puch
nog een leuke foto, van mn uitlaat
en de volgende update maar weer.
vandaag niet stil gezeten
hy zit nu compleet inelkaar!!
en heeft ook al even gelopen.
foto`s:
inlaatfabriek:
kickstartkap en uitlaat
vanaf de achterkant
en nog 1 mooie foto vanaf de zeikant:
***********************2008*****************************
voor 2008 ben ik bezig met het maken van een KX blok.
vorderingen van het KX blok, komen in dit laatste vak te staan
UPDATE 24-01-2007
Vandaag heb ik mijn kx setje binnen gekregen, van arjen polini.
foto van de poorten:
foto van het geheel:
UPDATE 31-01-2007
Vandaag een 28mm D-slide gekocht van een jonge uit mn klas!!
ff erop gezet, voor het lijken haha...
UPDATE 04-02-2007
Ik heb weer een paar nieuwe onderdelen binnen gekregen, afgelopen dagen.
Carters met 4 lagers (van pd-tuning)
en een uitlaat voor het kx blok (later komt er waarschijnlijk nog een berekende pijp onder.)
ff heel snel een stukje van de uitlaat gestraald, om te kijken hoe het word.
UPDATE 20-02-2007
Radiateurtje van een NRG
Remvloeistof reservoir, wat is ga gebruiken als KVS reservoir
********************************************************
Mijn project stond hier al, maar was ook een beetje on overzichtelijk.
ook kan ik em niet meer vinden, dus maak ik ff een nieuwe pagina.
seizoen 2006:
setup:
74cc Gilardoni FvdV Tuned
Carters FvdV tuned
Rito krukas
21mm do
FvdV berekende uitlaat
HK Race Koppeling
HPI 2004
Vermogen: 12,5 PK 9,33 NM
Snelste tijd: 9,2 Seconden
nog ff een paar foto`s van 2006:
Jubbega:
Damwoude:
Genemuiden:
*************************2007***************************
setup:
74cc Gilardoni FvdV tuned
24mm Stage 6
Twinair filter
Rito as
Verse HK koppeling
HPI 04
Nieuwe FvdV uitlaat
Uiterlijk:
Nieuwe EBR voorvork
Nieuwe alu achterbrug (Zelfbouw)
Clipons
nieuwe uitlaat
nieuwe voorvork met clipons
achterbrug delen:
achterbrug erin gefixed:
10-04-2007
FF een update`tje..
Ik had het blok van een kameraad ff inelkaar gezet, en die lag hier nog in de schuur.
Dus ik d8, laat ik dat blok ff onder mijn sprinter hangen, om te kijken hoe mijn nieuwe uitlaat staat.
hier ff een paar foto`s met LvDoni zn blok en mijn uitlaat en kickstartkap (moet nog gepolijst worden)
Ik vind het er zelf zeer vet uitzien 8)
Mijn eigen blok ligt nog bij fokko, hopen dat die snel terug komt.
update 15-04-2007
gister de compressor weer even aan de rit geslingerd en
mn velgen even opnieuw gespoten.
zit er mooi in al zeg ik het zelf.
UPDATE 08-05-2007
vandaag kwam de postbode bij de deur, met een grote doos.
hierop stond geschreven:
yeaaahh... dat zou natuurlijk mn blok moeten zijn
doos open gemaakt en ja hor, mn blok zat erin
met het blokje naar de schuur toe gelopen, waar mn frame al trouw stond
te w88 op zn nieuwe paddock stand 8)
kickkap en ontsteking gemonteerd (moet nog gepolijst worden)
blokje ff onder het frame gemonteerd:
hier trouwens nog ff een foto, van hoe ik mn paddock passend heb gemaakt, voor mn puch
nog een leuke foto, van mn uitlaat
en de volgende update maar weer.
vandaag niet stil gezeten
hy zit nu compleet inelkaar!!
en heeft ook al even gelopen.
foto`s:
inlaatfabriek:
kickstartkap en uitlaat
vanaf de achterkant
en nog 1 mooie foto vanaf de zeikant:
***********************2008*****************************
voor 2008 ben ik bezig met het maken van een KX blok.
vorderingen van het KX blok, komen in dit laatste vak te staan
UPDATE 24-01-2007
Vandaag heb ik mijn kx setje binnen gekregen, van arjen polini.
foto van de poorten:
foto van het geheel:
UPDATE 31-01-2007
Vandaag een 28mm D-slide gekocht van een jonge uit mn klas!!
ff erop gezet, voor het lijken haha...
UPDATE 04-02-2007
Ik heb weer een paar nieuwe onderdelen binnen gekregen, afgelopen dagen.
Carters met 4 lagers (van pd-tuning)
en een uitlaat voor het kx blok (later komt er waarschijnlijk nog een berekende pijp onder.)
ff heel snel een stukje van de uitlaat gestraald, om te kijken hoe het word.
UPDATE 20-02-2007
Radiateurtje van een NRG
Remvloeistof reservoir, wat is ga gebruiken als KVS reservoir
********************************************************
Last edited: