Blue.Evo.Phantom.

jah ik had hem gezien op hyves bedankt man :)
maar ik vind hem zelf wat hoger togh mooier maar dit is misschien voor een volgens project een leuk id zo laag :D
 
hey mensen :D
mijn blok ligt nu bij Twan van TJ-T
dus daar word me blok gestraald en getuned op evo
krukas, lagers en keringen gemonteerd.
cilinder gemonteerd + squish afstellen
eprom erop + tijdstip afgesteld.
en me vertanding geperst :)
update volgt volgende week want dan kan ik hem Waarschijnlijk ophalen (A)
 
Leuk projectje, ik vind je subframe wel dope is weer wat anders dan al die standaard stage6 subframes. en als je kappen mooi in de lak staat en je blok mooi opgepoest is denk ik wel dat het een heel resultaat zou geven;) mvg.
 
diederik: bedankt man :) dat vind ik dus ook niks al die std subframepjes ensow :P
maar jah je zult het over een hele tijd wel zien als die gespoten is :) en me blok is alst goed is deze week of aankomede klaar :)

henk: haha jah man, me blok ligt sinds vorige week bij tj. hij zij dat die mss deze week klaar zou zijn en anders volgende week :) dus je ziet het vanzelf ;)
 
hey jonge,

ik reed seizoen 2009 ook op phantom, en heb toen door kees een mal laten maken voor een carbon voorkap!!! en ik rij dit jaar niet meer op een phantom dus doe ik hem weg!!!! nou moet die mal nog worden afgewerkt maar je kan er wel carbonkap van maken. dus als je intresse heb kan je hem overnemen pm me dan maar

leuk project ben je mee bezig succes

Gr Derek
 
Hee ik heb een vraagje, hoe heb je die booskijkers gemaakt? is het moeilijk? en wat heb je ervoor gebruikt?
reageer anders in prive bericht aub.

Verder wel ziek ding (Y)
Succes ermee verder ;)
Grtz
 
hey jonge,

ik reed seizoen 2009 ook op phantom, en heb toen door kees een mal laten maken voor een carbon voorkap!!! en ik rij dit jaar niet meer op een phantom dus doe ik hem weg!!!! nou moet die mal nog worden afgewerkt maar je kan er wel carbonkap van maken. dus als je intresse heb kan je hem overnemen pm me dan maar

leuk project ben je mee bezig succes

Gr Derek


hey volgens mij heb ik die wel zien rijden jah :) zag er goed uit
maar ik heb er geen interesse in maar togh bedankt !
 
Gister voor het eerst effe gestart !!! :D
maar heb nog geen koeling dus snel weer uit gedaan maar maakt al een dik geluid :)

morgen effe bezig gaan met de koeling en als het gelukt is maak ik wel even een filmpje ;) !!
 
Nou waar iedereen zo lang op heeft gewacht :P

een FILMPJE !!

moeten jullie even onderaan pagina 1 kijken :)

is eerste keer zonder afstellen ensow echt 1ste keer gestart lama zeggen :)
gister ook al gestart maar niet gereden ofzo want had geen koeling dus maar 10 sec aan gehad

dus dit was eigenlijk 2de start!

en heb een Bosch waterpompje :D
 
Klinkt goed :)
En trekt goed voor onafgesteld vind ik.
begint steeds beter te worden.
Vraagje is dit je straatscooter of voor sbo spintrace?
En wat wil je hebben topsnelheid.
ben gewoon benieuwd.

grtz ferdi
 
Ik denk niet dat ie een XSH Evo gaat gebruiken als straat setup :P.
Anyways nice project, ben vooral benieuwd hoe je je kappen uiteindelijk gaat laten worden.
 
Back
Top