Hey mense,
Tijd niks ge-update, dat wil niet zeggen dat ik niks meer heb gedaan
Na lelystad heb ik een Metrakit remschijf overgenomen van Erik.
En nog 1
Vorige week mee gereden op Genemuiden
Tijden baalde ik echt van, 1e heat had ik niet verwacht dat licht zo snel zou gaan en was ik dus veel te laat weg :X en had ik een tijd van 9.696 met een eind snelheid van 92 Km/h
Hier een foto van de eerste heat:
2e heat was ik goed weg, maar hier merkte ik gewoon dat me scooter meer vermogen moest geven, werd na meter of 30 alweer ingehaald. Deze heat had ik een tijd van 9.011 en een eind snelheid van 94 km/h
Daarom heb ik vrijdag me scooter weer eens uitelkaar gehaald om te kijken wat er nou mis kon zijn, Cilinder eraf gehaald om te kijken of die misschien schade had, maar de cilinder zag er nog helemaal netjes uit, dus die heb ik er weer op gezet, rotor opnieuw afgesteld en blokje er weer onder gehangen.
Heb er toen in plaats van de 24 Mikuni een 28 Keihin op gezet, ook me uitlaat heb ik vervangen voor een C21 om te kijken of dit allemaal beter zou gaan lopen.
Hier foto'tje van de Carbjes naast elkaar
C21 onder me rox
Gister even stukje door de straat gereden, draait nu in iedergeval meer toeren en denk dat als dit goed is afgesteld het beter gaat lopen als eerst.
Komende week keer s'avonds naar industrie gebied om nog wat dinge te proberen en het spul af te stellen voor Smp