Blue Evo Rox

Hey mense,

Tijd niks ge-update, dat wil niet zeggen dat ik niks meer heb gedaan :)

Na lelystad heb ik een Metrakit remschijf overgenomen van Erik.

MrdSchijfF.jpg

En nog 1

Mrdschijf@rox.jpg

Vorige week mee gereden op Genemuiden
Tijden baalde ik echt van, 1e heat had ik niet verwacht dat licht zo snel zou gaan en was ik dus veel te laat weg :X en had ik een tijd van 9.696 met een eind snelheid van 92 Km/h

Hier een foto van de eerste heat:

Slaaprun.jpg

2e heat was ik goed weg, maar hier merkte ik gewoon dat me scooter meer vermogen moest geven, werd na meter of 30 alweer ingehaald. Deze heat had ik een tijd van 9.011 en een eind snelheid van 94 km/h

Daarom heb ik vrijdag me scooter weer eens uitelkaar gehaald om te kijken wat er nou mis kon zijn, Cilinder eraf gehaald om te kijken of die misschien schade had, maar de cilinder zag er nog helemaal netjes uit, dus die heb ik er weer op gezet, rotor opnieuw afgesteld en blokje er weer onder gehangen.

Heb er toen in plaats van de 24 Mikuni een 28 Keihin op gezet, ook me uitlaat heb ik vervangen voor een C21 om te kijken of dit allemaal beter zou gaan lopen.

Hier foto'tje van de Carbjes naast elkaar

24Vs.28

C21 onder me rox

C21@rox.jpg

Gister even stukje door de straat gereden, draait nu in iedergeval meer toeren en denk dat als dit goed is afgesteld het beter gaat lopen als eerst.

Komende week keer s'avonds naar industrie gebied om nog wat dinge te proberen en het spul af te stellen voor Smp

Netjes Martin! 8)

Nu nog op zoek naar wat meer vermogen, maar dat gaat met de tijd helemaal goedkomen! En schijf staat hem ook goed!

Spreek je! :*

Ik zal ook maar ff klein verslagje doen van SMP

Was echt super vet weekend, hoop mense gemeet
en veel gesprint, en eindelijk is een paar gewonne :#

Zondag tijden gereden van 5.478, 5.676, 5.093 en nog een tijd die ik niet weet.

Sprint tegen Rolf

IkVs.Rolf.jpg

nog een bij de start

Smp2005021.jpg

We hadden een mooi plekje achter de 5th vrachtwagen. S'avond hoop gelache
bij marco en met de zoektocht naar Tom. die zat te kotse :X

Foto'tje van de plek, waar me neefie zit te game :D

Smp2005018.jpg

Ook heb ik zaterdag me rox op de bank gezet, daar kwam een score uit rollen van 18.7 Pk waar ik al best blij mee was aangezien er daarvoor nooit hoge scores uit zijn gekomen. Maar toen heb ik zondag nog wat dingetjes verandert en hem toch nog een keer op de bank gezet omdat hij voor m'n gevoel ook harder en beter reed.
Dit klopte ook en er kwam een score uit van 19.1 pk

Hier nog wat foto's van het weekend:

Smp2005024.jpg

Smp2005005.jpg

Smp2005026.jpg

Smp2005032.jpg

En wim die na 2e te zijn geworde in de finale, zit te genieten van z'n avond eten :#

Smp2005040.jpg

ziet er goed uit:)
mooie score:)
hehe je stond naast me bij die testbanK@SMP
ik zat toen op me kymco super9(zwart en wit):D en ik wist het niet dat je was:p

of ik vind ff in elke projectpage terug wat ik s'avonds heb uitgespookt @ smp :D 8P

btw, die score komt dus gewoon omdat ik je carterkap gemonteerd en gedemonteerd heb :rolleyes: :P

Tov weekendje gehad kossen :W Ook nog bedankt voor de broodjes, in ruil daarvoor mag je mijn 3.5 grams rollen houden waarmee je dus die 19.1 pk hebt geknalt..

Malossi Powur !!! -:- })

Kossen,

Wie weet gaan we volgend jaar weer gezellig samen naar elke meeting :rolleyes: Daar later meer over ;)

De score is echt vele malen beter! Dus dat is mooi, en jammer dat ik er niet bij was dit weekend... ;(

Moet je us bedenken dat ik wel koelvinnen had, dus had ik untuned bizar dichtbij jou score gezeten vriend, alsk er niet overheen was gegaan :rolleyes:

Kortom: {! werk aan de winkel :#

Back