Blue Evo Rox

Nee, dat is het em nou net,
we hebbe van alles geprobeert, maja voor lely alles nog eens goed nakijken,
misschien nog 28 carb kope, maar dat moet ik nog ff bekijke

M.Kossuh said:
Dpr is replica van Team 2000 voor pia.

Komt vast nog wel andere, maar moet ook nog op vakantie,
en dan wil ik ook nog geld mee ;)

Hoe ben je dit trouwens eigenlijk te weten gekomen? Ik dacht namelijk dat het een c20 replica was.

Wel opvallend dat ie als beste uit de test kwam, dat was bij onze test op speed 70 std juist het tegenovergestelde.(en scoorde mhr team mina ook goed, bijna evenveel vermogen als de c21 maar veel meer koppel)

Dit kan echt niet hoor Martin :X

Ik weet niet waar het aan ligt maar ik had een 19+ zeker verwacht!
Ik spreek je nog.

Fijne Vakantie :*

hey kossen idd wel jammer van de scoren maar zal wel goedkomen heeft twins niet gewoon je cilinder verneukt ofzow ? ik hoor het wel laters man

p.s jurrien ik zie je bij de demo race in lelystad !!!

Gister met mams naar MBV gereden om wat spulletjes te halen,

Een aim, om alles goed in de gate te houden, Want die koso tellers is ook niks :X

Aim.jpg

en nog ff een pic

Aimenz.jpg

ook heb ik gister me blok weer onder me scooter vandaan gehaald om te kijken wat er fout zat, cilinder zag er nog vers uit, dus die zit er weer op,
alleen kwam ik erachter dat me rotor was los getrilt en de grondplaat nu beschadigd is,
dus vandaag achter een andere grondplaat aan en dan blok weer onder me rox hange. En dan klaar maken voor lely

Nice! Leuke score maar er kan meer uit he :D. Succes ermee! Ik hoop voor je dat het de grondplaat was.

Grond plaat is alweer gefixt

hij was los getrilt, en is helemaal ingesleten op de punten waar de boutjes zitte, dus hij zat niet meer goed in het midden.

Heb nu deze grondplaat aangepast, en nieuwe is bestelt

Morge verder opbouwe en dan kan ie weer gestart worde.

Zo alweer tijdje terug uit Lely,

Was naar mijn idee een geslaagd weekend, op een paar kleine dingetjes na dan, zoals de wachtrij bij de keuring, en de keuring zelf

Heb in de rij nog snel me wiel geborgt omdat ik bang was dat ie daar op zou worden afgekeurd en dan kijken ze er niet eens naar als ik daar sta :S

Voor de rest was alles netjes geregeld, had mooi plekje

Hoop mensen gemeet,

Voor de grap nog mee gedaan met custom show met me sprintframe, daniel zei dat het leuk was om mee te doen. Maja onze oosterburen gingen er met die prijs van door :D

Was ook nog van plan vandaag op de bank te gaan, maar dat ging niet door omdat ze de banken niet hadden geinstaleerd oid.

hier wat pics:

Ons plekkie,

Lely2005F1.jpg

Me neefie, Erik. en Daniel in de rij bij de keuring

Lely2005F2.jpg

Me Frame naast Daniel ze rox op de Custom show

Lely2005F3.jpg

3 figuren die niet normaal konden doen op de foto 8P

Lely2005F4.jpg

En nog een filmpje:

http://www.megaupload.com/nl/?d=19VGRR1Q

Dat was em weer, binnekort weer wat spulletjes aanschaffe

Last edited:
Jaja was wel tov Kossen, en sprinter knalt lekker door :)

Beter ga je snel sparen voor, als die uitkomt.. ;) Tsja je weet het wel :)

Back