Blue.Evo.Phantom.

Hier met de Area van die vriend van me, die heeft nu dus Prorace 2 en word ook een StraatSprinter

Dus misschien toch wel:p

Knalt zeker wel lekker, ben benieuwd wat je van het uiterlijk nog gaat maken:)
 
Klinkt goed :)
En trekt goed voor onafgesteld vind ik.
begint steeds beter te worden.
Vraagje is dit je straatscooter of voor sbo spintrace?
En wat wil je hebben topsnelheid.
ben gewoon benieuwd.

grtz ferdi


jah trekt zeker lekker voor onafgesteld.. en t word gewoon een straatsprinter ;)
misschien wel naar vrije sprints toe voor de lol :)
en topsnelheid maakt me niks uit als die maar als de ziekte trekt en lekker rijd hehe

Ik denk niet dat ie een XSH Evo gaat gebruiken als straat setup :p.
Anyways nice project, ben vooral benieuwd hoe je je kappen uiteindelijk gaat laten worden.

haha tis wel voor straat hoor ;)
maar tis geen straatscooter dus niet voor dagelijks gebruik ofzo maar gewoon voor de lol om af en toe flink te blazen door de buurt
en khoop ook vrije sprints mee te rijden :)
en jah in de zomer ga ik vollop bezig met de kappen :)
of iig als de zon weer vaak schijnt


Hier met de Area van die vriend van me, die heeft nu dus Prorace 2 en word ook een StraatSprinter

Dus misschien toch wel:p

Knalt zeker wel lekker, ben benieuwd wat je van het uiterlijk nog gaat maken:)


oke vet hoor :) zelfde als die vriend van me dus hehe :D
en knalt zeker lekker en aan de kappen gaa ik weer bezig als de zon weer wat vaker schijnt en anders zowieso in de zomer :)
dus dan is die helemaal klaar alst goed is :)
 
ik heb weer nieuwe foto's gepost.
onder andere een mooi TP carterkapje en Stage 6 cnc Racing Drive ;)

en ik post hier ook effe een filmpje die ik al had staan maar misschien hadden jullie hem nogh niet gezien :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=AlvvWb8pttI"]YouTube- Xsh Evo Phantom 1st run[/ame]
 
ziet er wel leuk uit, maar rijdt dat lekker?? zo hoog die achterkant en dat stuurtje laag. Je zit er naar mijn idee niet echt prettig op:p
 
ziet er wel leuk uit, maar rijdt dat lekker?? zo hoog die achterkant en dat stuurtje laag. Je zit er naar mijn idee niet echt prettig op:p

haha je zou het niet verwachten hea :p
maar ja het rijd best lekker ja.
ik had ook gedacht dat het kut zou rijden daarom had ik ook nog normale stuurtjes thuis liggen.
maar het rijd echt lekker zo ;)
 
waarschijnlijk breng ik hem over een tijdje naar tuningbedrijf om hem te laten af stellen
maar weet nogh niet welke.

misschien ideeén over welke redelijk goedkoop zijn maar ook goed werk leveren ?
 
Je hoefd hem niet persee naar een tuner te brengen om hem goed af te laten stellen der zijn genoeg zaken die ook weten waar ze het over hebben ;)
En geef even aan waar je woont is wat makkelijker
 
kga hem ook wel eerst zelf afstellen maar alst echt niet lukt gaat die naar een zaak.
maar kga zowieso nogh een keer banken ergens en dan kijken wat beter kan en dat gaak dan ook zelf doen want das niet zo moeilijk :)
maar kwoon in Arnhem :p

en StijnvG
waarom post je dat :p whaaha
 
eindelijk weer een update gaat langzaam sorry daarvoor!
maar kben weer een beetje bezig geweest met de kappen.
achterkap staat al best goed in de plamuur :)
foto's post ik morgen of overmorgen
 
Back
Top