SR Stealth Black&White

eh dat is best veel werk alles opnieuw uploaden ik denk eerder dat de rest morgen dood is in plaats van dat die andere het weer doen :rolleyes:

Aprilia Sr Klok said:
eh dat is best veel werk alles opnieuw uploaden ik denk eerder dat de rest morgen dood is in plaats van dat die andere het weer doen :rolleyes:

Wanadoo is lycos niet he :p

Opnieuw uploaden is wel te doen opzich verder als het nodig is morgen, ik hoop van niet iig.

Ik zie dat de foto's het nog niet doen, dus denk dat het probleem ligt bij dat ik laatst een keer de hele map geupload had en er wat bestandsnamen anders waren ofzow. Ik ga het nu ff oplossen.

Dit is trouwens het probleem met de uitlaat:
probleemflens.JPG

Helaas was Kervin alleen offline gegaan toen ik de tekening maakte, hopelijk wordt ie er een beetje wijs uit. Ik ben wel bang dat het nog lang gaat duren voor ik kan vlammen met deze uitlaat, dus ben ik maar weer bezig aan het gaan met uiterlijk.

Heldere leds bij achterlicht zijn niet goed zichtbaar omdat ze fel wit zijn, net als de lichtsluizen dus daar komen de rode leds weer in en plaats ik ze iets dieper zodat het wel goed verlicht is. Dan ga ik opzoek naar een glad achterlichtglas zoals bij lexus look lampjes, want std. achterlichtglas maakt het licht diffuus.

stealth2000 said:
Supervette scoot, tis alweer een jaar geleden dat mijn stealth is gejat. als ik hier naar kijk krijg ik zowat een brok in mn keel verdomme.

tnx, wel erg kut als je scooter gejat wordt :'( Helemaal als het een Stealth is :'(

Nu doen nog meer foto's het niet geloof ik, wordt er niet goed van :| Heb nu geen tijd meer om er naar te kijken, maar vanmiddag alles maar weer checken :|

Eindelijk doen de foto's het ook weer +ralf+ Was m'n eigen schuld dat ze het niet meer deden, had de foto's nl. voor ik op vakantie ging opnieuw geupload, maar niet met de bestandsnamen waar de spaties uitgehaald waren. Was wel een werk weer al die spaties weghalen :X

Maargoed, alles doet het weer. Veel updates zullen ff niet komen omdat ik 2 weken 6 dagen moet werken en zondags te lui ben om wat te doen meestal.

Ben er al vanaf 12 uur mee bezig :X

Ook nog update in firstpost..

Het is en blijft een mooie scooter, zowel uiterlijk als innerlijk. Het zit je trouwens niet mee met die flens he? En zag ik het goed, waren je velgen al een beetje gepolijst of was dat de flits ofzo?

groetjes, stephan

tnx :) Nee, die flens schiet niet echt op.. Maar vergeet niet dat Kervin het momenteel ook erg druk heeft met het racen enzo. Dus ik wacht gewoon geduldig ff af wanneer het een keer kan. Zij gaan kijken hoe de flens wel moet. Bedoeling is nu dat ik op dit blok alle std. dingen ga zetten over een poosje en dan een ander blok voorzien van een leuke setup met o.a. die uitlaat. Dan ga ik ook kijken hoe de cilinder van Roké racing het doet en bepalen of ik verder ga met evo50 of met die cilinder.

Van die velgen klopt, had m'n achtervelg geschuurd.. Als alle coating eraf is en het oppervlak glad ga ik het polijsten. Ik wil dan de spaken zwart doen en het middendeel wit en dan de rand en een stuk naar binnengepolijst.

Komende tijd ga ik iig ff flink optisch bezig. Wil ook achterkap gaan maken met een compleet ander design dan alle andere ;) Maar hoe dat wordt blijft nog ff geheim..

Om het een beetje levendig te houden weer wat nieuwtjes:

evovario.jpg

Evo vario

Verder heb ik polyester benodigdheden gehaalt zaterdag, als er tijd voor is ga ik een underseat maken ermee. De bedoeling is dat het 1 geheel wordt en het subframe kapje vervalt voor een stuk aan de underseat.

Ej vette scoot man:) ziet er gaaf uit!
misschien dat je met die uitlaat het ophangingspunt wat uitboord naar boven, dan kan de uitlaat wat verder naar beneden komen te hange..:)

mastervanloon said:
Ej vette scoot man:) ziet er gaaf uit!
misschien dat je met die uitlaat het ophangingspunt wat uitboord naar boven, dan kan de uitlaat wat verder naar beneden komen te hange..:)

tnx!

Het probleem is dat schuine gat, als ik de uitlaat lager zou hangen zou dit gat groter worden. Ik ga er nog steeds vanuit dat de flens wat langer hoort te zijn, want als je de flens door zou trekken naar beneden zit de uitlaat perfect. Maar ik ga een keer met het hele spulletje naar Kervin, want hij snapt het ook niet meer :X

Chris@neorally said:
al lekker opgeschoten zie ik :) , ga zo door !. Betreft dat wit: ' :P '

Dat ie standaard wordt schiet niet echt op. Maar een 2e blok is geregeld even als een dr70 voor std. blok.

Std. as moet er nog in en std. cilinder er nog even op en dan rijd ie voorlopig weer ff.

Is het niet mogelijk om zelf een flens te maken???
Mss dat dat niet loopt of klopt, maar in theorie moet dit toch makkelijk te doen zijn

SiRoj said:
Is het niet mogelijk om zelf een flens te maken???
Mss dat dat niet loopt of klopt, maar in theorie moet dit toch makkelijk te doen zijn

Dat heb ik nog niet gemeld hier maar ik kreeg daarover van "Kiwi-rox" een goeie tip. Hij vertelde dat ze bij koopmans tussenstukken verkopen om de flens te kunnen verlengen, met de flens is op dat hij te kort is na verder niks mis. Ik heb reeds een 2e blok gevonden en deze verwacht ik zo over 2 weken te hebben.

+++ UPDATE +++

Toen ik vanmiddag thuis kwam schrok ik me kapot x|

blokkie7.jpg

Goh wat zou dat nou weer zijn :?

blokkie8.jpg

Spanned :eek:

blokkie9.jpg

Wat is dat nou :?

En nog meer:
blokkie5.jpg

maarja, ik kan gaan beginnen denk +ralf+ +ralf+ +ralf+

Allereerst is het blokje vanmiddag al ff lichtelijk schoongemaakt, want was echt te ranzig voor woorden.

Last edited:
Chris@neorally said:
weer een leuke vooruitsprong :p , ga zo door, mja dat weet je ;)

jaja, ik blijf zo lekker doorgaan 8)

@ Dickozzz, Dr70 is wel voor andere blok, std. blok, bestemd ;) Het snelle blok op de bovenstaande foto's gaan leuke spullen op komen. Eerst zal ik zowieso nog met evo en die zelfbouw uitlaat gaan blazen. Later denk een 70 en dan malossi :)

dr70 is toch niet echt std vind ik zelf :p Daar zit je straks maybe ook over de 2kw heen..tenzij je hem begrenst. Ga je verder nog wat aan het uiterlijk doen?

Back