SR Stealth Black&White

Stealth-EVO50 said:
Probleem opgelost :D

Hier alle zooi die me erbij heeft geholpen (had ook nog hamer erbij):
flens2.jpg


flens1.jpg


flens3.jpg


Hij lekt in iig niet want hij zit strak zat :P Morgen ga ik ff een ophanging maken als het mee zit. Hoop van het weekend er iig al mee te kunnen rijden :)


beter :), en dat wil ik dan wel zien btw
 
idd die chris houd wel van quote +ralf+

Ik ben wel benieuwt hoe de uitlaat blaast hij ziet er iedergeval snel uit +ralf+

succes {! ]:)
 
Ok, laat ik maar weer eens ff weten hoe het ervoor staat nu :P

Inmiddels ben ik eruit hoe ik de ophanging moet gaan maken. Er komen aan de kant van het waterpomphuis busjes zodat de ophanging wat meer uitsteekt. Ik krijg van Kervin (Kerbinos) als hij het kan vinden nog de maten van de ophanging :)

Ook heb ik eindelijk wat gemaakt zodat er zonder spatbord geen zooi in m'n blok komt. Had toevallig nog een mooi plaatje plastic liggen en heb die ff op maat gemaakt. Deze ga ik nog zwart spuiten en uit de plaat de letters SR frezen.

Het achterlicht vordert ook al aardig, vandaag of morgen zullen de ledjes wel binnenkomen. De lichtsluizen zijn al klaar.

Vanmiddag waarschijnlijk wat foto's :)

Edit\\ Ben ook bezig met de velgen, de coating is er zo goed als af en ga ze daarna polijsten :)
 
Last edited:
Vanmiddag ff lekker in het kapje lopen beunen..

kapje1.jpg


kapje2.jpg


kapje3.jpg


Uiteindelijk komt er achter de letters wit racegaas.. Zal waarschijnlijk vanavond al gebeuren :P
 
Heey, dat is wel bruut Aprilia Sr Klok. Ik wil bij die kap van je 1e foto 3 grote vlakken dr uit halen en dan 2 spijlen laten staan, m'n andere kappen ga ik niet in lopen hakken denk :)
 
Hier alvast een foto van het achterlicht..

led.jpg


Deze leds zijn 3000mcd, heb nu 9000mcd besteld omdat ik het nog wat feller wil hebben +ralf+ Rode leds gaan tot 3000mcd dus zijn het witte, maar dat maakt niet echt uit gezien het lichtkapje al rood is *D
 
Last edited:
Aprilia Sr Klok said:
ej vet hoe en van wat heb je dat rondje gemaakt als ik het me vragen mag
mzzl stefan

Is gewoon zo'n gordijntrekker.. Had er toevallig eentje liggen. Daarna groefjes dr in maken en buigen :) Heel erg simpel opzich..
 
Last edited:
InsaneMalebrain said:
BMW Angel Eyes 8)

Dat is idd de benaming dr voor geloof ik, BMW 5 en 7 serie hebben zoiets om de koplampen idd.

Inmiddels is het kapje voor op het subframe ook af. Dit kapje dient ervoor om vuil tegen te houden zodat er niet allemaal zooi in de scooter komt *D

Hier foto's ervan:
kapjesr1.jpg


kapjesr2.jpg


En nog een foto van de 2 uitlaten die ik ga gebruiken:
zelfbsito.jpg

Uitlaat 1: Zelfbouw Roké Racing, komt op het snelle blok
Uitlaat 2: Sito Plus, komt op het std. blok

De for race maak ik dan iemand anders weer blij mee +ralf+
 
zoo kijk dit is nou eens een top update +ralf+

echt mooi gefreest die letters met special effect -:-

kijk dit is nou frezen jongens dat heb ik ergens anders veel slechter gezien })

Dit is nou tunen! -:- 8)

ga zo door haha {! ]:) ]:) +ralf+
 
tnx voor reakties :*

Morgen denk ff zijkappen bewerken, die kappen naast accubakje. Heb ook nieuwe zwarte spuitbus, dus wie weet ook wat binnenkappen spuiten +ralf+
 
Back
Top