SR Stealth Black&White

Originally posted by aerox-evo70
of je leent de c20 nu vast :P is toch van chris :D

ja zou wel vet zijn die c20 er effe onder die chris blijft toch

aanprutsen met zijn project dus dat duurt nog wel een paar

jaartjes voordat hij af is.
 
Mwah, hij kan die uitlaat beter gebruiken dan ik :) Ik heb al een snelle pijp liggen, zijn BlackSwan voldoet natuurlijk niet voor de rest van z'n setup :) En uitlatenvergelijk kan altijd nog :D

Heb overigens nog steeds de flens nog niet gekregen, best jammer want ben echt benieuwd wat de uitlaat voor prestaties gaat geven. Wat ik momenteel op korte termijn ga veranderen is de achterlicht unit en wat dingen bij de binnenkappen. Hoe het wordt ben ik nog niet helemaal uit maar de achterlicht unit komen iig leds in :)
 
Mini-g said:
Passen er geen andere flensen op? En ophanging kan je zelf ook wel fixen neem ik aan?

Nee, naar mijn weten passen er geen andere op. En die flens heeft ie gewoon liggen, maar vergeet ie telkens. Ophanging zou hij nog naar zoeken maar denk dat ik die zelf moet gaan maken, maar dat is niet zo moeilijk ;)
 
Mini-g said:
Hij moet opschieten :P
Loop anders ff naar je lokale dealer en check een paar flensen.

Ja kan, maar ik heb niet zoveel haast ermee. Hopelijk vergeet ie 'm donderdag niet. Verder moet ik bij die dealer er weer voor betalen en deze krijg ik nog gewoon omdat die erbij hoorde :)
 
Stealth-EVO50 said:
Ja kan, maar ik heb niet zoveel haast ermee. Hopelijk vergeet ie 'm donderdag niet. Verder moet ik bij die dealer er weer voor betalen en deze krijg ik nog gewoon omdat die erbij hoorde :)

We hebben geneens meer locale dealer nou tip top weg is haha.
 
Stealth-EVO50 said:
:L Ik zeg toch niet dat ik naar een locale dealer ga :L Die sjaak neemt 'm maar lekker mee :)

nee duhhh dat snap ik nou ook wel maar het is het gegeven he geen locale dealer.
 
Stealth-EVO50 said:
:L Ik zeg toch niet dat ik naar een locale dealer ga :L Die sjaak neemt 'm maar lekker mee :)


idd, mja. Het zou in iedergeval wel mooi zijn dat als kervin idd eindelijk de ophanging eens mee neemt. Ga je de ophangging btw ook nog polijsten ???
 
aerox-evo70 said:
uhm... veelenturf is ook dealer hoor :P maar die heeft niet zoveel opvoerzooi, en zeker geen flens.

morgen de grote dag of niet ? :P

Veelteduur kom ik nooit :P Weet niet wat er morgen moet gebeuren, ja hopelijk neemt ie de flens mee maar ben bang van niet 8P Dus eer ik met die uitlaat kan rijden zal nog wel ff duren 8P

Enige vooruitgang die ik heb geboekt van de week is wat nieuw polijstwaar zodat het eindelijk eens echt mooi wordt, want was met het resultaat met die gare kleine borstels niet tevreden. Deze borstel doet het echt veel beter dan die ouwe.

Ik heb wel ff vloeibare pakking gefixt, want er werd me aangeraden om dat op elke aansluiting te smeren bij deze uitlaat 8P
 
Vandaag Flensje voor Vince gedraaid:D

Het is inderdaad een zelf bouw uitlaat, gebasseerd op een bidalo pijp! de ultime cilinder voor deze pijp is trouwens ook nog te verkrijgen!

Gr Kerv -:-
 
Last edited:
Kerbinos said:
Vandaag Flensje voor Vince gedraaid:D

Het is inderdaad een zelf bouw uitlaat, gebasseerd op een bidalo pijp! de ultime cilinder voor deze pijp is trouwens ook nog te verkrijgen!

Gr Kerv -:-

Eindelijk m'n flensje :D Jippieeeee :W
 
Last edited:
Probleem opgelost :D

Hier alle zooi die me erbij heeft geholpen (had ook nog hamer erbij):
flens2.jpg


flens1.jpg


flens3.jpg


Hij lekt in iig niet want hij zit strak zat :P Morgen ga ik ff een ophanging maken als het mee zit. Hoop van het weekend er iig al mee te kunnen rijden :)
 
Last edited:
Back
Top