SR Stealth Black&White

zoo ziet er netjes uit hoor die uitlaat alleen bij de uitlaat bocht nog een beetje schuurwerk en voorderest ziet de scoot er echt chil uit jongen!vooral de allerlaatste foto ziet er echt vet!De scoot s zoals jullie zien zeker project waardig!ga zo door en wel een vet ontwerp ook op die achterkant met die draak tenminste niet zoon imitatie project!ga zo door vencent!
 
Originally posted by Stealth-EVO50
Nee, helaas nog niet. Zoals ik hierboven al vermelde moet ik de flens nog krijgen en hopelijk vinden ze de ophanging ook, zoniet moet ik die zelf gaan maken ;)

Denk dat ik 'm na het weekend krijg die flens iig, dus volgende week kan ik ermee gaan afstellen en rijden :W

hahaa ik denk dat het nog land duurt voordat je die spullen hebt en anders krijg je het weer gratis haha.
 
Originally posted by >dafox<
hahaa ik denk dat het nog land duurt voordat je die spullen hebt en anders krijg je het weer gratis haha.

Ik heb het al betaald ;) Mja, hopen dat ie het morgen ff meeneemt, zonder flens heb ik nog niks aan die pijp 8P Mja, hij had natuurlijk weer een race van 't weekend... Hopelijk neemt ie 'm van de week iig ff mee :D
 
Nog steeds geen flens 8P

Maar wel even een update van de plannen :) Ik wil er nl. een 2e blokje bijnemen. Op dat 2e blokje wil ik m'n std. zooi die ik allemaal nog heb opzetten. Ook de speedcontrol en flyclutch wil ik erin zetten dan en de goeie ouwe Sito + er ook op. M'n huidige blok gaat dan ook nog het een en ander bij komen aan parts ;)

Zo kan ik de scooter ook nog een beetje voor vervoer gebruiken als dat nodig is :)
 
Originally posted by Stealth-EVO50
Nog steeds geen flens 8P

Maar wel even een update van de plannen :) Ik wil er nl. een 2e blokje bijnemen. Op dat 2e blokje wil ik m'n std. zooi die ik allemaal nog heb opzetten. Ook de speedcontrol en flyclutch wil ik erin zetten dan en de goeie ouwe Sito + er ook op. M'n huidige blok gaat dan ook nog het een en ander bij komen aan parts ;)

Zo kan ik de scooter ook nog een beetje voor vervoer gebruiken als dat nodig is :)

hee, dat klinkt bekend :P

Maar wel goed idee ja.
Scooter ziet er zeker mooi uit, heb je alleen nog nooit zien rijden hier. Succes verder met je project
 
Originally posted by Ramonrunner
hee, dat klinkt bekend :P

Maar wel goed idee ja.
Scooter ziet er zeker mooi uit, heb je alleen nog nooit zien rijden hier. Succes verder met je project

tjaah als jij alleen maar patat staat te bakken zie je idd niemand rijden nee.

hij rijd al zo lang rond met die sr haha.
 
Originally posted by J-491RR
oooh mijn ex for race gaat nu de deur uit:´)
word wel wat met je sr´etje
suc6 er mee

Mja, binnenkort wel ;) Eerst ff dat andere blokje opbouwen dan. Ik hou 'm wel nog ff naast die zelfbouw, want die schijnt nogal erg veel herrie te maken 8P Mja, daarna heb ik er niet zoveel meer aan dus maak ik iemand anders er weer blij mee :W

Enne Ramonrunner, ik rijd idd al jaren rond met deze scooter ;). Dus best vreemd dat je me nog nooit hebt zien rijden idd :!
 
Originally posted by Stealth-EVO50
Mja, binnenkort wel ;) Eerst ff dat andere blokje opbouwen dan. Ik hou 'm wel nog ff naast die zelfbouw, want die schijnt nogal erg veel herrie te maken 8P Mja, daarna heb ik er niet zoveel meer aan dus maak ik iemand anders er weer blij mee :W

Enne Ramonrunner, ik rijd idd al jaren rond met deze scooter ;). Dus best vreemd dat je me nog nooit hebt zien rijden idd :!

en anders kan je altijd met die gare sprinter rijden hahaha

die ligt toch te rotten in de garage.
 
Originally posted by >dafox<
en anders kan je altijd met die gare sprinter rijden hahaha

die ligt toch te rotten in de garage.


eej, niet zo dom doen over m'n ex uitlaat he ;) haha lol.
Mischien dat er iets in de patat van ramon zit |( , geintje
 
Originally posted by amico-70 cc
eej, niet zo dom doen over m'n ex uitlaat he ;) haha lol.
Mischien dat er iets in de patat van ramon zit |( , geintje


pffffffff wat een humor....

Maar goed, ik zal er eens opletten. Rijd je ook wel eens in t dorp zelf dan? Ik ben vast blind :P
 
Originally posted by Ramonrunner
pffffffff wat een humor....

Maar goed, ik zal er eens opletten. Rijd je ook wel eens in t dorp zelf dan? Ik ben vast blind :P

Nee, ik rijd zowieso nooit in dorp of Bodegraven noord etc. Wel naar Woerden vaak. Mja, met die zelfbouw zal je me vast wel een keer horen })

Verder wel ontopic blijven svp fox en amico ;) 8P

Greetzz
 
Originally posted by Stealth-EVO50
Nee, ik rijd zowieso nooit in dorp of Bodegraven noord etc. Wel naar Woerden vaak. Mja, met die zelfbouw zal je me vast wel een keer horen })

Verder wel ontopic blijven svp fox en amico ;) 8P

Greetzz


oki, was slappe humor, mja.
 
Originally posted by A-Bizar
is niet leuk chris ( die humor ) :P

maar ik ben echt heel benieuwd hoe die pijp het gaat doen :D
wel ff langs blazen dan he ;)

Ja, als die Kervin een beetje op schiet met die flens 8P Zal denk nog wel ff duren, maar als ie er is en hij rijd moeten we allemaal maar eens gaan sporten. Hopelijk kan ik het 70cc geweld een beetje bijbenen, en gaat er niks bij jullie kapot ;) Maar ik zou echt niet weten wanneer ik met die uitlaat kan gaan rijden, is echt afhankelijk van wanneer ik de flens krijg en of de ophanging ook gevonden is :rolleyes:
 
mja, deze week gaan kiwi en ik ook beginnen met het evo50 blokje, eens kijken wat ie doet :P (home-tuned)
als het kan moeten we ff jouw uitlaat vergelijken met de c20 !
 
Originally posted by aerox-evo70
mja, deze week gaan kiwi en ik ook beginnen met het evo50 blokje, eens kijken wat ie doet :P (home-tuned)
als het kan moeten we ff jouw uitlaat vergelijken met de c20 !

Tuurlijk kan dat :D Lijkt me ook zeer interessant om te vergelijken idd 8) Alleen die flens is er nog niet :X Als ik die flens eindelijk heb gaan we het vergelijken die C20 met deze.
 
Back
Top