SR Stealth Black&White

ja joh een beetje schuren polijsten daar is die vince master in maak je daar maar niet over druk jongens morgen ziet hij er weers als nieuw uit en die demper is trouwens al flexie!
 
Vette(roestige:P)uitlaat maar als je witte velge gaat doen zullen ze nie blij zijn met die demper:P
Verder keep up the good work
Ciao
 
Originally posted by 'T!m'
Vette(roestige:P)uitlaat maar als je witte velge gaat doen zullen ze nie blij zijn met die demper:P
Verder keep up the good work
Ciao

:D Die demper is idd richting de velg gedraaid, maar die doe ik dan wel een slagje de andere kant op :)

0179.jpg

Hij begint alweer te glimmen :P
 
Last edited:
Originally posted by >dafox<
ik zij het toch hij is een uurtje bezig en het is er al zowat vanaf!

met plijsten is het helemaal *bling bling*

mang, je weettogg 8) Morgen ff met die polijstborstel over die dempz0r van jou raggen })

Maar het begint er weer een beetje uit te zien die uitlaat. Moet helaas nog wel ff op de flens wachten :'( Maar die zal ik maandag wel krijgen denk :)
 
Originally posted by Mini-g
En die uitlaat.. is dat echt een zelfbouw? Op iets gebaseerd?

Is echt een zelfbouw. Is helemaal op maat gemaakt voor de ex-racescooter van Roké (SR oude type) waar ze mee raceden voordat ze met Zipjes gingen rijden in de SOBW. Aangezien ze met een snelle 50 reden is dit een mooi geschikte uitlaat voor mijn snelle 50 :) Zit ook nog een SOBW stikkertje op de demper, zou niet weten waarvoor die is.
 
Last edited:
Originally posted by >dafox<
ja als vince em gaat polijsten word hij echt gekte!


sow, een beetje erg positief (je kan ook overdrijven met je opmerkingen :) ). heb gister de uitlaat weer eens gecheckt, ent gaat zeker al de goeie kant op, keep on tuning, the right way vince
:~:
 
Originally posted by amico-70 cc
sow, een beetje erg positief (je kan ook overdrijven met je opmerkingen :) ). heb gister de uitlaat weer eens gecheckt, ent gaat zeker al de goeie kant op, keep on tuning, the right way vince
:~:

Heb er sinds vrijdag niks meer aan gedaan aan die uitlaat :p Bocht is nog lang niet mooi, middendeel wel. Morgen krijg ik de flens als het goed is en als het gevonden wordt ook de ophanging. Als de ophanging niet gevonden wordt moet ik er zelf eentje gaan fabrieken denk. Dan kan ik van de week er hopelijk al aan gaan afstellen. Verder worden de binnenkappen denk ik glans zwart, maar dat is van latere zorg :p Heb alweer aardig wat ideetjes voor de komende tijd, hopelijk heb ik snel fotosjop :rolleyes:
 
Originally posted by amico-70 cc
sow, een beetje erg positief (je kan ook overdrijven met je opmerkingen :) ). heb gister de uitlaat weer eens gecheckt, ent gaat zeker al de goeie kant op, keep on tuning, the right way vince
:~:

waar slaat dit nou op met je oftopic gelul ik overdrijf niks als hij em gaat polijsten word hij nou eenmaal mooi en dat jij nou geen positieve reacties op je project pagina krijgt kan ik niks aan doen!
 
Oké, eventjes een paar dagen niks van me laten horen :P Maar er is weer aardig wat werk verricht.

Hier de evolutie van roestbak tot schone uitlaat :D

Zo was hij:
sr_stealth017.jpg


Beetje geschuurd (begint te glimmen):
0179.jpg


Geschuurd en gepolijst 8)
zelfbouwpolijst.jpg


Nu nog wachten op de flens en afwachten of de ophanging nog gevonden wordt :rolleyes:, anders moet ik zelf een ophanging gaan maken.

Inmiddels is de achterkant van de scoot ook klaar (spuitwerk). Vanavond nog wat meer foto's :W
 
Last edited:
Originally posted by Marcel-NRG
uitlaat al er op gehad of....?

Nee, helaas nog niet. Zoals ik hierboven al vermelde moet ik de flens nog krijgen en hopelijk vinden ze de ophanging ook, zoniet moet ik die zelf gaan maken ;)

Denk dat ik 'm na het weekend krijg die flens iig, dus volgende week kan ik ermee gaan afstellen en rijden :W
 
eej die uitlaat ziet er al een stuk mooier uit man!!!! :D

hoe polijsten chris en jij? waarmee? hij ziet er nog dof uit....

Verders blijft t een hele mooie sr :D maarjah... dat heb ik vaak genoeg gezegt volgens mij :)
 
Originally posted by A-Bizar
eej die uitlaat ziet er al een stuk mooier uit man!!!! :D

hoe polijsten chris en jij? waarmee? hij ziet er nog dof uit....

Verders blijft t een hele mooie sr :D maarjah... dat heb ik vaak genoeg gezegt volgens mij :)

Ik weet niet precies hoe Chris polijst. Ik gebruik iig Motip polijstpasta en Motip schuurpapier korrel 1000 voor afwerking. Gebruik daarvoor korrel 600 en 800 nog.

Dat doffe klopt ja, van dichtbij zitten er zwarte spikkels op. Is verder niets van voelbaar, hij is reteglad. Had ik ook bij m'n andere uitlaat, toen ging het er met veel polijsten wel af. Maar ik moet eerst weer een nieuwe polijstborstel gaan halen, deze begint hard te worden en dreigt krassen te gaan maken.
 
Back
Top