Aprilia sr stealth GTR

leuke kleurencombinatie ed.. alleen al die gekleurde stickers maken hem echt 'cheap' als die agip, die malossi sticker op de koplamp :X en dan ook nog eens RS24 sticker enzo. Jammer eigenlijk, verder namelijk echt netjes.
 
agip + malossi sticker op binnenkap zijn er al af
check in 1 ste post ik heb namelijk de kap opnieuw geplamuurd en ik heb koelingsgaatjes geboord
malossi sticker op koplamp is er ook al af
en voor de staven ben ik aan het twijfele omwille van praktischheid
als ik de staven zet word het bijvoorbeeld heel moeilijk om mijn voorste binnenkap eraf te halen
 
agip + malossi sticker op binnenkap zijn er al af
check in 1 ste post ik heb namelijk de kap opnieuw geplamuurd en ik heb koelingsgaatjes geboord
malossi sticker op koplamp is er ook al af
en voor de staven ben ik aan het twijfele omwille van praktischheid
als ik de staven zet word het bijvoorbeeld heel moeilijk om mijn voorste binnenkap eraf te halen

als je gwn zorgt dat die staven er uit kunnen bijvoorbeeld waar je helm haak zit zorgen dat hij los kan dan kan je je binnekuip toch makkelijk losmaken??
 
Ik heb nog een paar dingen gedaan en aangeschaft

nl:
ik heb gekocht:
- M-stuur
- MHR wingbell maar past nog niet :s
- Carterboutsetje
- 2 krukasmoeren

ik heb gedaan:
M-stuur gestoken
rempotjes geschuurd en gepolijst
subframe opnieuw gedaan want blokje stond er beetje scheef onder en was aan het barsten => nu staat hij er kaarsrecht onder en is onbreek/scheurbaar

Toekomstplannen:
Carterdeksel aanpassen zodat wingbell wel past
mtkt spatbordje schuren + spuiten (zal pas in de lente gebeuren omdat het nu te koud is om te spuiten)
wrschnlk kiesler underseat kopen
het probleem zoeken waardoor mijn kickstarter regelmatig doorkickt(geen contact met de varioronsel)

Foto's: (was wel ni echt gepoetst en carterbouten zitte er maar 2 in en is onscherp door slechte resizer)

img4124qv9.jpg

img4132js1.jpg

img4136eb3.jpg

img4127pb6.jpg

img4130mb9.jpg

img4131hr2.jpg
 
Last edited:
Ziet er netjes uit!
maar zoals jordy al zegt, misschien eens je kappen PRO laten spuiten? zodat ze een mooie glans krijgen! dat zal hem een stuk beter staan :)

minpuntje vind ik de stickers :)
 
Back
Top