[oudgedienden 2.0] Aprilia SR Max Biaggi 20+pk

Brute-Force

Black Bullet.
Lijkt er op dat de "Oude Garde"... het 2-takt weer oppakken . mooi om te zien ,
Nieuwe Generatie kan ons voorlopig nog niet bijhouden .... Of misschien bang voor een Wokkie.

bartj

HousePaus
Lijkt er op dat de "Oude Garde"... het 2-takt weer oppakken . mooi om te zien ,
Nieuwe Generatie kan ons voorlopig nog niet bijhouden .... Of misschien bang voor een Wokkie.
Nu niet, nooit niet... met hun opgevoerde 80cc vespas en dan denk dat 80km per uur voor 80cc snel is ik laat snellere scheten met meer vermogen

$aint

holy scootertuning
Nog een kleine update, wacht nog op wat spullen, in de tussentijd het dashboard wat aangepast zodat ik wat knoppen heb om het dashboard te bedienen en een switch om te wisselen tussen de twee ontstekingscurves plus twee LEDjes ter indicatie van knipperlicht :)

Ben nog niet 100% tevreden met de posities en heb em nu in wit geprint omdat ik dat nog had liggen, dus print sowieso nog een keer een nieuwe in ander materiaal/in het zwart.

Attachments

• PXL_20220717_121446952.jpg
    PXL_20220717_121446952.jpg
    342.8 KB · Views: 23

Haagze sf2

F0rum psycholoog
Hallo ik leef ook nog :O
Sommige mensen van hier ( long long time ago… I van still remember…) zie / spreek ik nog steeds!
Post automatically merged:

Gaaf om te zien dat je je hobby weer oppakt :) Almelo was ooit me eerste meeting.. en wat zijn er nog veel gekomen na afloop! Maar de weekenden weten toch wel het gaafst!

$aint

holy scootertuning
@Haagze sf2 Welkom terug! :)
Heb je zelf nog wat om aan te sleutelen? Of helemaal geen scooters/tweewielers meer?

Kleine update: Vandaag alweer een jaar geleden dat ik hieraan begon :eek: Tijd vliegt.
Natuurlijk bij lange na niet zo ver als gehoopt, tijd gaat snel en hoop andere dingen te doen. Anyway, blok zit onder de SR en draait :)
PXL_20220808_160733470.jpg

Nog wel een hoop klein geneuzel waar ik tegenaan liep, zoals:
- Remschoenen passen niet in de velg :|
- Remhevel niet vast te zetten op de goede positie
- Plastic meuk van het E13 zit klem tegen het frame (geen idee of je dat eraf kan halen zonder het filter te slopen)
- Beide flenzen van de HK uitlaten passen niet :x
- Polini levert nog steeds 0 of slechte uitleg mee bij hun producten (hier heb je een halfpoulie en een ringetje, vogel zelf maar uit wat waar hoort!)
- En meer van dit soort random ongein

Dus nog wel wat dingetjes te doen voor die echt in elkaar zit en goed draait, maar iig voortgang :)

O en ook nog 12" velg geprobeerd omdat daar nog wel slicks voor te koop zijn, maar vind het niet mooi staan, teveel band ten opzichte van de velg.
PXL_20220725_171352750.jpg