aprilia sr-tcr project

UPDATE.

eindelijk met de beter timing op de testbank geweest.

pk's vallen eerlijk gezegt een beetje tegen(rond de 26 zowel geblokkeerd als op de rollen).daarin tegen heeft hij een hele brede powerband en knalt hij bijzonder hard van zijn plek.dit is natuurlijk niet onplezierig.


we hebben ook de stage6 overrange getest en de malossi.

door de ruwe laag op de stage6 set pakt hij vanaf het begin al veel feller op en trekt hij lekkerder door dan de malossi.dus ik heb de stage6 erin gehouden.

heb overigens zoals verwacht tekorten vertanding.heb al andere liggen maar heb nog niet de tijd gehad deze te plaatsen. gaat ergens in komende weken gebeuren.dus daarom ligt de lijn aan het eind erg schommelend.

hier 3grafieken misschien dat ik er later nogmeer plaats.

geblokkeerd.png

malossioverrange.png


stage6overrange.png


\ben ook aan een ander voertuig bezig geweest (A)

bevat de volgende setup:

172cc malossi lc
malossi overbrenging
vl13, 28mmrechtspruit, 28mm keihin
hpi,
jolly moto pijp.

ga volgende week de cilinder laten tunen en komt of een malossi uitlaat of een ddl uitlaat onder,daar ben ik nog niet helemaal overuit.verlichting is ook aangesloten, wilde ook het originelen stuur erop hebben maar helaas ben ik het stuur even kwijt geraakt in me schuur dus dat komt nog :p
runner1q.jpg

runner2.jpg
 
misschien slim om het dopje van de koelvloeistof bij de runner erop te doen?:p
leuke projectjes zijn het allemaal, blijf het zeker volgen.
 
haha dankje maar die zit erop hoor.op de foto was hij nog niet rijklaar :p


waar wil je een update over?

tcr ben ik even aan het kijken en verzinnen om wat meer vermogen uit tekrijgen.heb wel een nieuw type malossi v-snaar waarvan gezegt word dat je 0,zoveel meer pk zou moeten hebben en dat hij langer in de overbrenging zou doorlopen.hij is ook langer dan de oude types.

heb overigens ook secundaire vertanding (14-41 dacht ik) erin gezet samen met de 13/44 die er al in zat zodat hij minder snel uit zijn vertanding loopt.

zal vandeweek foto plaatsen, heb namelijk een koplamp in de sr zitten wat hem stukke beter aankleed :p
 
ben ook aan een ander voertuig bezig geweest (A)

bevat de volgende setup:

172cc malossi lc
malossi overbrenging
vl13, 28mmrechtspruit, 28mm keihin
hpi,
jolly moto pijp.

ga volgende week de cilinder laten tunen en komt of een malossi uitlaat of een ddl uitlaat onder,daar ben ik nog niet helemaal overuit.verlichting is ook aangesloten, wilde ook het originelen stuur erop hebben maar helaas ben ik het stuur even kwijt geraakt in me schuur dus dat komt nog :p
runner1q.jpg
\

Tof ding, alleen als ik het zo zie heb je er een 125cc Jolly opzitten, kan het mis hebben hoor. Ik heb hier een 172cc Jolly liggen, als je eens wilt vergelijken hoor ik t wel, woon in Westmaas en kom vaak bij DDL.
 
klopt.ben geheel klaar met scooters.ga voor me motor waar ik meer intressen in heb op het moment.

verder staat de scooter totaal niet in de weg dus voor onzin gaat hij nergens heen.

als de cilinder, krukas, uitlaat en carters zijn verkocht gaat derest.
 
Back
Top