Aprilia SR Spiderman 3

Zoals gezegd Mickietjuh een gaaf project ben je mee bezig. Ik vind de spiderman kappenset ook echt tof want het hoort een beetje bij vroegah. Ben benieuwd naar je updates! :)
Nogmaals bedankt! lekker nostalgisch / 90s stijl is precies de bedoeling en motorisch toch eens wat anders als de zoveelste 172 met sm06..

Die zip van je gaat ook 100% zeker enorm dik worden. Mocht je trouwens nog onderdelen nodig hebben zeg het maar hoor! Ik en een maatje hebben nog wat losse zip/pia spullen staan.

Ik heb ook nog wat optische styling in mn hoofd naast de blauwe lampen glaasjes, denk aan led verlichting met ingebouwde knippers achter, custom koplamp etc maar eerst de belangrijkere dingen eens op orde maken en op zoek naar een setje knappe binnenkappen.

Zojuist op 3 krukassen geboden dus hopelijk heb ik deze week een 55 slag in huis zolang de boetes nog niet binnen zijn ga ik zo snel mogelijk te werk als het gaat om dingen aanschaffen want zodra ze op de mat vallen gaat alles toch even rustiger aan moeten, misschien toch maar even stoppen met drinken en blowtjes in januari?

Nogmaals bedankt! lekker nostalgisch / 90s stijl is precies de bedoeling en motorisch toch eens wat anders als de zoveelste 172 met sm06..

Die zip van je gaat ook 100% zeker enorm dik worden. Mocht je trouwens nog onderdelen nodig hebben zeg het maar hoor! Ik en een maatje hebben nog wat losse zip/pia spullen staan.

Ik heb ook nog wat optische styling in mn hoofd naast de blauwe lampen glaasjes, denk aan led verlichting met ingebouwde knippers achter, custom koplamp etc maar eerst de belangrijkere dingen eens op orde maken en op zoek naar een setje knappe binnenkappen.

Zojuist op 3 krukassen geboden dus hopelijk heb ik deze week een 55 slag in huis zolang de boetes nog niet binnen zijn ga ik zo snel mogelijk te werk als het gaat om dingen aanschaffen want zodra ze op de mat vallen gaat alles toch even rustiger aan moeten, misschien toch maar even stoppen met drinken en blowtjes in januari?
Bedankt voor je aanbod voor de onderdelen, ga ik zeker onthouden. En stoppen met ongezonde dingen klinkt als een goed voornemen voor 2025 ;)

Ik hoop dat je kan begrijpen , korter inlaat Traject is sneller en meer Power .
Ik ben nu bezig met een Scooter , 100 Cc Otto Punto Uno , 8.1 met 36 MM Airstriker , goed voor minimaal 35 Pk .
Zou ik meer willen , en grotere Carb etc etc ... kan ik voor een Toren er op zetten met grotere Carb.
Heeft dat zin ???
Je kan denken ,,, van dit en dat er op knallen , dan heb ik meer performance ... ik Denk van niet ...
Dus ... weet wat je doelstelling is , en onnodig geld gaat verbrassen .
Die langere inlaat is niet meteen meer vermogen, de 180ers die hebben dat icm met een 38mm omdat de carb anders tegen het wiel aankomt en met een kortere inlaat staat de carb anders te schuin.

Hoe korter je inlaat des te sneller word je gasreactie

Die langere inlaat is niet meteen meer vermogen, de 180ers die hebben dat icm met een 38mm omdat de carb anders tegen het wiel aankomt en met een kortere inlaat staat de carb anders te schuin.

Hoe korter je inlaat des te sneller word je gasreactie
De lengte vd inlaat wil je uiteraard zo kort mogelijk, maar door het membraan op te hogen maak je alleen het cartervolume groter en verandert de carterflow iets dacht ik, maak je het spruitstuk langer dan gaat het wel 100% ten koste van je gasreactie.

Alles achter het membraan is carterinhoud in principe toch? en alles ervoor is de inlaat

Bedankt voor je aanbod voor de onderdelen, ga ik zeker onthouden. En stoppen met ongezonde dingen klinkt als een goed voornemen voor 2025 ;)
Ja het is dat het ongezond is voor de portemonnee hoor, voor mn ADD/ADHD helpt een stickie perfect, anders heb ik zware concentratieproblemen en helaas ook regelmatig issues wat betreft agressie, alcohol is gewoon lekker en goedkoop en krijg je overal aangeboden, al koop ik het niet is het er nog haha, maar iets minder roken en flink minder drinken staat wel op mn lijstje met goede voornemens, al is het alleen maar om het financieel wat makkelijker te hebben.

Misschien toch maar weer eens langs die rot huisarts om te kijken of ik medicinaal kan krijgen via de verzekering ipv het zelf te moeten kopen.. een eigen tentje wordt em helaas niet meer vanwege de woningbouw die dat niet zo'n goed idee vond.. oepsie....

Lekker bezig zijn met sleutelen is een goede afleiding .
Beter als verplicht meekijken naar zo`n Soap serie waar je stress van krijgt ....... :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Zeker waar maar tijdens het sleutelen is een klein pilsje dr bij natuurlijk ook niet verkeerd hahaha en op een been kan je niet lopen dus een stickie is ook wel lekker maar zo is het wel een hele dure hobby natuurlijk.

Tv kijken doe ik niet aan, betalen om reclame te zien lol kijk liever YouTube met een adblocker

Heb ik genoeg te sleutelen om alles in 1 klap in elkaar te zetten dan blijf ik wel gefocused en komt er ook geen pils of iets aan te pas, sterker nog ik vergeet regelmatig te eten/drinken als ik lekker bezig ben en besef me dan om 22.00u ineens dat ik nog geen boodschappen heb gedaan, vaak zijn het die kleine 5 minuten klusjes die uitlopen op een hele dag sleutelen omdat er weer iets afbreekt oid hahaha

daarom verlang ik ook weer naar dit project van niks af wat leuks opbouwen, geen onverwachte ongein die je ineens uren en euros kost en een beetje afleiding van alle andere onzin die de laatste tijd een beetje veel wordt, daarom ben ik ook super dankbaar voor alle hulp zowel het meedenken hier en natuurlijk mn maten die mij helpen zowel aan (gratis) spullen als het meehelpen sleutelen/sjouwen/vervoeren wanneer nodig.

Maar ik begin weer af te dwalen volgens mij hhaha

Alvast een kleine (voor mij grote) update, k-parts had een leuke aanbieding voor een jasil 55 slag krukas, en ja dan bestel je de keerringen, lagers, pakkingen en ophoogplaat ook maar meteen mee en ben je zo weer €237,- lichter...

Foto's van het spul komt als het binnen is, maandag waarschijnlijk.

Op nieuwjaarsdag heb ik de carters in huis als het goed is dus dan kan ik eindelijk een begin maken.

Back