mickietjuh
Well-Known Member
Nogmaals bedankt! lekker nostalgisch / 90s stijl is precies de bedoeling en motorisch toch eens wat anders als de zoveelste 172 met sm06..Zoals gezegd Mickietjuh een gaaf project ben je mee bezig. Ik vind de spiderman kappenset ook echt tof want het hoort een beetje bij vroegah. Ben benieuwd naar je updates!
Die zip van je gaat ook 100% zeker enorm dik worden. Mocht je trouwens nog onderdelen nodig hebben zeg het maar hoor! Ik en een maatje hebben nog wat losse zip/pia spullen staan.
Ik heb ook nog wat optische styling in mn hoofd naast de blauwe lampen glaasjes, denk aan led verlichting met ingebouwde knippers achter, custom koplamp etc maar eerst de belangrijkere dingen eens op orde maken en op zoek naar een setje knappe binnenkappen.
Zojuist op 3 krukassen geboden dus hopelijk heb ik deze week een 55 slag in huis zolang de boetes nog niet binnen zijn ga ik zo snel mogelijk te werk als het gaat om dingen aanschaffen want zodra ze op de mat vallen gaat alles toch even rustiger aan moeten, misschien toch maar even stoppen met drinken en blowtjes in januari?