Aprilia sr stealth GTR

ik vind hem erg op mijn oude scooter lijken, op het oranje na dan. gaatjes en kleur keuze van voorvork en zo,

greeetz

hoezo vind je dat eigelijk? jij had toch een rox voorvork? en een kiesler underseat, en nog wel een paar kleine andere dingen, toch?

ik vind deze sr best gruwelijk, maar idd een nette paintjob zou em zeer goed doen...

succes verder !!

edit: toen ik snel keek vond ik et ook wel een beetje hoor, daar niet van :)
 
jah hij lijkt wel fel op de heineken sr daar kan ik niet onder uit
maar ik had die plamuurplannen en kleurencombo al in gedachten voor ik de heineken had gezien toen ik de heineken sr zag was ik wel ontgoochelt omdat ik dan dus toch geen unieke sr zou hebben kwa plamuurwerk maar ik vond de heineken sr supervet dus heb ik toch maar doorgedaan waar ik mee bezig was
namelijk de pinkers dichtmaken en de monoseat a la hayabusa maken. de koplamp was ik oo al van plan wit te spuite voor ik de heineken had gezien omdat dit gewoon het mooiste is in mijn ogen. als je het dichtplamuurt vind ik het te kaal en als je hem gewoon weglaat is het lelijk.

ik heb nog toekomstplannen maar niet veel meer want ik vind dat ik er al geld genoeg heb in gestoke en wil nu gaan sparen voor auto.

toekomstplannen:
-kiesler underseat :s (ik zou een andere willen omdat iedereen met een sr er bijna zo een heeft maar dit is de enige underseat voor aprilia die verkocht word)

een professionele spuitbeurt ben ik niet meer van plan omdat dit te veel kost
ik had het beter in het begin gewoon laten doen maar toen zat ik met het gedacht dat ik liever alles maar dan ook alles zelf wou doen.
 
wat een sound :p Knalt idd wel lekker ;) Vraag me af wat ie doet op een "langer" stuk ;)

Keep on the good work !

Greetz FeleMele :7
 
nog een beetje gaan testen met verschillende loodjes

fotos









en filmpje:
http://video.google.com/videoplay?docid=2305371254807032120

thx voor fotos en filmen herman en michel en thx voor inladen en uitladen en loodjes dennis

in het filmpje rij ik niet elke keer met zelfde afstelling

ik heb getest 3.8 en 4.0 loodjes zonder verzwaarde binnenrotor => klein dipje in begin iets minder felle doortrek als met verzwaarde RPM zelfde als met verzwaarde
3.8 en 4.0 loodjes met verzwaarde binnerotor => dipje in het begin maar goed doortrek na dip max toere soms 13900RPM soms 14400 :bom:
4.0 en 4.0 loodjes zonder => heel felle dip in het begin max 13850 RPM
4.0 en 4.5 loodjes zonder => komt niet op toere max 13300RPM fzo

koppeling altijd zelfde nl strakste stand met zwarte mhr veren
 
ben nog maar eens wezen testen en deze keer de carburateur onderhanden gepakt
filmpje op het einde gemaakt om te late zien hoe hij nu loopt
hij loopt goed vind ik zelf geen dipje fzo in begin gewoon onmiddelijk zoals het zou moeten
ps let niet op de kwaliteit het filmpje was redelijk goed in kwaliteit alhoewel dat het met gsm is opgenome maar door google video hakkelt het

hier dus filmpje (let vooral op het geluid (onmiddelijk vol geluid)):
http://video.google.nl/videouploadfinished?docid=4016897287042167475&cid=aade759922d7cc27
 
Dat klinkt idd al een stuk beter. Op de vorige filmpjes liep die volgens mij erg arm.(valse luchte zo klonkt ie). Maar ziet er goed uit, ik zou alleen niet zoveel stickers erop hebben gedaan mja dat is kwestie van smaak. Verder vet ding.
 
aan het boren heb k al 3u gewerkt en het aftekene voor het boren ook al anderhalf uur :eek:

img0696ch3.jpg

haha volges mij deed je dan toch echt iets fout, Damnn! :W

Veel suc6 met sprints verder, ;) Kvind em wel nice man ! :p


Ehm *edit, nog geen minuut later wtf je stopt ineens LOL
Bij deze, heb je je ontsteking nog of is echt alles al weg?
Latahhhh
 
Back
Top