Stage 6 Stealth

wordt wel vet dit project, als het dat nog niet is:p

Met iedere goede cilinder kan je een speed eruit knallen, ligt dus echt niet alleen aan de cilinder, dus staar je daar iig niet blind op. afstelkunsten zeggen meer dan het prijskaartje wat onder je kont hangt;)
 
Dennis.H said:
wordt wel vet dit project, als het dat nog niet is:p

Met iedere goede cilinder kan je een speed eruit knallen, ligt dus echt niet alleen aan de cilinder, dus staar je daar iig niet blind op. afstelkunsten zeggen meer dan het prijskaartje wat onder je kont hangt;)

Helemaal mee eens, ben er nu ook achter gekomen dat afstellen een kunst is, en je moet weten waar je dan mee bezig bent. Dus weten waar je pk's zitten.
Verder ben ik zeer benieuwd naar de resultaten van de cilinder.

Vet project !!
 
dragsterlover said:
Zou een waterpomp zkr niet in je buddy hangen.veel te hoog om te pompen.
Maar zelf weten :)

Wat maakt het uit? Hij moet nogsteeds het zelfde circuit rondpompen en de omhoog en omlaag pompen moet je toch al.
 
hey

ja zo dacht ik ook.

zolang er geen lucht in het circuit zit maakt dat niks uit denk ik.
maar als het stoord dan verplaats ik mijn pompje.
bij de auto hangt die ook niet op het laagste punt die hangt ook maar in de midde.
ik denk niet het iets uit maakt.
14 augustus gaan de kappen weg naar de sprietser (spuiter) worden hooglans zwart gemaakt hoop dat ik in die tijd ook mijn pata negra heb :d
als ik dat heb zal alles zeer snel gaan denk ik.

greets franz
 
+ralf+ dikke update +ralf+

We leggen eerst alles in een groep 8
DSC06354.JPG


Hebo Racing 5
DSC06364.JPG

DSC06365.JPG


Malossi RHQ
DSC06356.JPG


Pata negra (meer foto's ervan morge.)
DSC06359.JPG


Galfer 4 zuiger remset 8) (ongeveer radiaal geplaatst)
DSC06368.JPG

DSC06369.JPG

DSC06370.JPG

DSC06367.JPG


Nieuw kleine carter(uitlaat ophanging van de vorige was van defcon 8P)
DSC06371.JPG


Dit was het weer voor vandaag, morge dus meer foto's van de cilinder.
 
Mooi project, maar wat ik me echt afvraag is, hoe de fok regel jij (franz dan he?) een sponsor voor je project?:p En wat sponsort ie je allemaal dan?
 
Erg netjes man! zeker tof dat je een sponsor hebt! dat kan je veel geld schelen
maar hebben jullie een eigen autogarage ofzo :p omdat je heletijd fotos hebt in un garage?
 
hey mense

ja ik ken verschillende mense die in een redelijke hoge afdeling zitten van die chemie bedrijven en die hebben mij dat kunne regelen.
gewoon niet bang zijn om iets te vrage.

greets franz
 
Back
Top