Stage 6 zip

Hahaha Team No Gazoline :p

Mooie fotos hier boven Ronnie!
Jammer van de dip, als je die niet had je zeker bij het voorste groepje mee gereden!

Thnx nog dat ik mee mocht rijden bij de endurence! Heb nu effe geproeft maar het is echt vet!

Volgende keer gewoon weer voorin knalle ronnie!

:*
 
je neemt dat ding al aardig plat mee Ronnie :W
tof dat je tijdens de endurance voorbij kwam en ik je probeerde te volgen maar dat niet echt lukte :D
je gaat aardig hard rond zo!

Berghem lijkt idd een stuk makkelijker dan Spa maar wat is dit baantje gvd zwaar zeg :D
 
je neemt dat ding al aardig plat mee Ronnie :W
tof dat je tijdens de endurance voorbij kwam en ik je probeerde te volgen maar dat niet echt lukte :D
je gaat aardig hard rond zo!

Berghem lijkt idd een stuk makkelijker dan Spa maar wat is dit baantje gvd zwaar zeg :D
 
Van je val heb ik nog twee foto's.... :)

Ik heb je ook enkele malen geknipt, zit nu op werk en ben vanavond druk, maar verwacht woensdag foto's te uploaden :!
 
Hahaha Team No Gazoline :p

Mooie fotos hier boven Ronnie!
Jammer van de dip, als je die niet had je zeker bij het voorste groepje mee gereden!

Thnx nog dat ik mee mocht rijden bij de endurence! Heb nu effe geproeft maar het is echt vet!

Volgende keer gewoon weer voorin knalle ronnie!

:*

Volgende keer zal ik weer me best doen.


Haha, was een goed wtf momentje bij de prijsuitreiking:D Volgende vooraan mee boeken, gaat echt steeds harder:W

je neemt dat ding al aardig plat mee Ronnie :W
tof dat je tijdens de endurance voorbij kwam en ik je probeerde te volgen maar dat niet echt lukte :D
je gaat aardig hard rond zo!

Berghem lijkt idd een stuk makkelijker dan Spa maar wat is dit baantje gvd zwaar zeg :D

Thanks, op de foto licht dat ding ook extreem plat, terwijl ik voor mijn gevoel eigenlijk nog wat platter moet. Maar Berghem is inderdaad een zwaar baantje !

Van je val heb ik nog twee foto's.... :)

Ik heb je ook enkele malen geknipt, zit nu op werk en ben vanavond druk, maar verwacht woensdag foto's te uploaden :!


Ik ben benieuwd, volgens mij ziet die val er maar lomp uit aangezien ik over die plastice blokken heen wou springen.
 
heey ronnie weekendje was egt weer lache .

vooral de endurance (ook al ging ik niet zo hard )toch was het chilling
thnx voor mij een van het racen te late proeven maar voor mij is dit niks .
 
Graaag gedaan hecky, dit weekend weer vanouds bieren op de sprint dus !

2ex55qs.jpg


2u9u4co.jpg


Van die andere mede-rijder tijdens de endurance wil ik geen foto laten zien omdat die mijn brommert heeft gesloopt :*
 
Graaag gedaan hecky, dit weekend weer vanouds bieren op de sprint dus !

2ex55qs.jpg


2u9u4co.jpg


Van die andere mede-rijder tijdens de endurance wil ik geen foto laten zien omdat die mijn brommert heeft gesloopt :*

Heeft Hecky mijn pak aangehad?
Klote daarom stinkt het zo.... Dacht dat alleen Wallie erin ging. ;)
 
als je de volgende keer een pak nodig hebt voor een race of iets. pm me dan heb nog een oud pak in me schuur die neem ik dan wel mee voor je!
 
ik heb 2 race pakken en 2 sets laarzen:W

EN lelystad red ik niet want dan ben ik ergens anders .. en als alles goed gaat ben ik er in veldhoven wel gewoon weer bij 8)

En ronnieB nog n beetje oefenen en aan het eind van het jaar wil ik je toch wel voorin zien knallen HE!!!!
 
Ik zal me best doen, ff kijken of ik zaterdag ga trainen.

Als de financieën een beetje meewerken ga ik trainen anders alleen even kijken.
 
Back
Top