Stage 6 Cup Zip SP 2000

FrankSpeedrox

Well-Known Member
Hallo iedereen,

Dan toch maar een page ervan open gooien.

Denk dat de meeste me wel kennen van de Custom 7T Rox:

n6kqs.jpg


Nou is het plan dus om deze zomer lekker te kunnen gaan trainen en wat ervaring opdoen. En dan 2011 Stage 6 Cup Basic te gaan rijden.


De bedoeling is wel dat het echt een vers verzorgd hok wordt.


Setup:


Stage 6 Racing

Stage 6 HPC Team 85mm as
Stage 6 PVL
SKF lagers
MHR Overrange set + Stage 6 kopp + Stage 6 huis
Malossi Vertanding (momenteel RF 10.3)
Malossi VL13
Malossi Spruit
Stage 6 19mm Black
Malossi E13
Stage 6 R1400

Dit project wordt mede mogelijk gemaakt door:


Sponsor VDH-Parts

Tuning + banken etc Hans van Wijk

En voor de rest zie ik het wel
:*

Nou om te beginnen neemt men:
Nieuwe Stage 6 Racing + HPC Team 85mm as + SKF lagers

4uidf5.jpg


Een bijna nieuw setje RS24-10


243q5p5.jpg


Ook een setje velgen netjes gemaakt en setje TT91 omheen gelegd


ng1yt2.jpg


Dan pak je ook een frame + voorvork + buddy + Malossi schijfje etc


1z3sakm.jpg


MHR Overrange Set


29efit.jpg


Tellerhuisje aangepast


32zqa87.jpg


Nou dat was hem voor nu, carters+cilinder gaan zo snel mogelijk naar Luuk en ik ga nog even wat spullen bestellen die nog ontbreken.


-------------------------------------------------------------------------

Update Woensdag 19 Mei '10

Nou er is weer wat gebeurd aan de zippert.

Gister eerst even bij Sander een pak wezen halen Top!

28qjyr.jpg


Daarna nog even wat vers rubber gaan halen

34sm6g1.jpg


En vandaag kwam nog wat spul binnen

fl9bvk.jpg


15y6bl5.jpg


Tevens heb ik toch gekozen om een set nieuwe carters te nemen. Deze heb ik gister ook opgehaald en ligt momenteel bij Hans samen met oa Cilinder om getuned te worden.

Met de andere set carters ga ik waarschijnlijk een reserve blok opbouwen aangezien ik ook nog een reserve Stage 6 Racing heb ik liggen.

Aan de zip zelf zijn ook al de nodige dingen gedaan, elektronica is getrokken, koelsysteem helemaal aangesloten en een aantal zaken pas gemaakt.

Update Vrijdag 21 mei 2010

Hier nog één foto zoals die er nu bij staat, heb afgelopen tijd wat kapjes gespoten en het begint er al een beetje uit te zien:

2m31dlv.jpg



--------------------------------------------------------------------------------


Update Dinsdag 10 Augustus 2010

Het even geduurd maar, dan ook echt een grote update. In de tussentijd is de complete zip in elkaar gegaan. Sander heeft blok + cilinder even netjes bewerkt en klaargemaakt zodat, ik bij terugkomst van vakantie alles in elkaar kon steken. En dat is gelukt in 2 dagen!

Loopt redelijk maar, wil wel snel even gaan banken. Sander neem je telefoon is op! Hoop ook ergens eind volgende week oid te kunnen gaan trainen..

Hier dan de foto's van de zip en meeting Bleiswijk:

352rwb9.jpg


fk3cxt.jpg


3345dg2.jpg


2vhx7x0.jpg




oi7rd4.jpg


359mlif.jpg


28he6ht.jpg


2i1i1ea.jpg


Tevens is mijn site online gegaan en dus ook sponsor:

www.scooter-markt.nl

Laat weten wat je ervan vindt!
:*
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ah daar istie :D!
net begin hoor net zoals je aerox ;)
succes met opbouwen en hoe staat het met de rox? al wat onderdelen verkocht?
 
Ziet der alemaal netjes uit maar ga je met een externe waterpomp rijden omdat je daar ac carters heb ?

Suc6 verder ;)
 
ah daar istie :D!
net begin hoor net zoals je aerox ;)
succes met opbouwen en hoe staat het met de rox? al wat onderdelen verkocht?

Thanks man, ja gaat voorspoedig.

Ziet der alemaal netjes uit maar ga je met een externe waterpomp rijden omdat je daar ac carters heb ?

Suc6 verder ;)

Thanks! Ja ga met externe waterpomp rijden, maar zijn geen ac carters hoor, lijkt zo omdat het overbrengingdeel van de originele pomp er niet in zit ;)
 
Thanks! Ja ga met externe waterpomp rijden, maar zijn geen ac carters hoor, lijkt zo omdat het overbrengingdeel van de originele pomp er niet in zit ;)[/QUOTE]

Ik weet seker dat da ac carters zijn want die ster zeg maar die zit op de plaats waar normaal lagers en alles in moeten dus dan moet jij dat gelijk eruit kotteren en de rest :p.
Heb der zelf ook tijd me liggen klote en gewoon een nieuw carter gekocht .
Maar als de jouwe helemaal klaar is wil ik wel keer met je trainen heb zelf ook nog nooit op een baan gereden :p
 
Ik weet seker dat da ac carters zijn want die ster zeg maar die zit op de plaats waar normaal lagers en alles in moeten dus dan moet jij dat gelijk eruit kotteren en de rest :p.
Heb der zelf ook tijd me liggen klote en gewoon een nieuw carter gekocht .
Maar als de jouwe helemaal klaar is wil ik wel keer met je trainen heb zelf ook nog nooit op een baan gereden :p

Ja heb idd nog is gekeken, maar het maakt niet uit want, het is al klaar gemaakt om met externe pomp te rijden. Wilde idd eerst ook nieuwe set carters kopen maarja, had deze nog liggen dus geef deze eerst een kans.

Ja als die klaar staat om te trainen hoor je het wel! ;)

Begint er goed uit te zien!

Bedankt!
 
Back
Top