Stage 6 Cup #9 Zip SP '98

volgens het boekje

39,2 slag
3,20mm voorontsteking, 80mm drijfstang
3,17mm voorontsteking, 85mm drijfstang
3,13mm voorontsteking, 90mm drijfstang

Gr

Oke, bedankt.

dit tellertje heb ik trouwens gehaald, ook nog een kilometertellertje voor de lol, foto's daarvan volgen.

tellerstage6.jpg

By rensvld at 2010-01-27

Ja ik weet dat die gekotterd is, is niet nodig maar volgens mij heet dit geen nadelige gevolgen?
reed eerst met speed op straat.

Fred motoren heeft de frees erdoor gehaald.

Cilinder is door fred motoren gedaan vorig jaar. Carters zijn nooit door fred motoren bewerkt.

mvg

Klopt, had verkeerd begrepen.
Carters waren al zo toen ik de zip kocht, dus zou nietw eten door wie.
Ik moest trouwens wel mijn blok me brengen toen die me cilinder ging doen, wat is daar dan het nut van?

Gr.

Ja ga het denk eerst zelf doen dan effe op d ebank en als ik niet tevreden ebn, breng ik hem weg.

Rens, ik ben er wel een beetje in thuis hoor maak je maar geen zorgen.

:D, ja ik wil als de scooter helemaal in elkaar zit wel gaan trainen ja.
Misschien leuk om een keer met en clubje wat af te spreken?
Heb al wel 2 mensen die dan zoizo mee willen.

heey

Ja ik wil eingelijk in maart gaan traine in emmen.
Heb me zip helemaal op orden(sp98).
Ben nu momenteel nog met de team caravan aan de gang:D

gr rens

Rens... En Rens.... :P Zodra de sneeuw weg is willen Mitchell(mitchell-w), nog twee vrienden en ik gaan trainen. het is natuurlijk altijd leuker als het lekker druk is! Als het jullie leuk lijkt kan je me een Pmtje sturen met email of msn adres en dan houden we elkaar op de hoogte!

Groetjes,

Patrick

www.patcoracing.nl

Rens... En Rens.... :P Zodra de sneeuw weg is willen Mitchell(mitchell-w), nog twee vrienden en ik gaan trainen. het is natuurlijk altijd leuker als het lekker druk is! Als het jullie leuk lijkt kan je me een Pmtje sturen met email of msn adres en dan houden we elkaar op de hoogte!

Groetjes,

Patrick

www.patcoracing.nl

hallo Patrick

Ik heb al enige tijd contact met Mitchell en hij vroeg ook of ik mee ging naar Juvaincourt dat lijkt me erg leuk en ik ga wel mee denk ik.
En als andere rens ok mee gaat :D hier anders ff me msn rens_straver79@hotmail.com.

gr rens

Back