Stage 6 Cup #9 Zip SP '98

juist ik had hem ook .. maar ja terug moeten inruilen en S6 carb moete pakken maar dan nog zou dat echt het verschil maken op circuit ;)?

Goed trainen komt iedereen er wel
 
Echt veel verschil zal het niet maken nee, maar had hem nog liggen dus dacht effe testen.
Welk spruitstuk zullen jullie pakken de polini of malossi?
 
Kan je doen maar ik zou als ik jou was niet te zeer op het vermogen af gaan maar meer op het sturen leer je veel meer en kom je ook verder ...

uiterraard moet er ook wat power in het blok zitten maar niet te zeer op rekenen tot dat als je dik vermogen hebt dat je dan ook mee kan komen met de top



EN niet met het doel van lekker mee rijden en veel leren daar is training voor :!
in de wedstrijd moet je toch echt gaat voor de winst maak het ook gelijk een stuk leuker om te rijden <]
 
Daar heb je helemaal gelijk in, ik ga zeker veel meer trainen. maar vorig jaar werd ik telkens op wat rechtere stukken als het op snelheid aankwam ingehaald, reed ook maar met 14,6pk.
Hoop dit jaar tog wel rond de 18pk te zitten maar sturen is natuurlijk het belangrijkste.
 
Update.

Vandaag nieuwe lagers gemonteerd en het blok deels weer in elkaar gezet.

Ook heb ik een nieuwe killswitch gekocht, daar gelijk en mooi plekje voor gezocht.

Ook nog een foto van de sava regenbanden..

Foto's:

img2480g.jpg

By rensvld,

img2489c.jpg

By rensvld,

img2483e.jpg

By rensvld,

img2492q.jpg

By rensvld,

img2478i.jpg

By rensvld,

Maandag een nieuw naaldlagertje kopen en dan kan de zip weer opgebouwd worden.
 
Wie heeft daar een frees door het blok gegooit?
Je weet dat het blok gekotterd is... en dat niet nodig is bij een stage 6 cilinder?
 
Ja ik weet dat die gekotterd is, is niet nodig maar volgens mij heet dit geen nadelige gevolgen?
reed eerst met speed op straat.

Fred motoren heeft de frees erdoor gehaald.
 
Je carterdruk is lager. Of dit positief of negatief is kan ik je niet vertellen. Testen tegenover een ander blok heeft alleen weer geen zin daar het dan allemaal anders in elkaar zit.

Je bent in ieder geval weer lekker bezig geweest met dit weer!
 
Upp

Vandaag de zip weer in elkaar gezet.

Alle kvs slangen zaten dicht gevroren8P
De zip dus maar even binnen laten smelten:p

img2504k.jpg

By rensvld,

Toen ik de zip aangetrapt had, reed die bedroevend, hij komt nieteens vooruit.

Weet iemand wat het kan zijn, voor de duidelijkheid heb ik een filmpje gemaakt:

Sproeier 85 tot 95 geprobeerd maar had geen verschil.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=AdWCJ-WTLTU"]YouTube- S6 cup zip sp[/ame]

Gr.
 
Ja dacht ik dus ook, dat de olie naar beneden gezakt wa sofzo, dus ik afgetapt en goed geschud.
maar hielp niks.

Metd eze sproeier reed ik vorig jaar ook gewoon en toen deed die het prima.
 
Back
Top